Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Slabý výkon na 1,8GTS
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 13:27    Předmět: Slabý výkon na 1,8GTS Citovat

Zdravím všechny šťastnější majitele Renaultů. Nezdá se mi výkon mého auta. Když jedu po dálnici do kopce, tak se nejsem sto dostat na 120Km/h, auto navíc docela hřeje. Zespoda je dynamika dobrá cca do 70Km/h, pak ale začne motor jakoby vadnout a na 130 se na rovině vyšplhám hodně pozvolna. Spotřeba benzínu je při všech rychlostech v normálu.

Urcitě to má také dělat co s tím, že při prudším manipulování s plynovým pedálem/táhlem kolem výchozí pozice chytne motor divný tik a v určité pozici se dokonce sám zadusí. Při vyšších otáčkách se nic takového neděje Crying or Very sad Zatím jsem to obešel zvýšením volnoběhu, ale to není definitivní řešení.

Setkal ste se s tím už někdo a jak silný by měl být tento motor v normálním stavu?

Auto mam chvili, takze asi zacnu standardne u vymeny svicek, kontroly sani... ..ale stejne se mi to nezda. Diky



_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 05.11.08 13:33    Předmět: Citovat

vzduchovy filtr + svíčky, možná i palivový ale pochybuju.. ..

a hlavně kolik to má najeto?
Návrat nahoru
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.11.08 13:48    Předmět: Citovat

Jak si docílil toho zvýšení volnoběhu? Pokud to má ŘJ,tak přeci volnoběžné otáčky nejdou štelovat ne?
Jinak závada je to vcelku prapodivná. Rozhodně teda zkontrolovat to co tu už bylo řečeno a co dál, to nevim. Povyměňovat filtry, vyměnit olej,svíčky,kabely,rozdělovač,nafouknout kola a pozavirat dveře Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
radecek7



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5176
Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov

PříspěvekZaslal: 05.11.08 13:50    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Jak si docílil toho zvýšení volnoběhu? Pokud to má ŘJ,tak přeci volnoběžné otáčky nejdou štelovat ne?
Jinak závada je to vcelku prapodivná. Rozhodně teda zkontrolovat to co tu už bylo řečeno a co dál, to nevim. Povyměňovat filtry, vyměnit olej,svíčky,kabely,rozdělovač,nafouknout kola a pozavirat dveře Laughing
ale de plynovym lankem...jak jke to tam chytly takovou to zavlackou tak to de zvysit klidne aji na 5000 ot/min...sem to tak delal u otcovyho 66kw... Wink
_________________
BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.11.08 16:03    Předmět: Citovat

Aha!Tak to potom jo no,ale nemyslim,že soudruzi z francie to tam dělali proto aby se tim šteloval volnoběh Laughing
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
radecek7



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5176
Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov

PříspěvekZaslal: 05.11.08 16:04    Předmět: Citovat

KUNAX napsal:
Aha!Tak to potom jo no,ale nemyslim,že soudruzi z francie to tam dělali proto aby se tim šteloval volnoběh Laughing
no to asi ne ale da se to..-. Wink
_________________
BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail AOL Instant Messenger
kubles



Založen: 31.10.2007
Příspěvky: 1554
Bydliště - POVINNÉ *: opava

PříspěvekZaslal: 05.11.08 16:34    Předmět: Citovat

přesne tak ja to mněl jak sem jel na moravii na 2000 aby mi to nehekalo Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy kdyz mi vynechaval valec Very Happy Very Happy proto sem radsi ani nezavodil a pak dojel domu a rychle prodal Very Happy Very Happy Very Happy
_________________
R19 16V PH1 max power... Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 20:09    Předmět: Kubba Citovat

auto má nalítáno docela dost (160tis km). Majitel předemnou ho pravidelně servisoval a nic nedělal doma. Otáčky jsem zvedl přesně jak píšete tím dorazem u bowdenu od lanka plynu. ..je mi jasné že je to jen nouzovka.

V sání bych možná problém trochu viděl, protože airboxu chybí dvě spony. Zkoušel jsem to omotat flexopáskou, aby to nikde nepodfukovalo, ale výsledek bez pozorovatené změny.

Zatím se mi podařilo zkontrolovat kabely a rozdělovač (všechno to vypadá jako fungl nové), ale na svíčky se teď nedostanu. Myslím si, že svíčky by ve vyších otáčkách pálit měly všechny. Původně seřízený volnoběh se mi moc nezdál - jakoby byly otáčky moc nízko(cca 700 a míň) přičemž motor s sebou občas škubl.

problém může být ale taky úplně jinde.. ..všiml sem si, že když jedu do kopce, tak se celé auto začne chvět a přičemž šajtrpáka se hne jakoby s celou konzolí trochu dopředu. Auto ale není nikde zhnilé, takže tuhostí karoserie to asi nebude Laughing

btw. vynechávání válce? jak se ti to projevovalo? ..doufám že jsem zrovna takového R19 nekoupil
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 05.11.08 20:20    Předmět: Citovat

to třepání bude nějakým špatným silentblokem Wink

a být tebou mrknul bych na ten vzduchový filtr nebo určo koupil nový Exclamation Idea
Návrat nahoru
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 20:26    Předmět: Kubba Citovat

ten vzduchový filtr je jako kdybych ho zrovna koupil v obchodě (přijde mi, že je čistý až podezřele moc) Smile

jenom doufám, že to co mi motor předvádí teď není maximum, co se z něj dá dostat. Připadám si jako za starých časů se 120tkou škodovkou Laughing

Nevíte jaké se do toho hodí svíčky? má v případě nouze cenu dávat s tříbodovou elektrodou?
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.11.08 20:50    Předmět: Citovat

pokud si nevis rady dej to do halfords Wink
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 20:58    Předmět: Kubba Citovat

jasně a za dvě podívání na auto tam nechám tolik peněz, za kolik jsem ho koupil Laughing

...jsem student, co si neopravím sám, to nemám.
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 05.11.08 21:14    Předmět: Citovat

zaklad po koupi auta mas olej + rozvodak..
pokud se ti neco nezda je na case vymenit svicky, kabely, rozdelovac+palec a palivovy filtr...pokud ani potom nepoznas zmenu tak muzes hledat dal ale s jednim plusem navic..to co jsi vymenil uz se ti neposere :-D
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
taven



Založen: 29.10.2007
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Čelákovice

PříspěvekZaslal: 05.11.08 21:16    Předmět: Citovat

tak do roka a do dne se mi opakuje ten samy problem... loni to delalo jakmile se zahral motor -> silny skubani na prudci pridani predevsim v nizkych otackach -> pak se neudrzel ani na volnobeh a znovu nastartovat sel kolikrat az po nekolika hodinach po vychladnuti -> tenkrat vyreseno novymi zapalovacimi kabely + palcem rozdelovace.... ted se mi problem opakuje, zacalo to kdyz sem byl s autem podruhy v zivote v mycce, tak sem myslel ze vlhkost... par dnu klid a dnes znova... dneska to zacala pri prudsim pridani plynu na dvojku pri nizsich otackach v ostrym rejdu, a pak uz neprestal... uvidim zejtra, ale kazdopadne vzduchovej filtr mam spinavej, to vim, svicky budou stary, to tusim... palivovej filtr netusim, kazdopadne to vsechno behem listopadu povymenuju a uvidim... a maximalku mam taky dost nizkou... jel sem sam a vic jak 160 sem nedostal... a to zrychloval jakstaks tak do 140...pak uz skoro vubec
_________________
R19 F3N 740 54kW (Ph1 - 1991) prodáno za 4500Kč 7/2009 Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kubba



Založen: 30.9.2008
Příspěvky: 54
Bydliště - POVINNÉ *: Holešov / Praha

PříspěvekZaslal: 05.11.08 21:23    Předmět: Kubba Citovat

tak v mém případě se s původním majitelem znám a vím, že rozvody jsou dělané cca před rokem. Taky měl problém s rozdělovačem a servisu mu jej postupně celý zrepasovali. Jinak startuje to za každého počasí na drcnutí.

Každopádně to co popisuješ by mohlo sedět na můj problém se stabilitou při přidávání plynu z původních otáček volnoběhu.
_________________
(R)enault 19 "1.8GTS" 1990 (90PS 5l/100km) aneb staré neznamená špatné (decentně odložen k rodičům)
>> Opel Omega A Caravan 2,4L LPG 1989
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Strana 1 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com