Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jirka87 Anonymní
|
Zaslal: 05.11.08 21:30 Předmět: |
|
|
Jestli to škube jen za studena popřípadě i po zahřátí když je venku tak teplo jako bylo i dnes a po přišlápnutí plynu cítíš, že by auto jelo, ale nemůže..Tak se ti může taky stát jako mě, že pojedeš na diagnostiku a zjistíš špatné čidlo teploty nasávaného vzduchu...Asi to tak nebude,ale těch příčin je mrtě. Pokud je to jen líné, tak to může být:
-ucpaný výfuck, třeba někde smáčklý kat po OFFROAD vložce v lese
-svíce v háji, popřípadě ti to jede na 3 válce (to bys asi poznal, ale i tak LOL)
-hlavní kabel co vede do rozdělovače z cívky může být v pitchi
-vzduchový filtr je ucpaný jak plíce 50 letého horníka
-zastraný pal. filtr
-tankování u benzinek UNICORN apod dělá taky svoje, že?
Už mám vygumovanou hlavu pořád sedím v rachotě a víc mě nenapadá....SRY |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 21:43 Předmět: |
|
|
hmm asi máš recht. S tím výfukem mě přivádíš na myšlenku, jestli není ucpaný katalyzátor. Po tolika letech by opravdu mohl být a ještě jsem ho nekontroloval.
jinak jede samozřejmě na čtyři válce _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 15.01.09 11:51 Předmět: |
|
|
tak mam znovu ten stejny problem, uz potreti za rok... motor 54kW, r.v.91... stale stejne priznaky - studeny motor OK, jakmile se uplne zahreje, zacne skubat pri pridavani plynu, na volnobeh velice nepravidelny s tendenci chcipnout, pokud pri volnobehu seslapnu rychleji plyn, okamzite se udusi. zkousel sem takhle pridat plyn rukou lankem u motoru, malem na me celej vyskocil jak chcipnul... pak nechce nastartovat, starter toci jak o zivot, ale motor nechyta a cely to ma takovej "spatnej" zvuk, nekdy chyti ale je slyset rek bych jak chytaj valce postupne... nekdy treba jen jeden... a kontrolka dobijeni blika jak silena behem tohohle startovani. za pul hodinky po vychladnuti chytne vzdycky krasne, napoprve a znovu muzu jet dokud se nezahreje. takze poprve mi loni na podzim menili kabely, letos se to prej v servisu neprojevilo, ale nechaval sem menit pal. filtr, takze ten taky vylucuju. takze co zbyva? vicko rozdelovace + palec? cidlo teploty chladici kapaliny? zapalovaci civka? ten rozdelovac asi vymenim preventivne, je to zalezitost par stovek. u cidla teploty si nejsem jistej jestli neni vic typu? nebo me jeste napada voda, vlhkost... ted v zime jak se to zahreje tak se asi vsechno orosi jak pivo ... napada jeste nekoho se zkusenostma s 54kw neco dalsiho? _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
beda

Založen: 15.11.2008 Příspěvky: 3330 Bydliště - POVINNÉ *: Rožnov p. R./Brno
|
Zaslal: 15.01.09 12:18 Předmět: |
|
|
vymen svicky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 15.01.09 13:09 Předmět: |
|
|
beda napsal: | vymen svicky |
sry ty mam 2 mesice stary, sem to zapomnel napsat  _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 15.01.09 15:19 Předmět: |
|
|
Jak si popsal ten problém se startováním a postupným chytáním válců- to mi udělalo, když jsem stál šikmo z kopce a natekla mi voda přes těsnění k map senzoru a cívce. Nechytlo to, jen točilo. Tak jsem to osušil, šel na vlak a druhý den to chytlo a postupně se během několika (2) vteřin chytli všechny válce.
P.S.: To bylo asi před rokem. _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Naposledy upravil Václav Sedlář dne 15.01.09 15:43, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.01.09 15:38 Předmět: |
|
|
okamzite indukcni civka ven _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19_Pepa
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Moravice
|
Zaslal: 15.01.09 19:53 Předmět: Podobny problem |
|
|
Kdyz jsem pridaval pozvolna otacky sli normalne az k hranici omezovace, ale kdyz jsem motor v nizsich otackach prikrmil, zacal skubat a mel tendenci chcipnou.
Vymena palce rozdelovace a nove kabely udelaly sve.
Od te doby zase pekne odpsoda |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19_Pepa
Založen: 5.1.2008 Příspěvky: 19 Bydliště - POVINNÉ *: Moravice
|
Zaslal: 15.01.09 19:54 Předmět: Chcipani motoru |
|
|
a jak chcipa, strili do vyfuku??? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 15.01.09 20:00 Předmět: Re: Chcipani motoru |
|
|
R19_Pepa napsal: | a jak chcipa, strili do vyfuku??? |
rek bych ze jo, prijde mi to tak. hlavne presne jak pises, pokud pridavam hodne pozvolna a plynule, tak klidne az do omezovace... pokud to prislapnu okamzite konec, predevsim v nizkejch otackach je to strasne nachylny a hned chcipe. zvladnu, jako naprostej amater vymenit palec + rozdelovac sam? nejakej navod by to chtelo pohledam  _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 16.01.09 07:31 Předmět: |
|
|
zvládneš, víčko odšroubuješ a palec buďto sundáš, nebo sklepneš kladivem...
jinak jak to tak poslouchám- seš si jistej, že máš 54kW a ne 16v?  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 16.01.09 07:55 Předmět: Re: Chcipani motoru |
|
|
taven napsal: | R19_Pepa napsal: | a jak chcipa, strili do vyfuku??? |
rek bych ze jo, prijde mi to tak. hlavne presne jak pises, pokud pridavam hodne pozvolna a plynule, tak klidne az do omezovace... pokud to prislapnu okamzite konec, predevsim v nizkejch otackach je to strasne nachylny a hned chcipe. zvladnu, jako naprostej amater vymenit palec + rozdelovac sam? nejakej navod by to chtelo pohledam  |
Jen jsem musel sundat držák zapalovacích kabelů - je hned vedle víčka. Někdo tu kdysi psal, že mu cal olej kolem gufera do rozdělovače. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 16.01.09 10:37 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | zvládneš, víčko odšroubuješ a palec buďto sundáš, nebo sklepneš kladivem...
jinak jak to tak poslouchám- seš si jistej, že máš 54kW a ne 16v?  |
mam ten nejlepsi motor co se nikdy nekazi
jinak to zkusim, dik. pravda je ze mi tam i ten olej trochu chcije, takze to muze bejt spinavy. _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 16.01.09 16:52 Předmět: |
|
|
takze sem na to dneska koukal...mirek bude mit radost . jeste pred rozdelavanim rozdelovace sem chtel zkusit to cidlo teploty. takze - nastartoval sem, nechal chvili zahrat na volnobeh... cca. do necely pulky stupnice... to uz byl dost nepravidelnej chod a strilelo to do vejfuku... trochu sem dupnul na plyn a udusil se. takze sme sundali sani a hledali cidlo a odpojili konektor. pak sem zkusil nastartovat ale nic, ani chut chytit. asi proto ze jeste nebyl motor uplne zahratej a venku je zima a my tam nedali zadnej odpor, takze ridici jednotka davala moc chudou smes. zapojili sme cidlo zpatky, porad nechtel chytit, takze sme museli pockat nez vychladne, nastartovat a tak 15 minut sme ho nachali bezet aby se uplne zahral. po odpojeni cidla nastartoval okamzite, zadny strileni do vejfuku, volnobeh cca. 750ot. a drzel. nikam sem s tim radsi nejezdil, ale zkusil sem poradne dupnout na plyn a v pohode, jindy by okamzite chcipnul. takze to vypada na to cidlo. davam sem fotky, az to potka nejakyho dalsiho amatera jako sem ja, aby vedel .
tak a ted bych se chtel zeptat jaky cidlo koupit? na elitu sou 2 ruzny, a navic mi prijde ze to vypada jinak... ten konektor je tam primo u cidla, ale u me vede ze zasroubovanyho cidla dost dlouhej kablik k tomu konektoru, co je na fotce.
a jeste, musi se pri vymene vypustit cast chladici kapaliny ze? _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|