Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Slabý výkon na 1,8GTS
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jirka87
Anonymní





PříspěvekZaslal: 05.11.08 21:30    Předmět: Citovat

Jestli to škube jen za studena popřípadě i po zahřátí když je venku tak teplo jako bylo i dnes a po přišlápnutí plynu cítíš, že by auto jelo, ale nemůže..Tak se ti může taky stát jako mě, že pojedeš na diagnostiku a zjistíš špatné čidlo teploty nasávaného vzduchu...Asi to tak nebude,ale těch příčin je mrtě. Pokud je to jen líné, tak to může být:

-ucpaný výfuck, třeba někde smáčklý kat po OFFROAD vložce v lese
-svíce v háji, popřípadě ti to jede na 3 válce (to bys asi poznal, ale i tak LOL)
-hlavní kabel co vede do rozdělovače z cívky může být v pitchi
-vzduchový filtr je ucpaný jak plíce 50 letého horníka
-zastraný pal. filtr
-tankování u benzinek UNICORN apod dělá taky svoje, že?


Už mám vygumovanou hlavu pořád sedím v rachotě a víc mě nenapadá....SRY
Návrat nahoru
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 21:43    Předmět: Citovat

hmm asi máš recht. S tím výfukem mě přivádíš na myšlenku, jestli není ucpaný katalyzátor. Po tolika letech by opravdu mohl být a ještě jsem ho nekontroloval. Embarassed

jinak jede samozřejmě na čtyři válce
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 11:51    Předmět: Citovat

tak mam znovu ten stejny problem, uz potreti za rok... motor 54kW, r.v.91... stale stejne priznaky - studeny motor OK, jakmile se uplne zahreje, zacne skubat pri pridavani plynu, na volnobeh velice nepravidelny s tendenci chcipnout, pokud pri volnobehu seslapnu rychleji plyn, okamzite se udusi. zkousel sem takhle pridat plyn rukou lankem u motoru, malem na me celej vyskocil jak chcipnul... pak nechce nastartovat, starter toci jak o zivot, ale motor nechyta a cely to ma takovej "spatnej" zvuk, nekdy chyti ale je slyset rek bych jak chytaj valce postupne... nekdy treba jen jeden... a kontrolka dobijeni blika jak silena behem tohohle startovani. za pul hodinky po vychladnuti chytne vzdycky krasne, napoprve a znovu muzu jet dokud se nezahreje. takze poprve mi loni na podzim menili kabely, letos se to prej v servisu neprojevilo, ale nechaval sem menit pal. filtr, takze ten taky vylucuju. takze co zbyva? vicko rozdelovace + palec? cidlo teploty chladici kapaliny? zapalovaci civka? ten rozdelovac asi vymenim preventivne, je to zalezitost par stovek. u cidla teploty si nejsem jistej jestli neni vic typu? nebo me jeste napada voda, vlhkost... ted v zime jak se to zahreje tak se asi vsechno orosi jak pivo Very Happy... napada jeste nekoho se zkusenostma s 54kw neco dalsiho?
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
beda



Založen: 15.11.2008
Příspěvky: 3330
Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno

PříspěvekZaslal: 15.01.09 12:18    Předmět: Citovat

vymen svicky
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 13:09    Předmět: Citovat

beda napsal:
vymen svicky


sry ty mam 2 mesice stary, sem to zapomnel napsat Embarassed
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 15.01.09 15:19    Předmět: Citovat

Jak si popsal ten problém se startováním a postupným chytáním válců- to mi udělalo, když jsem stál šikmo z kopce a natekla mi voda přes těsnění k map senzoru a cívce. Nechytlo to, jen točilo. Tak jsem to osušil, šel na vlak a druhý den to chytlo a postupně se během několika (2) vteřin chytli všechny válce.

P.S.: To bylo asi před rokem.
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010


Naposledy upravil Václav Sedlář dne 15.01.09 15:43, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 15:38    Předmět: Citovat

okamzite indukcni civka ven
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
R19_Pepa



Založen: 5.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Moravice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 19:53    Předmět: Podobny problem Citovat

Kdyz jsem pridaval pozvolna otacky sli normalne az k hranici omezovace, ale kdyz jsem motor v nizsich otackach prikrmil, zacal skubat a mel tendenci chcipnou.
Vymena palce rozdelovace a nove kabely udelaly sve.
Od te doby zase pekne odpsoda
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
R19_Pepa



Založen: 5.1.2008
Příspěvky: 19
Bydliště - POVINNÉ *: Moravice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 19:54    Předmět: Chcipani motoru Citovat

a jak chcipa, strili do vyfuku???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 15.01.09 20:00    Předmět: Re: Chcipani motoru Citovat

R19_Pepa napsal:
a jak chcipa, strili do vyfuku???


rek bych ze jo, prijde mi to tak. hlavne presne jak pises, pokud pridavam hodne pozvolna a plynule, tak klidne az do omezovace... pokud to prislapnu okamzite konec, predevsim v nizkejch otackach je to strasne nachylny a hned chcipe. zvladnu, jako naprostej amater vymenit palec + rozdelovac sam? nejakej navod by to chtelo Very Happy pohledam Cool
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 16.01.09 07:31    Předmět: Citovat

zvládneš, víčko odšroubuješ a palec buďto sundáš, nebo sklepneš kladivem...

jinak jak to tak poslouchám- seš si jistej, že máš 54kW a ne 16v? Laughing Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rumcajs



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 760
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava

PříspěvekZaslal: 16.01.09 07:55    Předmět: Re: Chcipani motoru Citovat

taven napsal:
R19_Pepa napsal:
a jak chcipa, strili do vyfuku???


rek bych ze jo, prijde mi to tak. hlavne presne jak pises, pokud pridavam hodne pozvolna a plynule, tak klidne az do omezovace... pokud to prislapnu okamzite konec, predevsim v nizkejch otackach je to strasne nachylny a hned chcipe. zvladnu, jako naprostej amater vymenit palec + rozdelovac sam? nejakej navod by to chtelo Very Happy pohledam Cool

Jen jsem musel sundat držák zapalovacích kabelů - je hned vedle víčka. Někdo tu kdysi psal, že mu cal olej kolem gufera do rozdělovače.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 16.01.09 10:37    Předmět: Citovat

MortE napsal:
zvládneš, víčko odšroubuješ a palec buďto sundáš, nebo sklepneš kladivem...

jinak jak to tak poslouchám- seš si jistej, že máš 54kW a ne 16v? Laughing Laughing


Very Happy mam ten nejlepsi motor co se nikdy nekazi Wink

jinak to zkusim, dik. pravda je ze mi tam i ten olej trochu chcije, takze to muze bejt spinavy.
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 16.01.09 16:52    Předmět: Citovat

takze sem na to dneska koukal...mirek bude mit radost Very Happy . jeste pred rozdelavanim rozdelovace sem chtel zkusit to cidlo teploty. takze - nastartoval sem, nechal chvili zahrat na volnobeh... cca. do necely pulky stupnice... to uz byl dost nepravidelnej chod a strilelo to do vejfuku... trochu sem dupnul na plyn a udusil se. takze sme sundali sani a hledali cidlo a odpojili konektor. pak sem zkusil nastartovat ale nic, ani chut chytit. asi proto ze jeste nebyl motor uplne zahratej a venku je zima a my tam nedali zadnej odpor, takze ridici jednotka davala moc chudou smes. zapojili sme cidlo zpatky, porad nechtel chytit, takze sme museli pockat nez vychladne, nastartovat a tak 15 minut sme ho nachali bezet aby se uplne zahral. po odpojeni cidla nastartoval okamzite, zadny strileni do vejfuku, volnobeh cca. 750ot. a drzel. nikam sem s tim radsi nejezdil, ale zkusil sem poradne dupnout na plyn a v pohode, jindy by okamzite chcipnul. takze to vypada na to cidlo. davam sem fotky, az to potka nejakyho dalsiho amatera jako sem ja, aby vedel Cool .



tak a ted bych se chtel zeptat jaky cidlo koupit? na elitu sou 2 ruzny, a navic mi prijde ze to vypada jinak... ten konektor je tam primo u cidla, ale u me vede ze zasroubovanyho cidla dost dlouhej kablik k tomu konektoru, co je na fotce.

a jeste, musi se pri vymene vypustit cast chladici kapaliny ze?
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 16.01.09 17:21    Předmět: Citovat

...není zrovna levný Smile ...tak třeba tady http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=VMZ6RLrMY431Xq4y& ...vodu vypouštět nemusíš,když to stihneš rychle, tak ti vyteče pár kapek...nech zašroubované víčko na exspansce a motor studenej Wink
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com