Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

IAT senzor, ETC velice nutně. PROSÍM
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
JirkaSnake
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.08.08 22:27    Předmět: Citovat

jj lidi díky moc našel jsem to, jen jsem nepobral ten obrázek z jakýho je to úhlu, už to mám.
Návrat nahoru
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 09:55    Předmět: Citovat

Znalci,mám problém a tuze prosím o radu. Mám motor F3PN 760(r.v.94 1794ccm, 66(5)kW, SPI. Neustále dokola řeším problém s houpajícím se volnoběhem a celkově prapodivným chodem motoru.Když se motor nastartuje, v pořádku vyběhne na nějakých 1500ot/min a začne pomalu klesat až na nějakých 1000, kde se drží. Hned po nastartování když se chci poprvé rozjet, většinou to chcípne. Na druhé rozjetí už je všecko v pořádku. Pak když se motor prohřeje,nastává problém s volnoběhem. Tak nějak se pokuckává a poskakuje a ten volnoběh se houpe mezi 1000ot/min a hranicí kdy se rozklepe celý auto,motor má tendenci zdechnout,pak se vzpamatuje a zase vyběhne na 1000ot/min a takhle neustále dokola.
Motor je mechanicky v pořádku, nové jsou svíčky,palec,víčko rozdělovače,kabely,lambda sonda. Z vrakoviště jsem použil MAP senzor,jinak jsem nic dalšího neměnil. Má někdo nápad čím by to mohlo bejt tohle posraný chování?
Mně napadá ještě čidlo teploty nasávanýho vzduchu,nebo čidlo teploty motoru - to co je zepředu vpravo(pohledem do motoru) na hlavě. Ty čidla bych i koupil,ale nikde je nemůžu najít - především to čidlo nasávanýho vzduchu.
Díky za jakoukoliv věcnou radu Confused
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 10:06    Předmět: Citovat

čidla teploty mužeš pro odskoušení nahradit odporem nebo potenciometrem,jinak teplota vody pujde koupit vpohodě horší to bude s tou teplotou vzduchu
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 21.01.09 10:18    Předmět: Citovat

je to 65kW...
jinak to čidlo teploty nasávanýho vzduchu jedině origo renault...tam to maj na 100% a ceny nejsou tak tragický...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 10:31    Předmět: Citovat

Jojo,to čidlo vody jsem už někde zahlíd asi za 300,- ale to čidlo vzduchu ani za mák. Včera jsem si prohlížel jak vypadá, dneska po něm pátrám na netu a zatim ani blbej vobrázek jsem nenašel. Kolik by to mohlo v Renaultu stát? A co když to tim nebude? Jsou schopný někde udělat trošku solidní diagnostiku,kde by třeba přišli na to kde je záser???Radši dám třeba litr za diagnostiku než bůhví kolik za zbytečně vyměněný čidla.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 10:37    Předmět: Citovat

Jo a to čidlo teploty vody: Našel jsem tam čidla dvě. Jedno je zepředu na hlavě a druhý zezadu. Jedno bude asi čidlo pro budík a druhý pro ŘJ.Který je to pro ŘJ? A jakou hodnotou odporu bych ho měl teda případně nahradit abych to odzkoušel? To čidlo jsem za chodu měřil ohmetrem, napamatuju si hodnoty,ale určitě se chovalo tak,že se stoupající teplotou motoru jeho odpor klesal.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 21.01.09 10:41    Předmět: Citovat

myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 12:04    Předmět: Citovat

MortE napsal:
myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný...


No bylo by to fajn kdyby bylo tak kolem toho pětikílka. Zavolám si do Renaultu a uvidím.A to čidlo na vodu asi koupim rovnou.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 21.01.09 12:14    Předmět: Citovat

Ha jsem genitální! Vygooglil jsem,že to čidlo teploty vody má mít při 100°C hodnotu 196ohm. Takže ho dneska vyšroubuju,uzmu v práci chytrou digitální horkovzdušnou pistoli s digitálním měřením teploty, vyndám to čidlo a budu foukat a měřit Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 21.01.09 13:25    Předmět: Citovat

Prosím tě, kde si našel to druhé čidlo, co je zezadu? Mám úplně stejný motor, ale nikde ho nevidím. Pls. Foto.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 21.01.09 16:19    Předmět: Citovat

je to jednobod,že, tak to čidlo teploty nasávaného vzduchu bude možná problém,je u,nebo součástí vstřikovače...jinak už se to tu řešilo http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=4462 http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3855&postdays=0&postorder=asc&start=0 ...poptat se v Renaultu,nic jiného asi nezbývá
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 21.01.09 16:37    Předmět: Citovat

MortE napsal:
myslim, že na 8v je pro řj vpředu...jinak to čidlo vzduchu- na 16v stojí 740 s tím, že je celý kovový se závitem...takže si říkám, že ten plasťák, co je v 8v bude stát určitě míň...a maj ho určitě, páč mi ho vnucoval než sem mu vysvětlil, že 16v má jiný...
už ho mám(IAT 16v),po objednání to na druhý den měli...samozřejmě origo Renault,nikdo jinej to nebyl schopen sehnat...cena 739,- Wink

_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
re19v



Založen: 5.5.2008
Příspěvky: 44
Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko

PříspěvekZaslal: 21.01.09 21:39    Předmět: Citovat

KUNAX : skus odpojiť lambda sondu a naštartovať : ja som mal skoro podobný problém a bola to lambda pusti si toto to som mal ja http://www.youtube.com/watch?v=8zAHEEUoIQ8&feature=related
_________________
RENAULT 19 1,4e 57kw 5dv 1995 implantovaný 1,8 16V 101kw http://re19v.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 09:40    Předmět: Citovat

re19v napsal:
KUNAX : skus odpojiť lambda sondu a naštartovať : ja som mal skoro podobný problém a bola to lambda pusti si toto to som mal ja http://www.youtube.com/watch?v=8zAHEEUoIQ8&feature=related


Lambdu mám novou od Magnetti Marelli,takže tou to nebude Sad
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 22.01.09 09:42    Předmět: Citovat

goreff napsal:
je to jednobod,že, tak to čidlo teploty nasávaného vzduchu bude možná problém,je u,nebo součástí vstřikovače...jinak už se to tu řešilo http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=4462 http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=3855&postdays=0&postorder=asc&start=0 ...poptat se v Renaultu,nic jiného asi nezbývá


U toho mýho to neni součástí vstřikovače. Těch jednobodů bylo asi víc. Já mám samotnej vstřikovač-vedou do něj dva dráty a pak o kousek vedle kouká hlavička dalšího čidla do kterýho vedou další dva dráty. To jde normálně zespoda odšroubovat a vytáhnout. Dneska to odkrytovaný vyfotim a vyfotim sem i to čidlo teploty co jsem našel zezadu na hlavě.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com