Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

čidla
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
bigi



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 359
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 23.06.08 23:32    Předmět: čidla Citovat

čau,
mám dva dotazy:
1) je možný že do konektoru na čidlo teploty vzduchu (zeleně zakroužkovaný) jde dvakrát + a žádná kostra?

2) k čemu je čidlo či co to je (červeně zakroužkovaný)?
díky

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 24.06.08 06:15    Předmět: Citovat

Nevím k čemu to čidlo je - mám jiný vstřikování. Ale dvakrát "+" a žádná zem je možný,protože uzeměné to čidlo bude přes motor. Kostra(GND) bude vyvedená na kovový plášť(závit) toho čidla,přes závit na motor a z motoru přes zemnící pásek na kastli.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 24.06.08 06:17    Předmět: Citovat

Hm, ikdyž teď jak si to tak pořádně prohlížim,tak moje teoriie se zemí na plášti se mi začíná zdát nepravděpodobná. A hele neni to třeba krokovej motorek volnoběhu???? Jen tak hádám...
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bigi



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 359
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.06.08 06:30    Předmět: Citovat

no ono to je v gumové hadici, takže kostra tam asi nijak nejde... a uvnitř je taková hnědá kulička (nevím co to může být za součástku, snad nějakej rezistor), takže mi připadá špatně že tama vlastně neprochází proud ale jde tam dvakrát +
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KUNAX



Založen: 21.5.2008
Příspěvky: 1075
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 24.06.08 06:41    Předmět: Citovat

Jo promiň,jsem si to blbě přečetl. Takže to co je červeně zakroužkovaný si myslim,že bude krokovej motorek volnoběhu(nevim).
To co je zakroužkovaný zeleně nejspíš musí mít svoji kostru. Ale tohle je věštírna - chce to schéma. Bez toho se nehneš.
_________________
R19 F3P N760 65kW r.v.94
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.06.08 07:09    Předmět: Citovat

no jestli ze je to cidlo teploty nasavaneho vzduchu tak tam jde plus které se prez to cidlo které je vlastne teplotne promenlivý odpor vrací zpet do ridicí jednotky a podle toho jaká je teplota takový odpor má čidlo a tomu odpovídá určitý proud který tím čidlem za těch podmínek proteče a z velikosti toho proudu řídicí jednotka pozná jaká je vlastně teplotu toho vzduchu,takže to čídlo vlastně žadnou kostru nepotrebuje
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 24.06.08 14:37    Předmět: Citovat

to červeně zakroužkované vypadá na EGR ventil,zpětná recirkulace výfukových spalin,ale nevím to jistě (oprava, je to regulátor volnoběhu) Wink
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/


Naposledy upravil goreff dne 24.06.08 19:09, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
bigi



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 359
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.06.08 18:38    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
no jestli ze je to cidlo teploty nasavaneho vzduchu tak tam jde plus které se prez to cidlo které je vlastne teplotne promenlivý odpor vrací zpet do ridicí jednotky a podle toho jaká je teplota takový odpor má čidlo a tomu odpovídá určitý proud který tím čidlem za těch podmínek proteče a z velikosti toho proudu řídicí jednotka pozná jaká je vlastně teplotu toho vzduchu,takže to čídlo vlastně žadnou kostru nepotrebuje

když jsem připojil voltmetr mezi kostru a jeden pin toho káblíku k tomu čidlu, dávalo to 0,2V a když jsem to připojil na druhej pin, dávalo to taky 0,2V, neznamená to že tam jen teče + a nic nevychází? ale nevím, nevyznám se v tom...
nějaký schéma elektriky motoru by se hodilo, v Jak na to jsem to nenašel...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 24.06.08 18:49    Předmět: Citovat


jestli myslíš, že Ti to pomůže, tak to pošlu ve větším..
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
bigi



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 359
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.06.08 18:53    Předmět: Citovat

MortE napsal:
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/0/784/784734_95732cb87b33ced980edcbeecf114890/images/schema.jpg
jestli myslíš, že Ti to pomůže, tak to pošlu ve větším..

no bohužel tam není jestli jsou na ECU piny 14 a 32 "+" nebo "-"
nemohl bys to změřit na své váze vzduchu? mělo by to být stejný když je oboje MPi...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 24.06.08 19:06    Předmět: Citovat

bigi napsal:
MortE napsal:
http://img1.rajce.idnes.cz/d1/0/784/784734_95732cb87b33ced980edcbeecf114890/images/schema.jpg
jestli myslíš, že Ti to pomůže, tak to pošlu ve větším..

no bohužel tam není jestli jsou na ECU piny 14 a 32 "+" nebo "-"
nemohl bys to změřit na své váze vzduchu? mělo by to být stejný když je oboje MPi...

no tak teď se mi popravdě ven už moc nechce, jestli počkáš do rána, tak no problem...
a to chceš kvůli tomu klepání?
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 24.06.08 19:08    Předmět: Citovat

bigi napsal:
Rosta napsal:
no jestli ze je to cidlo teploty nasavaneho vzduchu tak tam jde plus které se prez to cidlo které je vlastne teplotne promenlivý odpor vrací zpet do ridicí jednotky a podle toho jaká je teplota takový odpor má čidlo a tomu odpovídá určitý proud který tím čidlem za těch podmínek proteče a z velikosti toho proudu řídicí jednotka pozná jaká je vlastně teplotu toho vzduchu,takže to čídlo vlastně žadnou kostru nepotrebuje

když jsem připojil voltmetr mezi kostru a jeden pin toho káblíku k tomu čidlu, dávalo to 0,2V a když jsem to připojil na druhej pin, dávalo to taky 0,2V, neznamená to že tam jen teče + a nic nevychází? ale nevím, nevyznám se v tom...
nějaký schéma elektriky motoru by se hodilo, v Jak na to jsem to nenašel...


tak to je nejake spatne z pinu 32 na ecu by melo jit +5V
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
bigi



Založen: 22.10.2007
Příspěvky: 359
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 24.06.08 21:53    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
bigi napsal:
Rosta napsal:
no jestli ze je to cidlo teploty nasavaneho vzduchu tak tam jde plus které se prez to cidlo které je vlastne teplotne promenlivý odpor vrací zpet do ridicí jednotky a podle toho jaká je teplota takový odpor má čidlo a tomu odpovídá určitý proud který tím čidlem za těch podmínek proteče a z velikosti toho proudu řídicí jednotka pozná jaká je vlastně teplotu toho vzduchu,takže to čídlo vlastně žadnou kostru nepotrebuje

když jsem připojil voltmetr mezi kostru a jeden pin toho káblíku k tomu čidlu, dávalo to 0,2V a když jsem to připojil na druhej pin, dávalo to taky 0,2V, neznamená to že tam jen teče + a nic nevychází? ale nevím, nevyznám se v tom...
nějaký schéma elektriky motoru by se hodilo, v Jak na to jsem to nenašel...


tak to je nejake spatne z pinu 32 na ecu by melo jit +5V

no tak já to zkusím ještě proměřit přímo na výstupu z jednotky, ale na čidlo jde jen těch 0,2V...

edit: no tak 5V tam jde, při nastartovaným motoru
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JirkaSnake
Anonymní





PříspěvekZaslal: 06.08.08 11:19    Předmět: Citovat

potřeboval bych poradit kde je to čidlo na snímání teploty u R19 54kw 1995. fakt to nemůžu najít. díky
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 06.08.08 11:32    Předmět: Citovat

JirkaSnake napsal:
potřeboval bych poradit kde je to čidlo na snímání teploty u R19 54kw 1995. fakt to nemůžu najít. díky


teploty,ktere je jich více pro ridici jednotku nebo pro budik?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com