 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23.01.09 19:19 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | mirek napsal: | Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat.
dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff.... |
..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu..... | a je spravne, mam ju totiz poskladanou ze 3 prevodovek, tak, ze mam prvni 3 kratke a 4 a 5 delsi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23.01.09 19:21 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim  | jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 19:47 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | tandasek napsal: | mirek napsal: | Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat.
dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff.... |
..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu..... | a je spravne, mam ju totiz poskladanou ze 3 prevodovek, tak, ze mam prvni 3 kratke a 4 a 5 delsi  |
a jak si toho docilil? nejake blizsi technicke detaily by nebyly?  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 19:52 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | tandasek napsal: | jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim  | jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu! |
odkud to mas?  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23.01.09 19:59 Předmět: |
|
|
nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je
co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 20:41 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je
co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x |
R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11
 _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23.01.09 21:00 Předmět: |
|
|
[quote="Mercury"] Dunga napsal: | nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je
co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x |
R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11/quote]hele nehadam se, mohla to byt nejaka skladacka, ale bylo to v R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 22:17 Předmět: |
|
|
[quote="Dunga"] Mercury napsal: | Dunga napsal: | nano, blizsi tech. info nemam, pze to delal znamy automechanik, ktery na rozdil ode me, umi spocitat prevodove pomery a vi co v kere spajzce je
co se tyka toho F2N, tak mam pocit, ze mel 1709 i 1721, ten co mel 1709 mel el. rizeny karburator, neco na zpusob favorita ecotronic, moc se to asi nepouzivalo... videl jsem to zive jen 1x |
R19 mel jen 1721... 1709 mel myslim R21 a mozna i R11/quote]hele nehadam se, mohla to byt nejaka skladacka, ale bylo to v R19 |
tady mame seskladany prevodovky.. motory.. cert by se v tom vyznal  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 23.01.09 22:46 Předmět: |
|
|
tobe se teda omlouvat nebudu....
prevodovka-->tvoje převodovka tím pádem není original, takze vic slov uz je jen skoda
motory-->vím že některé typy se dají předelat a nebudu to tady vysvětlovat nějakýmu chacharoj, kterej do všeho reje...
-->už ti odepisovat nebudu kazí mě to silně náladu .... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24.01.09 08:03 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | tobe se teda omlouvat nebudu....
prevodovka-->tvoje převodovka tím pádem není original, takze vic slov uz je jen skoda
motory-->vím že některé typy se dají předelat a nebudu to tady vysvětlovat nějakýmu chacharoj, kterej do všeho reje...
-->už ti odepisovat nebudu kazí mě to silně náladu .... | o omluvu nejde, ale uznat, ze nemas pravdu! vis, ze jdou nektere skladat, ale netusis ktere, coz ja ano a taky jsem to tady spravne napsal! nejsem chachar, jestli nevis, kde jsou luhacovice, tak jsi krom omezence jeste idiot bez zakladni znalosti CR a schopnosti kliknout na mapy.cz  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 24.01.09 12:07 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | tandasek napsal: | jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim  | jen si precti, co jsem ti psal na predchozi strane je to uplne dole! a ten F2N mel 1709... ale tady konecne vidis a sam to pises, ze v tom minulem ses pletl, precti si muj prispevek na konci minule strany (str.4 tohoto tematu) a chlapsky uznej chybu! |
zadnej motor nemel 1709 !!! 1709 se psalo tusim v nemecku kvuli nejakejm danovejm zakonum, polovina R21 u nas ma tenhle objem, ale fyzicky je to totozny. F2N je 1721 s karburatorem - 55kw.
1721 se delali - karbec - 55kw
- spi - 54kw
- mpi 66 a 69kw
jak rika J.K. z renault clubu:
2.některý auta mají záměrně uvedený nižší obsah motoru o pár kubických cm z daňových důvodů, setkal jsem se s tím zejména u aut dovezených z Německa; u rencků je to zhruba takto: 1108=1100, 1390=1380, 1397=1387, 1721=1709, 1995=1985, 2068=2053, 2165=2150 apod. (někdy je to o nějaký kubík jinak, ale vždy je to níž) _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24.01.09 12:25 Předmět: |
|
|
dekuju v tomto mas zrejme pravdu
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 24.01.09 12:47 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | dekuju v tomto mas zrejme pravdu
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil |
jako nestranej a nezaujatej mam pocit ze celou tu hadku zpusobilo nedorozumneni. protoze jak tak ctu tak nekdo rika ze SPI F3P se delal i 66kw, stejne tak jako tu nekdo psal MPI F3N 65Kw... proto ste se asi spatne pochopili, kdyz je v tom takovej bordel a kazdej jak vidi 66Kw automaticky bere F3N i kdyz tady byla rec o KUNAXove F3P (zrejme chybka s Kw v papirech)... protoze pochybuju ze si nekdo mysli ze predela F3N na F3P bez vymeny bloku. _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 24.01.09 12:57 Předmět: |
|
|
taven napsal: | Dunga napsal: | dekuju v tomto mas zrejme pravdu
porad to ale nic nemeni na tom, co jsem psal na rozdil od tandaska spravne o F3N a F3P, coz je to, za co se ted on nedokaze a nemuze postavit a srabacky tady vyhlasuje, nejake nesmysly o omlouvani se, jelikoz o omluve jsem se nikdy nezminil |
jako nestranej a nezaujatej mam pocit ze celou tu hadku zpusobilo nedorozumneni. protoze jak tak ctu tak nekdo rika ze SPI F3P se delal i 66kw, stejne tak jako tu nekdo psal MPI F3N 65Kw... proto ste se asi spatne pochopili, kdyz je v tom takovej bordel a kazdej jak vidi 66Kw automaticky bere F3N i kdyz tady byla rec o KUNAXove F3P (zrejme chybka s Kw v papirech)... protoze pochybuju ze si nekdo mysli ze predela F3N na F3P bez vymeny bloku. | nechce se mi to zase psat znova, ale sam jiste dobre vis, ze F3N byly 54kW SPi a 66kW MPi, tudiz dalsi dve cisla pripadaji F3P, coz jsem od zacatku spravne tvrdil... pokud on sam (tandasek), nema v motorech jasno, je to sice jeho smula, nicmene proc se potom hada??? a proc neuzna chybu, po nekolikerem osvetleni faktu? o to mi jde, o nic jine, ze nedokaze uznat, ze nemel pravdu a i kdyz uz to vi, radsi trucuje jako dite! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 24.01.09 13:31 Předmět: |
|
|
to by mohlo vysvetlovat proc cleony s karbecem C1J meli 1397ccm a SPI C3J uz melo jen 1390ccm... a kdyz se divam na katalog autodilu tak tyhle motory maji stejny objem _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|