Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 13:27 Předmět: Slabý výkon na 1,8GTS |
|
|
Zdravím všechny šťastnější majitele Renaultů. Nezdá se mi výkon mého auta. Když jedu po dálnici do kopce, tak se nejsem sto dostat na 120Km/h, auto navíc docela hřeje. Zespoda je dynamika dobrá cca do 70Km/h, pak ale začne motor jakoby vadnout a na 130 se na rovině vyšplhám hodně pozvolna. Spotřeba benzínu je při všech rychlostech v normálu.
Urcitě to má také dělat co s tím, že při prudším manipulování s plynovým pedálem/táhlem kolem výchozí pozice chytne motor divný tik a v určité pozici se dokonce sám zadusí. Při vyšších otáčkách se nic takového neděje Zatím jsem to obešel zvýšením volnoběhu, ale to není definitivní řešení.
Setkal ste se s tím už někdo a jak silný by měl být tento motor v normálním stavu?
Auto mam chvili, takze asi zacnu standardne u vymeny svicek, kontroly sani... ..ale stejne se mi to nezda. Diky
_________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.11.08 13:33 Předmět: |
|
|
vzduchovy filtr + svíčky, možná i palivový ale pochybuju.. ..
a hlavně kolik to má najeto? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.11.08 13:48 Předmět: |
|
|
Jak si docílil toho zvýšení volnoběhu? Pokud to má ŘJ,tak přeci volnoběžné otáčky nejdou štelovat ne?
Jinak závada je to vcelku prapodivná. Rozhodně teda zkontrolovat to co tu už bylo řečeno a co dál, to nevim. Povyměňovat filtry, vyměnit olej,svíčky,kabely,rozdělovač,nafouknout kola a pozavirat dveře  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 05.11.08 13:50 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Jak si docílil toho zvýšení volnoběhu? Pokud to má ŘJ,tak přeci volnoběžné otáčky nejdou štelovat ne?
Jinak závada je to vcelku prapodivná. Rozhodně teda zkontrolovat to co tu už bylo řečeno a co dál, to nevim. Povyměňovat filtry, vyměnit olej,svíčky,kabely,rozdělovač,nafouknout kola a pozavirat dveře  | ale de plynovym lankem...jak jke to tam chytly takovou to zavlackou tak to de zvysit klidne aji na 5000 ot/min...sem to tak delal u otcovyho 66kw...  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.11.08 16:03 Předmět: |
|
|
Aha!Tak to potom jo no,ale nemyslim,že soudruzi z francie to tam dělali proto aby se tim šteloval volnoběh  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 05.11.08 16:04 Předmět: |
|
|
KUNAX napsal: | Aha!Tak to potom jo no,ale nemyslim,že soudruzi z francie to tam dělali proto aby se tim šteloval volnoběh  | no to asi ne ale da se to..-.  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kubles
Založen: 31.10.2007 Příspěvky: 1554 Bydliště - POVINNÉ *: opava
|
Zaslal: 05.11.08 16:34 Předmět: |
|
|
přesne tak ja to mněl jak sem jel na moravii na 2000 aby mi to nehekalo kdyz mi vynechaval valec proto sem radsi ani nezavodil a pak dojel domu a rychle prodal  _________________ R19 16V PH1 max power...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 20:09 Předmět: Kubba |
|
|
auto má nalítáno docela dost (160tis km). Majitel předemnou ho pravidelně servisoval a nic nedělal doma. Otáčky jsem zvedl přesně jak píšete tím dorazem u bowdenu od lanka plynu. ..je mi jasné že je to jen nouzovka.
V sání bych možná problém trochu viděl, protože airboxu chybí dvě spony. Zkoušel jsem to omotat flexopáskou, aby to nikde nepodfukovalo, ale výsledek bez pozorovatené změny.
Zatím se mi podařilo zkontrolovat kabely a rozdělovač (všechno to vypadá jako fungl nové), ale na svíčky se teď nedostanu. Myslím si, že svíčky by ve vyších otáčkách pálit měly všechny. Původně seřízený volnoběh se mi moc nezdál - jakoby byly otáčky moc nízko(cca 700 a míň) přičemž motor s sebou občas škubl.
problém může být ale taky úplně jinde.. ..všiml sem si, že když jedu do kopce, tak se celé auto začne chvět a přičemž šajtrpáka se hne jakoby s celou konzolí trochu dopředu. Auto ale není nikde zhnilé, takže tuhostí karoserie to asi nebude
btw. vynechávání válce? jak se ti to projevovalo? ..doufám že jsem zrovna takového R19 nekoupil _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.11.08 20:20 Předmět: |
|
|
to třepání bude nějakým špatným silentblokem
a být tebou mrknul bych na ten vzduchový filtr nebo určo koupil nový  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 20:26 Předmět: Kubba |
|
|
ten vzduchový filtr je jako kdybych ho zrovna koupil v obchodě (přijde mi, že je čistý až podezřele moc)
jenom doufám, že to co mi motor předvádí teď není maximum, co se z něj dá dostat. Připadám si jako za starých časů se 120tkou škodovkou
Nevíte jaké se do toho hodí svíčky? má v případě nouze cenu dávat s tříbodovou elektrodou? _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.11.08 20:50 Předmět: |
|
|
pokud si nevis rady dej to do halfords  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 20:58 Předmět: Kubba |
|
|
jasně a za dvě podívání na auto tam nechám tolik peněz, za kolik jsem ho koupil
...jsem student, co si neopravím sám, to nemám. _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 05.11.08 21:14 Předmět: |
|
|
zaklad po koupi auta mas olej + rozvodak..
pokud se ti neco nezda je na case vymenit svicky, kabely, rozdelovac+palec a palivovy filtr...pokud ani potom nepoznas zmenu tak muzes hledat dal ale s jednim plusem navic..to co jsi vymenil uz se ti neposere :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
taven
Založen: 29.10.2007 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice
|
Zaslal: 05.11.08 21:16 Předmět: |
|
|
tak do roka a do dne se mi opakuje ten samy problem... loni to delalo jakmile se zahral motor -> silny skubani na prudci pridani predevsim v nizkych otackach -> pak se neudrzel ani na volnobeh a znovu nastartovat sel kolikrat az po nekolika hodinach po vychladnuti -> tenkrat vyreseno novymi zapalovacimi kabely + palcem rozdelovace.... ted se mi problem opakuje, zacalo to kdyz sem byl s autem podruhy v zivote v mycce, tak sem myslel ze vlhkost... par dnu klid a dnes znova... dneska to zacala pri prudsim pridani plynu na dvojku pri nizsich otackach v ostrym rejdu, a pak uz neprestal... uvidim zejtra, ale kazdopadne vzduchovej filtr mam spinavej, to vim, svicky budou stary, to tusim... palivovej filtr netusim, kazdopadne to vsechno behem listopadu povymenuju a uvidim... a maximalku mam taky dost nizkou... jel sem sam a vic jak 160 sem nedostal... a to zrychloval jakstaks tak do 140...pak uz skoro vubec _________________ R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubba

Založen: 30.9.2008 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha
|
Zaslal: 05.11.08 21:23 Předmět: Kubba |
|
|
tak v mém případě se s původním majitelem znám a vím, že rozvody jsou dělané cca před rokem. Taky měl problém s rozdělovačem a servisu mu jej postupně celý zrepasovali. Jinak startuje to za každého počasí na drcnutí.
Každopádně to co popisuješ by mohlo sedět na můj problém se stabilitou při přidávání plynu z původních otáček volnoběhu. _________________ (R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|