Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
CHUD Vítěz Morávia Party 2007
Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 552 Bydliště - POVINNÉ *: Sepekov
|
Zaslal: 03.09.08 00:14 Předmět: |
|
|
tak bělouš mi dá no nevím kolik je krátkej tacháč jak viděl radeček na 4ku tam bylo cca 220 a to ješte měl rezervu asi 500 otáček (nemám rád motor v omezovači _________________ Auto je m?j život a ten mi nic neveme jenom to auto |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 03.09.08 09:57 Předmět: |
|
|
a na kolik jede ta dlouhá pětka otáček při 190kmh? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 03.09.08 15:46 Předmět: |
|
|
CHUD napsal: | tak bělouš mi dá no nevím kolik je krátkej tacháč jak viděl radeček na 4ku tam bylo cca 220 a to ješte měl rezervu asi 500 otáček (nemám rád motor v omezovači | no jo převodovka z dízla  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dukemb
Založen: 22.1.2008 Příspěvky: 131 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 9
|
Zaslal: 31.10.08 20:44 Předmět: |
|
|
tak pri 5000ot mam 210km/h, takze tak 220-230 by to mohlo dat....no zvlastni, ani 2litrova laguna takhle nejede a netahne... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tuzi
Založen: 24.10.2008 Příspěvky: 20 Bydliště - POVINNÉ *: dolni dubnany
|
Zaslal: 02.11.08 10:15 Předmět: |
|
|
a jak udelaji ze jeden motor ma bud 65 nebo 81kw?? prece jenom je to ten samej blok atd...je to v jednotce nebo jak...mam 65kw a zajimaloby me jestli s toho de taky jeste neco vyzdimat...jo a na 5tku ve 3000 otacek jedu rovnejch 100..v 60ti na 5tku je to schopno jet po kopecku s nalozenym autem....ohromna sila. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 02.11.08 21:03 Předmět: |
|
|
třeba stejny blok stejna klika stejne ojnice ale písty jsou jiné a motor má jinou kompresi tudíž i jiný výkon  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.11.08 07:16 Předmět: |
|
|
a taky jina hlava a jine vstřikování _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mixturko
Založen: 8.9.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 03.11.08 11:47 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | a taky jina hlava a jine vstřikování |
A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw. Zmenou sysytemu vstrekovania sa len zlepsil priebeh krutiaceho momentu a ciastocne aj vykon,ale pri rovnakom objeme je zmena vykonu sposobena zmenou casovania rozvodu. pozrite si tabulky vykonu a krut.momentu,hlavne v akych otackach je.... tam je krasne vidno ako je motor naladeny...
posielam par parametrov:
1, Renault 19 1,7 SPI: http://www.carhacks.org/car/5249/19-ii-17
2, Renault 19 1,7 MPI: http://www.carhacks.org/car/5247/19-i-17-gtxtxe
3, Renault 19 1,8 MPI: http://www.carhacks.org/car/5255/19-ii-18
4, Renault 19 1,8 110k: http://www.carhacks.org/car/5256/19-ii-18i
5, Renault 19 16v: http://www.carhacks.org/car/5248/19-i-16s _________________ MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <> |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 03.11.08 13:07 Předmět: |
|
|
mixturko napsal: | Rosta napsal: | a taky jina hlava a jine vstřikování |
A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw. | co tim mysliš  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mixturko
Založen: 8.9.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 03.11.08 14:57 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | mixturko napsal: | Rosta napsal: | a taky jina hlava a jine vstřikování |
A hlavne motor 81kw nema "detske" casovanie ventilov ako na 65 a 66kw. | co tim mysliš  |
detskym casovanim myslim krutak do 3000/min a vykon konciaci pri hodnote otacok 5000/min. to su da sa povedat hodnoty u jednobodu 1,7 SPI.
ked si zoberies opak 16ventila kde ma krutak pri 4250/min a vykon pri 6500/min tak tu sa to da nazvat naozaj ostrym casovanim.... _________________ MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <> |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 03.11.08 17:58 Předmět: |
|
|
mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda  _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mixturko
Založen: 8.9.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 04.11.08 09:16 Předmět: |
|
|
britva napsal: | mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda  |
Lenze my sa nebavime o priebehu krutiaceho momentu,tak to sem neplet,citaj poriadne ocom sa bavime.Bavili sa o rozdieloch vykonu pri rovnakom objeme motora a tu tvrdim ze je to zmenou casovania. tie motory nemaju len tak zo srandy vykon kazdy v inej hodnote otacok motora...prave kvoli tomu "naladili ten motor" tam kde je. Ked ma 65kw vykon pri 5000 tak ak by si na tom istom motore nahodil ostre vacky a "precipoval" tak dostanes stoho aj viac,napr. 74kw pri 5600 a dajme tomu 81kw pri 6250otacok (uvadzam priklad) preto dosahuju pretekarske monoposty brutalnych hodnot vykonu motora pri malom objeme ale dosahuju ich pri 16tisic otackach!!!! _________________ MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <> |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mixturko
Založen: 8.9.2008 Příspěvky: 33 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 04.11.08 09:31 Předmět: |
|
|
britva napsal: | mixturko dolezitejsi pri motore je aky ma priebeh krutiaceho momentu a nie v akych otackach ma max hodnotu, a na zaklade hodnot krutiaceho momentu a vykonu urcovat ake je "ostre" casovanie tak to teda  |
Este jednu otazku mam teda na teba,ked sa tak branis ze urcovat ci je ostre casovanie podla hodnoty vykonu a otacok v ktorych ich dosahuje... myslis si ze tie motory ktore dosahuju pri malom (relativne malom) objeme ako napr. R19 16v ktora dosahuje vynikajuci pomer objem/vykon dosahuje taketo hodnoty len tak bez ineho casovania oproti standardnym motorom?
keby si na 16ventila nahodil menej ostre vacky,dostanes omnoho mensi vykon v nizsich otackach a hlavne plynujesi priebeh krutiaceho momentu v nizsich otackach.Krasnym prikladom tohoto opaku je motor 2,2i (z R21,R25) ktory dosahuje vykon 79kw pri 5000ot. a krutak 170Nm,ktory ma naozaj ohromny zatah odspodu,ale tocit ho nad 5500 je ozaj trapenie. _________________ MII ph2 2006 - 2.0T @ 240k
LII ph2 2007 - 1.9dCi @ 130k
ex: cca 60ks znacky <> |
|
Návrat nahoru |
|
 |
prapi
Založen: 24.1.2009 Příspěvky: 64 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 29.01.09 23:13 Předmět: |
|
|
čus tak hele kamoš jel v mym rendovy 1,7 54 kw a ja za nim c octavkou 1,6 55 kw a ujel my jako nic to sami ujedu escortovy tak rychle že ho za par sekund nevidim když sem jel s favoritem 40 kw střikačka proti escortovi 55 kw tak to bylo vyrovnany ale ujel sem mu de tam o kroutak jinak ¨muj renda toči 7000 a dostal jsem z něj 210 vic ani nahodou a ted z něj dostanu tak 30 po 380 000 šel motor do kytek ted schanim novej  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hanzi
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 29.01.09 23:50 Předmět: |
|
|
prapi napsal: | čus tak hele kamoš jel v mym rendovy 1,7 54 kw a ja za nim c octavkou 1,6 55 kw a ujel my jako nic to sami ujedu escortovy tak rychle že ho za par sekund nevidim když sem jel s favoritem 40 kw střikačka proti escortovi 55 kw tak to bylo vyrovnany ale ujel sem mu de tam o kroutak jinak ¨muj renda toči 7000 a dostal jsem z něj 210 vic ani nahodou a ted z něj dostanu tak 30 po 380 000 šel motor do kytek ted schanim novej  |
sorry ale to nejde se nesmat... s 54kw jet 210... no hoodne dlouhej kopec to musel bejt. a jestli jo tak to asi nebylo s GPSkou ale tachometrovejch vid  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|