 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 22.01.09 22:00 Předmět: |
|
|
Dunga napsal: | tandasek napsal: | s tím souhlasím, já mám na své 81kw danou prevodovku z 54kw (je to oznaceni JB3 028, originalne je tam davano JB3 027, ktere ma hodne podobny prevodovy pomery jako prevodovky z 16V) Neni to v tom zadna slava co na rozjezdy atd, ale zase stim uhanim 120km/h a tocim 2900otacek ;) takze spotreba luxus | nic ve zlem, ale to mam taky na ventiloj, ze jedu 3t. otacek a jedu 120, takze jsi si asi moc nepolepsil... a jak jsi tu laboroval 66kW a 81kW krizit, tak to zni jako pekna hovadina, mas tam jine bloky, tak tezko naroubujes hlavu z jednoho na druhy! uz se to tu resilo ve spojitosti s F3P a F7P |
ventil ma jinak poskladene prevody... do trojky je ma hodne kratke, ctyrka a petka uz je skoro stejna jak u prevodovky z 54kW
a ty ruzny vykony bych moc neresil, 81kW muze byt linejsi nez dobre zabehla 54kW.. u tak starych aut jde spise o stav... _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 22:07 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | No jasne proto dokazu reagovat co je MPI a SPI a co jde a nejde.. |
no jo ale reagoval si nejspis na nekoho jineho nez kdo se na to ptal
takze jeste jednou kunax se ptal jestli jeho motor F3P jednobod 65KW pujde prekopat na 81Kw ctyrbod _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 22.01.09 22:33 Předmět: |
|
|
Moc děkuju-hned se na to čidlo zejtra podívám.Jinak máme úplně stejný motor i vstřikování. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 22.01.09 23:11 Předmět: |
|
|
dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru.... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 00:02 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru.... |
neni nahodou 65kW motor s oznacenim F3P? _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 23.01.09 00:08 Předmět: |
|
|
ano 65kw je F3P jednobod kunax ma asi chybu v TP proto tam ma napsane 66KW,rozhodujici jsou ty pismena P a N jak psal Tandasek jde vzdycky prekopat hlava u stejneho objemu tedy stejneho pismene _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 23.01.09 00:34 Předmět: |
|
|
jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 23.01.09 08:50 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim  |
F2N byly s karburatorem _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 23.01.09 09:41 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat.
dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff.... |
až tě to přestane bavit buchnu ti svého 54kw  _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 23.01.09 09:45 Předmět: |
|
|
mirek napsal: | Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat.
dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff.... |
..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu..... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 23.01.09 10:00 Předmět: |
|
|
Mercury napsal: | tandasek napsal: | dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru.... |
neni nahodou 65kW motor s oznacenim F3P? | v PH2 ano ale u PH1 je to 66KW a F3N motor _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 23.01.09 12:17 Předmět: |
|
|
no jel sem s jednim ventylem a ten mel presne 3000rpm pri 100km/h..  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tandasek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 787 Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové
|
Zaslal: 23.01.09 13:13 Předmět: |
|
|
nevím proč píšu ventil, místo ventyl vic se me to asi libi  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 23.01.09 19:17 Předmět: |
|
|
tandasek napsal: | dungo:......ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru.... | no prave, ale mas tam chybicky chytraku! bohuzel o tech motorech neco malo vim, 54kW na 65kW oba jednobody je prave F3N na F3P!!! protoze F3N jak uz jsem psal je obsah 1721 a ma jednobod vykon 54kW a 4bodove vstrikovani vykon 66kW!!! kdezto F3P ma 65kW jenobodovy vstrik a 81 čbodovy vstrik! takze sis sam nasral pod nohy a ted ocekavam, ze se ke sve chybe postavis jako chlap! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|