Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

F3NL-740
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 22.01.09 19:54    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
Dunga napsal:
tandasek napsal:
s tím souhlasím, já mám na své 81kw danou prevodovku z 54kw (je to oznaceni JB3 028, originalne je tam davano JB3 027, ktere ma hodne podobny prevodovy pomery jako prevodovky z 16V) Neni to v tom zadna slava co na rozjezdy atd, ale zase stim uhanim 120km/h a tocim 2900otacek ;) takze spotreba luxus
nic ve zlem, ale to mam taky na ventiloj, ze jedu 3t. otacek a jedu 120, takze jsi si asi moc nepolepsil... a jak jsi tu laboroval 66kW a 81kW krizit, tak to zni jako pekna hovadina, mas tam jine bloky, tak tezko naroubujes hlavu z jednoho na druhy! uz se to tu resilo ve spojitosti s F3P a F7P


ja myslim ze oni chcou predelavat 65KW na 81 kw coz by jit mohlo,
jestli te neplete to ze puvodni dotaz byl na F3N ale kunax ma F3P jestli to dobre chapu
hele rostiku to ja nevim, ale reaguju na to, co pisou, nejak me nebere, kdyz nekdo nevi co pise, to uz je jeho chyba, pokud sam nevi, co ma za motor... to ze ten motor je i v lagune je hezke, ale nic to neresi, pri kominovani dvou jinych...
tandasek: pokud uz to nekdo predelal F3N na F3P, pak mi nahod fotky z prestavby a uznam chybu, do te doby se neni o cem bavit Exclamation
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 22.01.09 19:56    Předmět: Citovat

Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 22.01.09 20:23    Předmět: Citovat

JeryP napsal:
Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...
dekuju
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 20:31    Předmět: Citovat

JeryP napsal:
Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru...


no vzdyt jo kunax ma F3P a ne F3N to co je v nadpisu je puvodni dotaz nekoho jineho
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 20:39    Předmět: Citovat

aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kody



Založen: 18.11.2007
Příspěvky: 577
Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc

PříspěvekZaslal: 22.01.09 20:59    Předmět: Citovat

Hosi souhlasim 66kw uz docela jede i kdyz v 54kw jsem nikdy nejel tak muzu posoudit jen ten muj no a jak pisu fakt se to docela da kdyz je v cajku zrovna dnes jsem valil z ol. do pv. no vyblikal jsem ve 165 nejakeho sampona ve zlute fabii hledel jak puk co ho to predjelo mozna to ani nepoznal jak to mam ted spinave no jinak 185 jede jak nic a to ma uz natoceno 182000 jen to pak uz nepapa ale chlasta Rolling Eyes Laughing Wink
_________________
Renault 19-1.7i,66kw,r.v.91
http://kodyr19.rajce.idnes.cz/Muj_srsen/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:05    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost


KUNAX má to stejné, co já= F3P N760= spi,65kw/88ps/8v
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
migi



Založen: 21.12.2008
Příspěvky: 32
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Marihuanské hory

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:17    Předmět: Citovat

No já ještě děkuju Dungovi za potvrzení (potřebuju to na koupi kabelů ke svíčkám) a tak trochu i původnímu majiteli za silnější motor přestože v techničáku je jinej Razz
_________________
Politika je umění vyvolávat problémy, vidět je všude, chybně je vyhodnocovat a na jejich odstranění používat ta nejhorší řešení..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:18    Předmět: Citovat

Václav Sedlář napsal:
Rosta napsal:
aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost


KUNAX má to stejné, co já= F3P N760= spi,65kw/88ps/8v


jo takze F3P jak sem psal puvodne Smile
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:23    Předmět: Citovat

Jo tak tenhle problem mam s autem taky papiry rikaj neco jineho nez auto... Ze by urady delaly chyby???
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
kody



Založen: 18.11.2007
Příspěvky: 577
Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:26    Předmět: Citovat

Jezisi hosi ten motor na fotkach je F3N L742 66kw,90k mam uplne stejnej Laughing Wink
_________________
Renault 19-1.7i,66kw,r.v.91
http://kodyr19.rajce.idnes.cz/Muj_srsen/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:28    Předmět: Citovat

Jo to uz je MPI
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:36    Předmět: Citovat

kody napsal:
Jezisi hosi ten motor na fotkach je F3N L742 66kw,90k mam uplne stejnej Laughing Wink

jenze ten co je na fotkach neni kunaxe ale nekoho jineho ktery se ptal na neco jine a ne na predelavku ctete to poradne Sad
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 22.01.09 21:42    Předmět: Citovat

No jasne proto dokazu reagovat co je MPI a SPI a co jde a nejde..
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 22:00    Předmět: Citovat

To Václav Sedlář: Tohle je to čidlo.Je to ze strany termostatu vzadu na hlavě.


Jinak tohle je můj motor: F3P N 760 - to je na štítku.


Ale jestli při překopání na těch 81kW je opravdu potřeba vyměnit hlavu a setrvačník,tak to tohle téma asi můžem opustit...
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94


Naposledy upravil KUNAX dne 22.01.09 22:02, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 3 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com