Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 22.01.09 19:54 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | Dunga napsal: | tandasek napsal: | s tím souhlasím, já mám na své 81kw danou prevodovku z 54kw (je to oznaceni JB3 028, originalne je tam davano JB3 027, ktere ma hodne podobny prevodovy pomery jako prevodovky z 16V) Neni to v tom zadna slava co na rozjezdy atd, ale zase stim uhanim 120km/h a tocim 2900otacek ;) takze spotreba luxus | nic ve zlem, ale to mam taky na ventiloj, ze jedu 3t. otacek a jedu 120, takze jsi si asi moc nepolepsil... a jak jsi tu laboroval 66kW a 81kW krizit, tak to zni jako pekna hovadina, mas tam jine bloky, tak tezko naroubujes hlavu z jednoho na druhy! uz se to tu resilo ve spojitosti s F3P a F7P |
ja myslim ze oni chcou predelavat 65KW na 81 kw coz by jit mohlo,
jestli te neplete to ze puvodni dotaz byl na F3N ale kunax ma F3P jestli to dobre chapu | hele rostiku to ja nevim, ale reaguju na to, co pisou, nejak me nebere, kdyz nekdo nevi co pise, to uz je jeho chyba, pokud sam nevi, co ma za motor... to ze ten motor je i v lagune je hezke, ale nic to neresi, pri kominovani dvou jinych...
tandasek: pokud uz to nekdo predelal F3N na F3P, pak mi nahod fotky z prestavby a uznam chybu, do te doby se neni o cem bavit  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 22.01.09 19:56 Předmět: |
|
|
Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru... _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 22.01.09 20:23 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru... | dekuju |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 20:31 Předmět: |
|
|
JeryP napsal: | Ne to nejde tech. udelat ty motory jsou rozdilne max co dokazem predelat je z SPI na MPI a to pro oba druhy motoru... |
no vzdyt jo kunax ma F3P a ne F3N to co je v nadpisu je puvodni dotaz nekoho jineho _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 20:39 Předmět: |
|
|
aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 22.01.09 20:59 Předmět: |
|
|
Hosi souhlasim 66kw uz docela jede i kdyz v 54kw jsem nikdy nejel tak muzu posoudit jen ten muj no a jak pisu fakt se to docela da kdyz je v cajku zrovna dnes jsem valil z ol. do pv. no vyblikal jsem ve 165 nejakeho sampona ve zlute fabii hledel jak puk co ho to predjelo mozna to ani nepoznal jak to mam ted spinave no jinak 185 jede jak nic a to ma uz natoceno 182000 jen to pak uz nepapa ale chlasta  _________________ Renault 19-1.7i,66kw,r.v.91
http://kodyr19.rajce.idnes.cz/Muj_srsen/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 22.01.09 21:05 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost |
KUNAX má to stejné, co já= F3P N760= spi,65kw/88ps/8v _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
migi

Založen: 21.12.2008 Příspěvky: 32 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava - Marihuanské hory
|
Zaslal: 22.01.09 21:17 Předmět: |
|
|
No já ještě děkuju Dungovi za potvrzení (potřebuju to na koupi kabelů ke svíčkám) a tak trochu i původnímu majiteli za silnější motor přestože v techničáku je jinej  _________________ Politika je umění vyvolávat problémy, vidět je všude, chybně je vyhodnocovat a na jejich odstranění používat ta nejhorší řešení.. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 21:18 Předmět: |
|
|
Václav Sedlář napsal: | Rosta napsal: | aspon podle roku by ho mel mit i kdyz jak se ted divam tak pise ze ma F3PN coz je teda asi blbost |
KUNAX má to stejné, co já= F3P N760= spi,65kw/88ps/8v |
jo takze F3P jak sem psal puvodne  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 22.01.09 21:23 Předmět: |
|
|
Jo tak tenhle problem mam s autem taky papiry rikaj neco jineho nez auto... Ze by urady delaly chyby??? _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 22.01.09 21:28 Předmět: |
|
|
Jo to uz je MPI _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 22.01.09 21:36 Předmět: |
|
|
kody napsal: | Jezisi hosi ten motor na fotkach je F3N L742 66kw,90k mam uplne stejnej  |
jenze ten co je na fotkach neni kunaxe ale nekoho jineho ktery se ptal na neco jine a ne na predelavku ctete to poradne  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 22.01.09 21:42 Předmět: |
|
|
No jasne proto dokazu reagovat co je MPI a SPI a co jde a nejde.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 22:00 Předmět: |
|
|
To Václav Sedlář: Tohle je to čidlo.Je to ze strany termostatu vzadu na hlavě.
Jinak tohle je můj motor: F3P N 760 - to je na štítku.
Ale jestli při překopání na těch 81kW je opravdu potřeba vyměnit hlavu a setrvačník,tak to tohle téma asi můžem opustit... _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94
Naposledy upravil KUNAX dne 22.01.09 22:02, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|