Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

zvlastni motor
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
CHUD
Vítěz Morávia Party 2007


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 552
Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov

PříspěvekZaslal: 03.09.08 00:14    Předmět: Citovat

tak bělouš mi dá no nevím kolik je krátkej tacháč jak viděl radeček na 4ku tam bylo cca 220 a to ješte měl rezervu asi 500 otáček (nemám rád motor v omezovači
_________________
Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 03.09.08 09:57    Předmět: Citovat

a na kolik jede ta dlouhá pětka otáček při 190kmh?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 03.09.08 15:46    Předmět: Citovat

CHUD napsal:
tak bělouš mi dá no nevím kolik je krátkej tacháč jak viděl radeček na 4ku tam bylo cca 220 a to ješte měl rezervu asi 500 otáček (nemám rád motor v omezovači
no jo převodovka z dízla Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dukemb



Založen: 22.1.2008
Příspěvky: 131
Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9

PříspěvekZaslal: 31.10.08 20:44    Předmět: Citovat

tak pri 5000ot mam 210km/h, takze tak 220-230 by to mohlo dat....no zvlastni, ani 2litrova laguna takhle nejede a netahne...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tuzi



Založen: 24.10.2008
Příspěvky: 20
Bydliště - POVINNÉ *: dolni dubnany

PříspěvekZaslal: 02.11.08 10:15    Předmět: Citovat

a jak udelaji ze jeden motor ma bud 65 nebo 81kw?? prece jenom je to ten samej blok atd...je to v jednotce nebo jak...mam 65kw a zajimaloby me jestli s toho de taky jeste neco vyzdimat...jo a na 5tku ve 3000 otacek jedu rovnejch 100..v 60ti na 5tku je to schopno jet po kopecku s nalozenym autem....ohromna sila.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 02.11.08 21:03    Předmět: Citovat

třeba stejny blok stejna klika stejne ojnice ale písty jsou jiné a motor má jinou kompresi tudíž i jiný výkon Wink
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.11.08 07:16    Předmět: Citovat

a taky jina hlava a jine vstřikování
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mixturko



Založen: 8.9.2008
Příspěvky: 33
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.11.08 11:47    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
a taky jina hlava a jine vstřikování


A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw. Zmenou sysytemu vstrekovania sa len zlepsil priebeh krutiaceho momentu a ciastocne aj vykon,ale pri rovnakom objeme je zmena vykonu sposobena zmenou casovania rozvodu. pozrite si tabulky vykonu a krut.momentu,hlavne v akych otackach je.... tam je krasne vidno ako je motor naladeny...
posielam par parametrov:
1, Renault 19 1,7 SPI: http://www.carhacks.org/car/5249/19-ii-17
2, Renault 19 1,7 MPI: http://www.carhacks.org/car/5247/19-i-17-gtxtxe
3, Renault 19 1,8 MPI: http://www.carhacks.org/car/5255/19-ii-18
4, Renault 19 1,8 110k: http://www.carhacks.org/car/5256/19-ii-18i
5, Renault 19 16v: http://www.carhacks.org/car/5248/19-i-16s
_________________
MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 03.11.08 13:07    Předmět: Citovat

mixturko napsal:
Rosta napsal:
a taky jina hlava a jine vstřikování


A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw.
co tim mysliš Shocked
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mixturko



Založen: 8.9.2008
Příspěvky: 33
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.11.08 14:57    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
mixturko napsal:
Rosta napsal:
a taky jina hlava a jine vstřikování


A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw.
co tim mysliš Shocked


detskym casovanim myslim krutak do 3000/min a vykon konciaci pri hodnote otacok 5000/min. to su da sa povedat hodnoty u jednobodu 1,7 SPI.
ked si zoberies opak 16ventila kde ma krutak pri 4250/min a vykon pri 6500/min tak tu sa to da nazvat naozaj ostrym casovanim....
_________________
MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 03.11.08 17:58    Předmět: Citovat

mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda Shocked Shocked Shocked
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mixturko



Založen: 8.9.2008
Příspěvky: 33
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 04.11.08 09:16    Předmět: Citovat

britva napsal:
mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda Shocked Shocked Shocked

Lenze my sa nebavime o priebehu krutiaceho momentu,tak to sem neplet,citaj poriadne ocom sa bavime.Bavili sa o rozdieloch vykonu pri rovnakom objeme motora a tu tvrdim ze je to zmenou casovania. tie motory nemaju len tak zo srandy vykon kazdy v inej hodnote otacok motora...prave kvoli tomu "naladili ten motor" tam kde je. Ked ma 65kw vykon pri 5000 tak ak by si na tom istom motore nahodil ostre vacky a "precipoval" tak dostanes stoho aj viac,napr. 74kw pri 5600 a dajme tomu 81kw pri 6250otacok (uvadzam priklad) preto dosahuju pretekarske monoposty brutalnych hodnot vykonu motora pri malom objeme ale dosahuju ich pri 16tisic otackach!!!!
_________________
MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mixturko



Založen: 8.9.2008
Příspěvky: 33
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 04.11.08 09:31    Předmět: Citovat

britva napsal:
mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda Shocked Shocked Shocked

Este jednu otazku mam teda na teba,ked sa tak branis ze urcovat ci je ostre casovanie podla hodnoty vykonu a otacok v ktorych ich dosahuje... myslis si ze tie motory ktore dosahuju pri malom (relativne malom) objeme ako napr. R19 16v ktora dosahuje vynikajuci pomer objem/vykon dosahuje taketo hodnoty len tak bez ineho casovania oproti standardnym motorom?
keby si na 16ventila nahodil menej ostre vacky,dostanes omnoho mensi vykon v nizsich otackach a hlavne plynujesi priebeh krutiaceho momentu v nizsich otackach.Krasnym prikladom tohoto opaku je motor 2,2i (z R21,R25) ktory dosahuje vykon 79kw pri 5000ot. a krutak 170Nm,ktory ma naozaj ohromny zatah odspodu,ale tocit ho nad 5500 je ozaj trapenie.
_________________
MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <>
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
prapi



Založen: 24.1.2009
Příspěvky: 64
Bydliště - POVINNÉ *: Teplice

PříspěvekZaslal: 29.01.09 23:13    Předmět: Citovat

čus tak hele kamoš jel v mym rendovy 1,7 54 kw a ja za nim c octavkou 1,6 55 kw a ujel my jako nic to sami ujedu escortovy tak rychle že ho za par sekund nevidim když sem jel s favoritem 40 kw střikačka proti escortovi 55 kw tak to bylo vyrovnany ale ujel sem mu de tam o kroutak jinak ¨muj renda toči 7000 a dostal jsem z něj 210 vic ani nahodou a ted z něj dostanu tak 30 po 380 000 šel motor do kytek ted schanim novej Laughing Laughing Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Skype Name
hanzi



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 29.01.09 23:50    Předmět: Citovat

prapi napsal:
čus tak hele kamoš jel v mym rendovy 1,7 54 kw a ja za nim c octavkou 1,6 55 kw a ujel my jako nic to sami ujedu escortovy tak rychle že ho za par sekund nevidim když sem jel s favoritem 40 kw střikačka proti escortovi 55 kw tak to bylo vyrovnany ale ujel sem mu de tam o kroutak jinak ¨muj renda toči 7000 a dostal jsem z něj 210 vic ani nahodou a ted z něj dostanu tak 30 po 380 000 šel motor do kytek ted schanim novej Laughing Laughing Laughing


Laughing Laughing Laughing sorry ale to nejde se nesmat... s 54kw jet 210... no hoodne dlouhej kopec to musel bejt. a jestli jo tak to asi nebylo s GPSkou ale tachometrovejch vid Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 7 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com