Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

chcípe a blbne
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 16.04.08 16:40    Předmět: Citovat

No jo ale ty nemáš ventila. Twisted Evil
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 16.04.08 17:05    Předmět: Citovat

este to by mi chybelo abych pod tim musel furt lezet Very Happy
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 16.04.08 18:22    Předmět: Citovat

jarda napsal:
To se ti snilo dneska v noci ??? Laughing


U 90% aut řízených ECU se toto děje, pokud se závada trvale neobjevuje tak se jednotka sama po určité době (většinou je to nějakej počet startů, protože při každém zapnutí klíčku si jednotka načítá ze všeho aktuální hodnoty a pokouší se načíst i signál z té věci která je špatná) anuluje a jede opět v režimu v kterém má být pokud je vše v pořádku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 16.04.08 22:01    Předmět: Citovat

JARDOOOOOO
hele já dneska meril tu klapku na sani a vono to ma 0.20V - 4.56V Shocked to asi není dobrí co?? Shocked
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 16.04.08 22:12    Předmět: Citovat

Proč vždyť je to v normě. Ale odpoj konektor a změř ješte ohmetrem jestli nemá někde přerušenou dráhu. Myslím jako že měříš 1 krajní proti středu a pomalu rukou jako přidáváš. Odpor musí lézt plynule nahoru. To samé 2 krajní.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 16.04.08 22:16    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Proč vždyť je to v normě. Ale odpoj konektor a změř ješte ohmetrem jestli nemá někde přerušenou dráhu. Myslím jako že měříš 1 krajní proti středu a pomalu rukou jako přidáváš. Odpor musí lézt plynule nahoru. To samé 2 krajní.

jojo jsem zkoušel a v pohodě Wink .. ale mě trošku zarazilo že jsi psal 0.20-4.70voltíku.. a mě to dá max 4.56 což si myslím že není moc dobrí ??
Návrat nahoru
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 16.04.08 22:47    Předmět: Citovat

14 setin voltu neřeš.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
rumcajs



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 760
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava

PříspěvekZaslal: 17.04.08 06:50    Předmět: Citovat

jarda napsal:
14 setin voltu neřeš.

A tohle je problém digitálních měřáků - u ručkovýho by to nepoznal Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tomáš Bělohradský
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08.05.08 18:12    Předmět: Citovat

nazdarek.ja mam podobny problemy.mam R19 "hecbek",r.v.94,1,8i,1794ccm.
kdyz mam studenej motor,tak mi kolisaj otacky,cuka to a vetsinou to chcipne Crying or Very sad a kdyz jedu a je studenej motor,tak seslapnu plyn a chci pridat a auto se chova,jako bez sytice Mad dusi se a cuka Confused
zkousel jsem vymenit svicky,tima to nebylo.
co mam jeste vymenit:kabely?hlavici rozdelovace?
slysel jsem neco o vaze vzduchu.ma to na to vliv??
Návrat nahoru
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 08.05.08 18:30    Předmět: Citovat

Tomáš Bělohradský napsal:
nazdarek.ja mam podobny problemy.mam R19 "hecbek",r.v.94,1,8i,1794ccm.
kdyz mam studenej motor,tak mi kolisaj otacky,cuka to a vetsinou to chcipne Crying or Very sad a kdyz jedu a je studenej motor,tak seslapnu plyn a chci pridat a auto se chova,jako bez sytice Mad dusi se a cuka Confused
zkousel jsem vymenit svicky,tima to nebylo.
co mam jeste vymenit:kabely?hlavici rozdelovace?
slysel jsem neco o vaze vzduchu.ma to na to vliv??

motorek volnoběhu ti funuje?
Návrat nahoru
Tomáš Bělohradský
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.05.08 09:11    Předmět: Citovat

nazdarek Cool ja mam podobny problemy.pises,ze chces vymenit svicky.to sem udelal.tim to neni Sad spis si myslim kabely nebo hlavice rozdelovace.jenze jak koukam,tak kluci tady pisou,ze by to mohlo delat i
cerpadlo nobo palivovej filtr Confused tak fakt nevim.mel sem to u jednoho profika,vsichni me k nemu doporucili,a ten mi zkusil vymenit moturek na volnobeh(tim to nebylo),tak pak mi procistili trysku.stourali se v tom tak
hodku a pul,a nakonec si rekli 2000kc Mad chvili to bylo dobry a pak se to
casem zase zacalo objevovat.tak babo rad?!
cim to sakra muze bejt??co si myslis/te?? tom
Návrat nahoru
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 09.05.08 10:31    Předmět: Citovat

jednoznačně je to už hold starí auto .. dědeček takže to mošime tolerovat... mě to třeba chcípalo tedkom na srazu v mostě uplně fest přijedu domů do ovy a po chcípání ani zmínka Laughing Laughing
Návrat nahoru
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 09.05.08 13:31    Předmět: Citovat

Tomáš Bělohradský napsal:
nazdarek Cool ja mam podobny problemy.pises,ze chces vymenit svicky.to sem udelal.tim to neni Sad spis si myslim kabely nebo hlavice rozdelovace.jenze jak koukam,tak kluci tady pisou,ze by to mohlo delat i
cerpadlo nobo palivovej filtr Confused tak fakt nevim.mel sem to u jednoho profika,vsichni me k nemu doporucili,a ten mi zkusil vymenit moturek na volnobeh(tim to nebylo),tak pak mi procistili trysku.stourali se v tom tak
hodku a pul,a nakonec si rekli 2000kc Mad chvili to bylo dobry a pak se to
casem zase zacalo objevovat.tak babo rad?!
cim to sakra muze bejt??co si myslis/te?? tom

no, mám vyměněný svíčky, kabely i víčko + palec rozdělovače- je to teď trošku lepší, ale že by to pomohlo se říct nedá, takže tím to spíš nebude...zkus lambdu...
no a jestli máš 16v, tak Ti ve většině servisů (i těch nejlepší) nepomůžou...musíš hold sám, nebo někomu, kdo tu mrchu taky má... Very Happy
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 31.07.08 09:51    Předmět: Citovat

otvírám tohle tema znova a sice nerad Crying or Very sad

Co to dělá za paseku:

Nastartuju otáčky vyletí někde do 2500ot/min spadnou na cca 1300ot/min a drrží se (jak kdy) 30vteřin i 1minutu a pak začne scípat ale ne hopsat jako obvykle ale jakoby se dusil, jakoby jste jeli na 5ku 10km/h a někdy otáčky vyletí na 1500-2000ot/min anebo to scípne uplně.. takhle mě to udělá 2x-6x nebo dokud to nechcipnu sám, zkoušeno i 10minut a furt..
když jedu tak ani nepomáho to co pomohlo "povolit plyn a přidat" ted ani furt to samé.. když přidám plyn aby se otevřela druhá klopa (cítím na pedálu) tak se chytne ale ne pokaždé...

co jsem preventivně změřil:

Arrow tlak paliva měřen u mechoše prej OK, při nastartovaném motoru a NEHEKÁNÍ z regulátoru tlaku paliva na liště benzín normal odtíká, při prošlápnutí plynu je odtíkání menší
Arrow lambda sonda měřena prej OK
Arrow odpor čidla teploty vody při zaplé sahaře cca 85°C 298 ohm
Arrow odpor čidla nasávaného vzduchu 1.15 kohm teplotu vzduchu v sání netuším Embarassed
Arrow klopa sání měřená na konektoru 0.22-5.60V
Arrow prý tlaky ve válcích (převodovka=>rozvody) 10 10.1 10.2 10.1
Arrow regulátor volnoběhu je OK normál pracuje tam a zpět
Arrow svíčky maj najeté 10tisíc, tak jako rozdělovač, jen kabely původní
Arrow ukostření motoru nové, ukostření baterky 2xhrubší než bylo
Arrow konektrory od ŘJ, vstřiků, čidel, lambdy, baterky odpojene NEzaoxidované
Arrow na diagnostice sem nebyl moc peněz, byla vypla přez noc i ŘJ a nic
Arrow filtry vzduchu (volnoběh i hlavní) byly dole a furt to samé

Mám podezření duď na vstřiky, indučku nebo ŘJ, jinak mě nic nenapadá.

Nějake jiné návrhy?

mirečku zdrž se prosimtě tvojich narážek a připomínek, díky.
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 31.07.08 09:56    Předmět: Citovat

a co pri hekani jde palivo zpet ?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Strana 8 z 10

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com