Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 11.08.12 20:34 Předmět: |
|
|
Baterka to má za sebou. Nabitá být může ale neutáhne startér-klasika.
Pokud jste jely za deště bez filtru tak se modli aby se do sání nedostala voda, škody by mohly být totální což by byl důvod nenastartování po roztlačení (ohnuté ojnice-nízký tlak ve válcích). Tím "jeli jsme na benzínku pro olej a dolili" myslíš že tam olej nebyl už když jste vyjeli nebo že zmiznul cestou? každopádně to chce zjistit odkuď olej utíká, správně by od výměny k výměně mělo dolít maximálně jeden litr oleje.
btw to že ti nechce chytnout na rozlačení buď neni benzín-po otočení klíčku na rozsvícený kontrolky bys měl slyšet asi na 3sec puštěný čerpadlo, nebo rozdělovač, případně něco horšího-prasklý rozvody, ohnutý ojnice.... _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 11.08.12 20:47 Předmět: |
|
|
ne olej jsme kupovali protože ho tam bylo málo už před vyjetím z domu, prostě papá. nemohlo by to být relé chodu motoru zuřivě v nich cvaká při sepnutým klíčku (jako by sepne - rozepne)? Voda v motoru asi ne jelo to po nasazení filtru dobře několik desítek kilometrů. _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 11.08.12 21:10 Předmět: |
|
|
sedlik18 napsal: | Baterka to má za sebou. Nabitá být může ale neutáhne startér-klasika.
Pokud jste jely za deště bez filtru tak se modli aby se do sání nedostala voda, škody by mohly být totální což by byl důvod nenastartování po roztlačení (ohnuté ojnice-nízký tlak ve válcích). Tím "jeli jsme na benzínku pro olej a dolili" myslíš že tam olej nebyl už když jste vyjeli nebo že zmiznul cestou? každopádně to chce zjistit odkuď olej utíká, správně by od výměny k výměně mělo dolít maximálně jeden litr oleje.
btw to že ti nechce chytnout na rozlačení buď neni benzín-po otočení klíčku na rozsvícený kontrolky bys měl slyšet asi na 3sec puštěný čerpadlo, nebo rozdělovač, případně něco horšího-prasklý rozvody, ohnutý ojnice.... |
je videt ze nemas moc zkusenosti s R19 to co popisujes se tak casto nestava ;) tim netvrdim ze to neni mozny
pokud funguje cerpadlo zkusil bych snimac otacek a modul zapalovani _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 12.08.12 11:03 Předmět: |
|
|
Grunt napsal: |
je videt ze nemas moc zkusenosti s R19 to co popisujes se tak casto nestava ;) tim netvrdim ze to neni mozny
pokud funguje cerpadlo zkusil bych snimac otacek a modul zapalovani |
no nestává se to často ale kdyby byl opravdu chcanec obrovskej a jeli bez filtru jak popisoval tak si mohl nasát vodu. Viděl sem peugeota 406 kterýmu se to stalo pak nastartovat nejde ani po roztlačení-není komprese. Vím že motor z devatenáctek je takřka nesmrtelnej...
Bobik napsal: | nemohlo by to být relé chodu motoru zuřivě v nich cvaká při sepnutým klíčku (jako by sepne - rozepne)? |
Relátko by nemělo zuřivě cvakat! jen cvaknout čimž na tu chvíli pustí čerpadlo a pak cvaknout když je natlačený palivo k motoru. Může to ale být baterkou skus napřed jinou pokud relátko bude cvakat zuřivě dál skus ho vyměnit jestli motor chytne _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 13.08.12 05:20 Předmět: |
|
|
Může to být hromada věcí, ale taky to může být banalita jako je špatná kostra, velkej přechodovej odpor a šťáva ke startéru prostě neteče. Takhle na dálku přes PC je to těžké říct  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.08.12 12:48 Předmět: |
|
|
Zkontroluj tu kostru. Měl jsem velice podobnej problém. Moc si to už nepamatuju, ale tušim, že má vést měděnej pletenej pásek od převodovky na rám pod motorem. Pokud je zelenej a prašivej, rozhodně ho vyměň. To že neni třeba uplně uhnilej neznamená, že přenese startovací proud. Já jsem pak ukostření pojistil ještě jedním tlustým kabelem, kterej vede od motoru přímo na kastli. Dokud nedocílíš toho aby se točil startér, nehneš se z místa. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 13.08.12 13:05 Předmět: |
|
|
Ještě je jedna kostra od baterky k hlavě nad svodama. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 21.08.12 13:08 Předmět: |
|
|
Děkuji, je to dost možné, že to bude kostrou. Jak mi upadl ten filtr skončil právě v místě kde je převodovka. Je možné že ten filtr to urazil. Dnes to zkusím a když to nepůjde, rozprodám vše co půjde a půjde na likvidaci. _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Bobik

Založen: 18.5.2009 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 21.08.12 14:41 Předmět: |
|
|
Tak problém vyřešen D opravdu to byla kostra u převodovky jen sem na ní sáhl zůstala mi v ruce, rozpadla se na prach. No a ta druhá kostra tam pro jistotu vůbec nebyla. Michálek nám jí tam po výměně motoru "pro jistotu" nedal
Děkujeme všem za rady...  _________________ Renault 19 1,7 66KW GTS PH II Hatchback - http://vlakytt.rajce.idnes.cz/bobik/
facebook: Malý Houf, Kara Lane |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 11.10.12 19:31 Předmět: |
|
|
Přesunuto z TOHOTO tématu.
Behi napsal: | Zdravím všechny,
dal jsem dohromady motor a elektriku s ním a to všechno to auta, připojil vše na stejné místo (konektory, štekry, dráty, kostry), všechno pěkné, ale když jsem chtěl nastartoval poprvé, co je to v kupě, tak nic.
Zkoušel jsem před tím, zda jde benzín a stříká pěkně, čerpadlo čerpadluje, v listě na vstřikovače benzín je a regulátor ho normálně pouští až ke vstřikům. Ale vstřiky už nevstřikují.
Mimo jiné, motor točí, svíčky jsou suché že jo, jiskru hážou, motor a vše je dobře ukostřeno a všude proměřeno, vzduchu je také dosti, pojistky jsou všechny ok, relétka jsou také ok, pokud neodešli tím, že půl roku do nich nešel proud, snímač otáček klikovky jsem vyměnil za jiný a ještě jeden a nic.
Měřil jsem proud do vstřiků a žádný tam nejde, ani nevím přesně, kolik ho tam má jít, ale asi 5V?
Nevím, zda jednotka nevypne přívod proudu do vstřiků, když nemá hodnotu o tlaku oleje či množství nebo tlaku vzduchu v sání či čidlo klepání nebo něco jiného.
Samozřejmně že to může být i shnilýma drátama po cestě, dosti jsem s nima hýbal, ale nikde nebylo znát, jestli jsou přeseknuté či špatně ohnuté, ale dráty (elektrika) až naspolední možnost, špatně se vyndavají a ještě hůř jdou zpět, když je motor v autě, málo místa, každý 16v to zná
.
Tak prosím poraďte...  |
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 11.10.12 19:43 Předmět: |
|
|
když si říkal že svíčky jiskru hážou tak je chyba jedině v cestě benzínu, skusil bych asi vyndat vstřiky a pustit do nich napětí jestli se otevřou protože když sis to tak hezky rozepsal musí to bejt jedině vstřiky nebo elektronika k nim... Jestli se otevřou bude to kabeláž, když ne sežeň jinačí _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 11.10.12 19:51 Předmět: |
|
|
...co jsem tak asi pochopil, tak nemáš zapojenej MAP, tam mohl být problém, všechny čidla co ovlivňují vstřikování by měly být zapojené, pak bych teprve řešil třeba tu kabeláž...pochybuju, že by zrovna všechny vstřiky po elektrické stránce nebyly funkční... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 11.10.12 20:13 Předmět: |
|
|
I bez MAP to MUSÍ nastartovat ale posléze hned vypne, Jednotka z něj nebere hodnoty dokud nemá hodnoty z čidla kliky, je tam posloupnost, tam bych asi chybu neviděl
a kdyby bylo špatné, tak to hulí nebo by se mu nechtělo za plynem, podle MAP ŘJ dělá směs
asi bych zkusil prosvítit kontakty čidla kliky až k ŘJ když zmiňuješ že jsi s němi vcelku vergloval .. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Herodes 67

Založen: 25.10.2010 Příspěvky: 1863 Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City
|
Zaslal: 11.10.12 21:26 Předmět: |
|
|
zkus se podívat na cívku... jsou na ní 3 díry na konektory.. a pouze 2 konektory do nich vedou... a jeden (ten větší) jde zaměnit..  _________________ Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|