Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

F3NL-740
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:19    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
mirek napsal:
Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat. Confused

dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff....


..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu.....
a je spravne, mam ju totiz poskladanou ze 3 prevodovek, tak, ze mam prvni 3 kratke a 4 a 5 delsi Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:21    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim Sad
jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:47    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
tandasek napsal:
mirek napsal:
Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat. Confused

dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff....


..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu.....
a je spravne, mam ju totiz poskladanou ze 3 prevodovek, tak, ze mam prvni 3 kratke a 4 a 5 delsi Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

a jak si toho docilil? nejake blizsi technicke detaily by nebyly? Very Happy
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:52    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
tandasek napsal:
jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim Sad
jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu!

odkud to mas? Shocked
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:59    Předmět: Citovat

nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je Smile

co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 20:41    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je Smile

co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x

R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11

_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23.01.09 21:00    Předmět: Citovat

[quote="Mercury"]
Dunga napsal:
nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je Smile

co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x

R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11/quote]hele nehadam se, mohla to byt nejaka skladacka, ale bylo to v R19
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 22:17    Předmět: Citovat

[quote="Dunga"]
Mercury napsal:
Dunga napsal:
nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je Smile

co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x

R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11/quote]hele nehadam se, mohla to byt nejaka skladacka, ale bylo to v R19

tady mame seskladany prevodovky.. motory.. cert by se v tom vyznal Laughing
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 23.01.09 22:46    Předmět: Citovat

tobe se teda omlouvat nebudu....
prevodovka-->tvoje převodovka tím pádem není original, takze vic slov uz je jen skoda
motory-->vím že některé typy se dají předelat a nebudu to tady vysvětlovat nějakýmu chacharoj, kterej do všeho reje...
-->už ti odepisovat nebudu kazí mě to silně náladu ....
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24.01.09 08:03    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
tobe se teda omlouvat nebudu....
prevodovka-->tvoje převodovka tím pádem není original, takze vic slov uz je jen skoda
motory-->vím že některé typy se dají předelat a nebudu to tady vysvětlovat nějakýmu chacharoj, kterej do všeho reje...
-->už ti odepisovat nebudu kazí mě to silně náladu ....
o omluvu nejde, ale uznat, ze nemas pravdu! vis, ze jdou nektere skladat, ale netusis ktere, coz ja ano a taky jsem to tady spravne napsal! nejsem chachar, jestli nevis, kde jsou luhacovice, tak jsi krom omezence jeste idiot bez zakladni znalosti CR a schopnosti kliknout na mapy.cz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 24.01.09 12:07    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
tandasek napsal:
jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim Sad
jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu!


zadnej motor nemel 1709 !!! 1709 se psalo tusim v nemecku kvuli nejakejm danovejm zakonum, polovina R21 u nas ma tenhle objem, ale fyzicky je to totozny. F2N je 1721 s karburatorem - 55kw.

1721 se delali - karbec - 55kw
- spi - 54kw
- mpi 66 a 69kw

jak rika J.K. z renault clubu:

2.některý auta mají záměrně uvedený nižší obsah motoru o pár kubických cm z daňových důvodů, setkal jsem se s tím zejména u aut dovezených z Německa; u rencků je to zhruba takto: 1108=1100, 1390=1380, 1397=1387, 1721=1709, 1995=1985, 2068=2053, 2165=2150 apod. (někdy je to o nějaký kubík jinak, ale vždy je to níž)
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24.01.09 12:25    Předmět: Citovat

dekuju Wink v tomto mas zrejme pravdu Wink
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 24.01.09 12:47    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
dekuju Wink v tomto mas zrejme pravdu Wink
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil


jako nestranej a nezaujatej mam pocit ze celou tu hadku zpusobilo nedorozumneni. protoze jak tak ctu tak nekdo rika ze SPI F3P se delal i 66kw, stejne tak jako tu nekdo psal MPI F3N 65Kw... proto ste se asi spatne pochopili, kdyz je v tom takovej bordel a kazdej jak vidi 66Kw automaticky bere F3N i kdyz tady byla rec o KUNAXove F3P (zrejme chybka s Kw v papirech)... protoze pochybuju ze si nekdo mysli ze predela F3N na F3P bez vymeny bloku.
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 24.01.09 12:57    Předmět: Citovat

taven napsal:
Dunga napsal:
dekuju Wink v tomto mas zrejme pravdu Wink
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil


jako nestranej a nezaujatej mam pocit ze celou tu hadku zpusobilo nedorozumneni. protoze jak tak ctu tak nekdo rika ze SPI F3P se delal i 66kw, stejne tak jako tu nekdo psal MPI F3N 65Kw... proto ste se asi spatne pochopili, kdyz je v tom takovej bordel a kazdej jak vidi 66Kw automaticky bere F3N i kdyz tady byla rec o KUNAXove F3P (zrejme chybka s Kw v papirech)... protoze pochybuju ze si nekdo mysli ze predela F3N na F3P bez vymeny bloku.
nechce se mi to zase psat znova, ale sam jiste dobre vis, ze F3N byly 54kW SPi a 66kW MPi, tudiz dalsi dve cisla pripadaji F3P, coz jsem od zacatku spravne tvrdil... pokud on sam (tandasek), nema v motorech jasno, je to sice jeho smula, nicmene proc se potom hada??? a proc neuzna chybu, po nekolikerem osvetleni faktu? o to mi jde, o nic jine, ze nedokaze uznat, ze nemel pravdu a i kdyz uz to vi, radsi trucuje jako dite!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 24.01.09 13:31    Předmět: Citovat

to by mohlo vysvetlovat proc cleony s karbecem C1J meli 1397ccm a SPI C3J uz melo jen 1390ccm... a kdyz se divam na katalog autodilu tak tyhle motory maji stejny objem
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 5 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com