Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 13.09.08 16:45 Předmět: |
|
|
tož uvidíme...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 13.09.08 16:52 Předmět: |
|
|
tak jsem dneska taky měnil lambádu(u tý starý mi upadl kabel),práce asi na 10 minut,ale k věci...s tou nepřipojenou motor běžel normálně,ale neprošel bych legálně emisema,po výměně se mi akorát rozhodil volnoběh,ale jinak efekt veškarej žádnej...kde je chyba? _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 13.09.08 21:51 Předmět: |
|
|
romulusx napsal: | tak jsem dneska taky měnil lambádu(u tý starý mi upadl kabel),práce asi na 10 minut,ale k věci...s tou nepřipojenou motor běžel normálně,ale neprošel bych legálně emisema,po výměně se mi akorát rozhodil volnoběh,ale jinak efekt veškarej žádnej...kde je chyba? |
kolik si tam mel drátů ? jestli ten upadly nebyl treba jen od vyhrivani  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 14.09.08 09:44 Předmět: |
|
|
Je tam jenom jeden drát _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 14.09.08 11:31 Předmět: |
|
|
tak to nic to musel byt vystup _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lanex

Založen: 14.4.2008 Příspěvky: 211 Bydliště - POVINNÉ *: planeta Země, Kladno
|
Zaslal: 15.09.08 09:14 Předmět: |
|
|
romulusx napsal: | tak jsem dneska taky měnil lambádu(u tý starý mi upadl kabel),práce asi na 10 minut,ale k věci...s tou nepřipojenou motor běžel normálně,ale neprošel bych legálně emisema,po výměně se mi akorát rozhodil volnoběh,ale jinak efekt veškarej žádnej...kde je chyba? |
Možná je trochu zmatená ŘJ, dej jí nějakej čas až si zvykne že dostává jiné informace než předtím, a upraví si interní tabulku. A zkus taky na nějakou dobu odpojit baterku, případně zaject na diagnostiku. U Mitsubishi když třeba vypadne lambda (a to klidně i jen na chvilku), přehodí se jednotka do "nouzového režimu" a dále se motor řídí podle výrobcem přednastavených tabulek. Na informace z čidel prdí, dokud ho v servisu nenahoděj do normálního režimu. Renault se snad resetuje sám, když je bez šťávy. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 15.09.08 17:37 Předmět: |
|
|
To jsem taky dělal,ale nevim jestli úplně správně...(prej by se to mělo nějak resetovat a nahodit znova origo)
step 1 odpojení kabelů od baterky
step 2 spojení obou kabelů na dobu asi 10-i vteřin
step 3 připojení kabelů k baterce a otočení klíčku na 2 pozici asi tak na 15 minut
step 4 natočení motoru
Dál už jenom vysoký otáčky.Motor líp netáhne,ani se nechová nějak jinak než před tím...tak nevim,jestli to vůbec mělo nějakej smysl  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 15.09.08 17:39 Předmět: |
|
|
kde´s na tom postupu byl?  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 15.09.08 17:44 Předmět: |
|
|
Je to špatně?Tohle jsem udělal proto,že mi to tak bylo řečeno... _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 16.09.08 17:30 Předmět: |
|
|
Tak dnes pro neúspěch lambáda odpojena motor se zase vrátil do normálních otáček,jinak žádná změna...
Má někdo tušení kde je chyba? _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 16.09.08 17:34 Předmět: |
|
|
Sla do ni stava jestly nemas kostru vcoudu? _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
romulusx V.I.P. Nordic Division

Založen: 21.2.2008 Příspěvky: 582 Bydliště - POVINNÉ *: Teplice
|
Zaslal: 16.09.08 19:36 Předmět: |
|
|
Myslim,že by měla bejt ukostřená přez motor(a vejfuk),takže tuhle možnost bych asi vyloučil...a i kdyby,tak by to asi nemělo žádnej efekt,ne jako v tomhle případě...  _________________
1,4 43kW 1,8 66kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
horcis

Založen: 23.10.2007 Příspěvky: 63 Bydliště - POVINNÉ *: chomutov
|
Zaslal: 17.09.08 17:56 Předmět: |
|
|
potřeboval bych taky trochu poradit s lambdou,koupil sem si třívodičovou univerzál,jsou tam dva bílý a jeden černý drát,ty dva budou asi zřejmně výhřev,jen by mne zajímalo jestli mužu ty dva dráty třeba prohodit,zda není jeden z nich přímo na mínus a druhej na plus?protože přímo z jednotky mi jde na výhřev jeden zelenej a druhej zelenej s pruhem a na jednom sem totiž naměřil +12V,tak mám tak trochu strach abych něco neodpálil,díky za radu. _________________ http://horcis.rajce.idnes.cz/renault_19/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
detony
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 23 Bydliště - POVINNÉ *: TT/Slovakia
|
Zaslal: 17.09.08 18:09 Předmět: |
|
|
tolko sa chystam vymenit tu sondu, az sa toho zacinam obavat.. ak je nahodou nastavena RJ na servisny mod, treba to nahodit spat s pc, alebo sa to spravime samo akonahle vymenim tu sondu? a este zistit ci aspon ako tak funguje mozem ak ten stredny drot dam proti kostre a zmeram voltmetrom? diky moc za odpoved |
|
Návrat nahoru |
|
 |
detony
Založen: 19.3.2008 Příspěvky: 23 Bydliště - POVINNÉ *: TT/Slovakia
|
Zaslal: 17.09.08 18:16 Předmět: |
|
|
a este jedna otazka mozem ju skusit odpojit a jazdit s odpojenou? ci nebude zapisovat nejaku chybu do RJ a potom ju bude treba vymazat.. diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|