Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
JirkaSnake Anonymní
|
Zaslal: 09.08.08 22:27 Předmět: |
|
|
jj lidi díky moc našel jsem to, jen jsem nepobral ten obrázek z jakýho je to úhlu, už to mám. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.01.09 09:55 Předmět: |
|
|
Znalci,mám problém a tuze prosím o radu. Mám motor F3PN 760(r.v.94 1794ccm, 66(5)kW, SPI. Neustále dokola řeším problém s houpajícím se volnoběhem a celkově prapodivným chodem motoru.Když se motor nastartuje, v pořádku vyběhne na nějakých 1500ot/min a začne pomalu klesat až na nějakých 1000, kde se drží. Hned po nastartování když se chci poprvé rozjet, většinou to chcípne. Na druhé rozjetí už je všecko v pořádku. Pak když se motor prohřeje,nastává problém s volnoběhem. Tak nějak se pokuckává a poskakuje a ten volnoběh se houpe mezi 1000ot/min a hranicí kdy se rozklepe celý auto,motor má tendenci zdechnout,pak se vzpamatuje a zase vyběhne na 1000ot/min a takhle neustále dokola.
Motor je mechanicky v pořádku, nové jsou svíčky,palec,víčko rozdělovače,kabely,lambda sonda. Z vrakoviště jsem použil MAP senzor,jinak jsem nic dalšího neměnil. Má někdo nápad čím by to mohlo bejt tohle posraný chování?
Mně napadá ještě čidlo teploty nasávanýho vzduchu,nebo čidlo teploty motoru - to co je zepředu vpravo(pohledem do motoru) na hlavě. Ty čidla bych i koupil,ale nikde je nemůžu najít - především to čidlo nasávanýho vzduchu.
Díky za jakoukoliv věcnou radu  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 21.01.09 10:06 Předmět: |
|
|
čidla teploty mužeš pro odskoušení nahradit odporem nebo potenciometrem,jinak teplota vody pujde koupit vpohodě horší to bude s tou teplotou vzduchu _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 21.01.09 10:18 Předmět: |
|
|
je to 65kW...
jinak to čidlo teploty nasávanýho vzduchu jedině origo renault...tam to maj na 100% a ceny nejsou tak tragický... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.01.09 10:31 Předmět: |
|
|
Jojo,to čidlo vody jsem už někde zahlíd asi za 300,- ale to čidlo vzduchu ani za mák. Včera jsem si prohlížel jak vypadá, dneska po něm pátrám na netu a zatim ani blbej vobrázek jsem nenašel. Kolik by to mohlo v Renaultu stát? A co když to tim nebude? Jsou schopný někde udělat trošku solidní diagnostiku,kde by třeba přišli na to kde je záser???Radši dám třeba litr za diagnostiku než bůhví kolik za zbytečně vyměněný čidla. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.01.09 10:37 Předmět: |
|
|
Jo a to čidlo teploty vody: Našel jsem tam čidla dvě. Jedno je zepředu na hlavě a druhý zezadu. Jedno bude asi čidlo pro budík a druhý pro ŘJ.Který je to pro ŘJ? A jakou hodnotou odporu bych ho měl teda případně nahradit abych to odzkoušel? To čidlo jsem za chodu měřil ohmetrem, napamatuju si hodnoty,ale určitě se chovalo tak,že se stoupající teplotou motoru jeho odpor klesal. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 21.01.09 10:41 Předmět: |
|
|
myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.01.09 12:04 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný... |
No bylo by to fajn kdyby bylo tak kolem toho pětikílka. Zavolám si do Renaultu a uvidím.A to čidlo na vodu asi koupim rovnou. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 21.01.09 12:14 Předmět: |
|
|
Ha jsem genitální! Vygooglil jsem,že to čidlo teploty vody má mít při 100°C hodnotu 196ohm. Takže ho dneska vyšroubuju,uzmu v práci chytrou digitální horkovzdušnou pistoli s digitálním měřením teploty, vyndám to čidlo a budu foukat a měřit  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 21.01.09 13:25 Předmět: |
|
|
Prosím tě, kde si našel to druhé čidlo, co je zezadu? Mám úplně stejný motor, ale nikde ho nevidím. Pls. Foto. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 21.01.09 16:37 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný... | už ho mám(IAT 16v),po objednání to na druhý den měli...samozřejmě origo Renault,nikdo jinej to nebyl schopen sehnat...cena 739,-
 _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
re19v
Založen: 5.5.2008 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 09:40 Předmět: |
|
|
Lambdu mám novou od Magnetti Marelli,takže tou to nebude  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.09 09:42 Předmět: |
|
|
U toho mýho to neni součástí vstřikovače. Těch jednobodů bylo asi víc. Já mám samotnej vstřikovač-vedou do něj dva dráty a pak o kousek vedle kouká hlavička dalšího čidla do kterýho vedou další dva dráty. To jde normálně zespoda odšroubovat a vytáhnout. Dneska to odkrytovaný vyfotim a vyfotim sem i to čidlo teploty co jsem našel zezadu na hlavě. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|