Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

F3NL-740
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 22:00    Předmět: Citovat

Dunga napsal:
tandasek napsal:
s tím souhlasím, já mám na své 81kw danou prevodovku z 54kw (je to oznaceni JB3 028, originalne je tam davano JB3 027, ktere ma hodne podobny prevodovy pomery jako prevodovky z 16V) Neni to v tom zadna slava co na rozjezdy atd, ale zase stim uhanim 120km/h a tocim 2900otacek ;) takze spotreba luxus
nic ve zlem, ale to mam taky na ventiloj, ze jedu 3t. otacek a jedu 120, takze jsi si asi moc nepolepsil... a jak jsi tu laboroval 66kW a 81kW krizit, tak to zni jako pekna hovadina, mas tam jine bloky, tak tezko naroubujes hlavu z jednoho na druhy! uz se to tu resilo ve spojitosti s F3P a F7P

ventil ma jinak poskladene prevody... do trojky je ma hodne kratke, ctyrka a petka uz je skoro stejna jak u prevodovky z 54kW

a ty ruzny vykony bych moc neresil, 81kW muze byt linejsi nez dobre zabehla 54kW.. u tak starych aut jde spise o stav...
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 22:07    Předmět: Citovat

JeryP napsal:
No jasne proto dokazu reagovat co je MPI a SPI a co jde a nejde..


no jo ale reagoval si nejspis na nekoho jineho nez kdo se na to ptal Smile
takze jeste jednou kunax se ptal jestli jeho motor F3P jednobod 65KW pujde prekopat na 81Kw ctyrbod
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 22.01.09 22:33    Předmět: Citovat

Moc děkuju-hned se na to čidlo zejtra podívám.Jinak máme úplně stejný motor i vstřikování.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 22.01.09 23:11    Předmět: Citovat

dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru....
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 00:02    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru....

neni nahodou 65kW motor s oznacenim F3P?
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 00:08    Předmět: Citovat

ano 65kw je F3P jednobod kunax ma asi chybu v TP proto tam ma napsane 66KW,rozhodujici jsou ty pismena P a N jak psal Tandasek jde vzdycky prekopat hlava u stejneho objemu tedy stejneho pismene
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 23.01.09 00:34    Předmět: Citovat

jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim Sad
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 23.01.09 01:34    Předmět: Citovat

Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat. Confused

dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff....
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 08:50    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
jo jasan, PH2 maji motory 54kW-F3N, 65kW-F3P, 81kW-F3P...... ale PH1 byly vsechny motory 1721 F3N a byly to 54kW a 66kW, u tech ph1 byl dokonce jeste myslim motor F2N ale nic blizsiho k nemu nevim Sad


F2N byly s karburatorem
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tutman



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 1467
Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory

PříspěvekZaslal: 23.01.09 09:41    Předmět: Citovat

mirek napsal:
Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat. Confused

dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff....


až tě to přestane bavit buchnu ti svého 54kw Laughing Laughing Laughing
_________________
ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 23.01.09 09:45    Předmět: Citovat

mirek napsal:
Muj ventil 3000 otáček - přesně 90kmh. ....a pak s tím má člověk cestovat. Confused

dnes najeto 110km projebáno 15litrů paliva, pffff....


..tak to je husty mirku.... ja nevim, ale podle me jestli Dunga toci 3000 na 120 s ventilem tak tam nema originalni prevodovku a nebo mu blbe ukazuje otackomer jinak si to vysvetlit nedovedu.....
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 23.01.09 10:00    Předmět: Citovat

Mercury napsal:
tandasek napsal:
dungo: jen se tě zeptám, víš jaký je rozdíl mezi F3P a F3N, to co napsal JeryP je pravda, cituji "Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...", jenze ty jsi to asi nepobral......... ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru....

neni nahodou 65kW motor s oznacenim F3P?
v PH2 ano ale u PH1 je to 66KW a F3N motor
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Mercury



Založen: 20.1.2008
Příspěvky: 1924
Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice

PříspěvekZaslal: 23.01.09 12:17    Předmět: Citovat

no jel sem s jednim ventylem a ten mel presne 3000rpm pri 100km/h..
_________________
R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tandasek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 787
Bydliště - POVINNÉ *: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: 23.01.09 13:13    Předmět: Citovat

nevím proč píšu ventil, místo ventyl Laughing vic se me to asi libi Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 23.01.09 19:17    Předmět: Citovat

tandasek napsal:
dungo:......ty pismena P a N urcuji zdvihovy objem motoru, tudis se motor lisi pouze ve vrtaní, to znamena ze 66kw 1798ccm (F3P) lze prekopat na 81kw protoze ten motor je krome hlavy naprosto totozny, 54kw nejde, ponevadz ma 1721ccm (F3N)....., priklad s lagunou jsem uvedl jen, ze je to jakoby treti typ, jako je F3P F3N, ale jinak je to stejne, tak tady nepis ze nevim co pisu........, o prestavbe F3N na F3P zde taky nic nepisu, zrejme spatne ctes, psal jsem tam 54kw na 65kw (jednobody)--> F3N oba motory, stejný objem Vím že mě nemáš rád ještě s jedním členem zde, ale nemusíš mě to dávat najevo pod každým mým příspěvkem zde na foru....
no prave, ale mas tam chybicky chytraku! bohuzel o tech motorech neco malo vim, 54kW na 65kW oba jednobody je prave F3N na F3P!!! protoze F3N jak uz jsem psal je obsah 1721 a ma jednobod vykon 54kW a 4bodove vstrikovani vykon 66kW!!! kdezto F3P ma 65kW jenobodovy vstrik a 81 čbodovy vstrik! takze sis sam nasral pod nohy a ted ocekavam, ze se ke sve chybe postavis jako chlap!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 4 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com