Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nestartuje
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 57, 58, 59  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
sedlik18



Založen: 28.3.2011
Příspěvky: 362
Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň

PříspěvekZaslal: 11.08.12 20:34    Předmět: Citovat

Baterka to má za sebou. Nabitá být může ale neutáhne startér-klasika.
Pokud jste jely za deště bez filtru tak se modli aby se do sání nedostala voda, škody by mohly být totální což by byl důvod nenastartování po roztlačení (ohnuté ojnice-nízký tlak ve válcích). Tím "jeli jsme na benzínku pro olej a dolili" myslíš že tam olej nebyl už když jste vyjeli nebo že zmiznul cestou? každopádně to chce zjistit odkuď olej utíká, správně by od výměny k výměně mělo dolít maximálně jeden litr oleje.

btw to že ti nechce chytnout na rozlačení buď neni benzín-po otočení klíčku na rozsvícený kontrolky bys měl slyšet asi na 3sec puštěný čerpadlo, nebo rozdělovač, případně něco horšího-prasklý rozvody, ohnutý ojnice....
_________________
Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bobik



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem

PříspěvekZaslal: 11.08.12 20:47    Předmět: Citovat

ne olej jsme kupovali protože ho tam bylo málo už před vyjetím z domu, prostě papá. nemohlo by to být relé chodu motoru zuřivě v nich cvaká při sepnutým klíčku (jako by sepne - rozepne)? Voda v motoru asi ne jelo to po nasazení filtru dobře několik desítek kilometrů.
_________________
Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 11.08.12 21:10    Předmět: Citovat

sedlik18 napsal:
Baterka to má za sebou. Nabitá být může ale neutáhne startér-klasika.
Pokud jste jely za deště bez filtru tak se modli aby se do sání nedostala voda, škody by mohly být totální což by byl důvod nenastartování po roztlačení (ohnuté ojnice-nízký tlak ve válcích). Tím "jeli jsme na benzínku pro olej a dolili" myslíš že tam olej nebyl už když jste vyjeli nebo že zmiznul cestou? každopádně to chce zjistit odkuď olej utíká, správně by od výměny k výměně mělo dolít maximálně jeden litr oleje.

btw to že ti nechce chytnout na rozlačení buď neni benzín-po otočení klíčku na rozsvícený kontrolky bys měl slyšet asi na 3sec puštěný čerpadlo, nebo rozdělovač, případně něco horšího-prasklý rozvody, ohnutý ojnice....


je videt ze nemas moc zkusenosti s R19 to co popisujes se tak casto nestava ;) tim netvrdim ze to neni mozny

pokud funguje cerpadlo zkusil bych snimac otacek a modul zapalovani
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 12.08.12 10:24    Předmět: Citovat

...anebo zahodit Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
sedlik18



Založen: 28.3.2011
Příspěvky: 362
Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň

PříspěvekZaslal: 12.08.12 11:03    Předmět: Citovat

Grunt napsal:


je videt ze nemas moc zkusenosti s R19 to co popisujes se tak casto nestava ;) tim netvrdim ze to neni mozny

pokud funguje cerpadlo zkusil bych snimac otacek a modul zapalovani


no nestává se to často ale kdyby byl opravdu chcanec obrovskej a jeli bez filtru jak popisoval tak si mohl nasát vodu. Viděl sem peugeota 406 kterýmu se to stalo pak nastartovat nejde ani po roztlačení-není komprese. Vím že motor z devatenáctek je takřka nesmrtelnej...

Bobik napsal:
nemohlo by to být relé chodu motoru zuřivě v nich cvaká při sepnutým klíčku (jako by sepne - rozepne)?


Relátko by nemělo zuřivě cvakat! jen cvaknout čimž na tu chvíli pustí čerpadlo a pak cvaknout když je natlačený palivo k motoru. Může to ale být baterkou skus napřed jinou pokud relátko bude cvakat zuřivě dál skus ho vyměnit jestli motor chytne
_________________
Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 13.08.12 05:20    Předmět: Citovat

Může to být hromada věcí, ale taky to může být banalita jako je špatná kostra, velkej přechodovej odpor a šťáva ke startéru prostě neteče. Takhle na dálku přes PC je to těžké říct Confused
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 13.08.12 12:48    Předmět: Citovat

Zkontroluj tu kostru. Měl jsem velice podobnej problém. Moc si to už nepamatuju, ale tušim, že má vést měděnej pletenej pásek od převodovky na rám pod motorem. Pokud je zelenej a prašivej, rozhodně ho vyměň. To že neni třeba uplně uhnilej neznamená, že přenese startovací proud. Já jsem pak ukostření pojistil ještě jedním tlustým kabelem, kterej vede od motoru přímo na kastli. Dokud nedocílíš toho aby se točil startér, nehneš se z místa.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10937
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 13.08.12 13:05    Předmět: Citovat

Ještě je jedna kostra od baterky k hlavě nad svodama.
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bobik



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem

PříspěvekZaslal: 21.08.12 13:08    Předmět: Citovat

Děkuji, je to dost možné, že to bude kostrou. Jak mi upadl ten filtr skončil právě v místě kde je převodovka. Je možné že ten filtr to urazil. Dnes to zkusím a když to nepůjde, rozprodám vše co půjde a půjde na likvidaci.
_________________
Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bobik



Založen: 18.5.2009
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem

PříspěvekZaslal: 21.08.12 14:41    Předmět: Citovat

Tak problém vyřešen Very HappyD opravdu to byla kostra u převodovky jen sem na ní sáhl zůstala mi v ruce, rozpadla se na prach. No a ta druhá kostra tam pro jistotu vůbec nebyla. Michálek nám jí tam po výměně motoru "pro jistotu" nedal Sad
Děkujeme všem za rady... Very Happy
_________________
Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.10.12 19:31    Předmět: Citovat

Přesunuto z TOHOTO tématu.

Behi napsal:
Zdravím všechny,
dal jsem dohromady motor a elektriku s ním a to všechno to auta, připojil vše na stejné místo (konektory, štekry, dráty, kostry), všechno pěkné, ale když jsem chtěl nastartoval poprvé, co je to v kupě, tak nic.
Zkoušel jsem před tím, zda jde benzín a stříká pěkně, čerpadlo čerpadluje, v listě na vstřikovače benzín je a regulátor ho normálně pouští až ke vstřikům. Ale vstřiky už nevstřikují.
Mimo jiné, motor točí, svíčky jsou suché že jo, jiskru hážou, motor a vše je dobře ukostřeno a všude proměřeno, vzduchu je také dosti, pojistky jsou všechny ok, relétka jsou také ok, pokud neodešli tím, že půl roku do nich nešel proud, snímač otáček klikovky jsem vyměnil za jiný a ještě jeden a nic.
Měřil jsem proud do vstřiků a žádný tam nejde, ani nevím přesně, kolik ho tam má jít, ale asi 5V?
Nevím, zda jednotka nevypne přívod proudu do vstřiků, když nemá hodnotu o tlaku oleje či množství nebo tlaku vzduchu v sání či čidlo klepání nebo něco jiného.
Samozřejmně že to může být i shnilýma drátama po cestě, dosti jsem s nima hýbal, ale nikde nebylo znát, jestli jsou přeseknuté či špatně ohnuté, ale dráty (elektrika) až naspolední možnost, špatně se vyndavají a ještě hůř jdou zpět, když je motor v autě, málo místa, každý 16v to zná
Wink .

Tak prosím poraďte... Embarassed
Návrat nahoru
sedlik18



Založen: 28.3.2011
Příspěvky: 362
Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň

PříspěvekZaslal: 11.10.12 19:43    Předmět: Citovat

když si říkal že svíčky jiskru hážou tak je chyba jedině v cestě benzínu, skusil bych asi vyndat vstřiky a pustit do nich napětí jestli se otevřou protože když sis to tak hezky rozepsal musí to bejt jedině vstřiky nebo elektronika k nim... Jestli se otevřou bude to kabeláž, když ne sežeň jinačí
_________________
Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.10.12 19:51    Předmět: Citovat

...co jsem tak asi pochopil, tak nemáš zapojenej MAP, tam mohl být problém, všechny čidla co ovlivňují vstřikování by měly být zapojené, pak bych teprve řešil třeba tu kabeláž...pochybuju, že by zrovna všechny vstřiky po elektrické stránce nebyly funkční...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.10.12 20:13    Předmět: Citovat

I bez MAP to MUSÍ nastartovat ale posléze hned vypne, Jednotka z něj nebere hodnoty dokud nemá hodnoty z čidla kliky, je tam posloupnost, tam bych asi chybu neviděl Wink
a kdyby bylo špatné, tak to hulí nebo by se mu nechtělo za plynem, podle MAP ŘJ dělá směs

asi bych zkusil prosvítit kontakty čidla kliky až k ŘJ když zmiňuješ že jsi s němi vcelku vergloval ..
Návrat nahoru
Herodes 67



Založen: 25.10.2010
Příspěvky: 1863
Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City

PříspěvekZaslal: 11.10.12 21:26    Předmět: Citovat

zkus se podívat na cívku... jsou na ní 3 díry na konektory.. a pouze 2 konektory do nich vedou... a jeden (ten větší) jde zaměnit.. Cool
_________________
Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 37, 38, 39 ... 57, 58, 59  Další
Strana 38 z 59

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com