 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.04.08 16:40 Předmět: |
|
|
No jo ale ty nemáš ventila.  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.04.08 17:05 Předmět: |
|
|
este to by mi chybelo abych pod tim musel furt lezet  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 16.04.08 18:22 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | To se ti snilo dneska v noci ???  |
U 90% aut řízených ECU se toto děje, pokud se závada trvale neobjevuje tak se jednotka sama po určité době (většinou je to nějakej počet startů, protože při každém zapnutí klíčku si jednotka načítá ze všeho aktuální hodnoty a pokouší se načíst i signál z té věci která je špatná) anuluje a jede opět v režimu v kterém má být pokud je vše v pořádku. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.04.08 22:01 Předmět: |
|
|
JARDOOOOOO
hele já dneska meril tu klapku na sani a vono to ma 0.20V - 4.56V to asi není dobrí co??  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.04.08 22:12 Předmět: |
|
|
Proč vždyť je to v normě. Ale odpoj konektor a změř ješte ohmetrem jestli nemá někde přerušenou dráhu. Myslím jako že měříš 1 krajní proti středu a pomalu rukou jako přidáváš. Odpor musí lézt plynule nahoru. To samé 2 krajní. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.04.08 22:16 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Proč vždyť je to v normě. Ale odpoj konektor a změř ješte ohmetrem jestli nemá někde přerušenou dráhu. Myslím jako že měříš 1 krajní proti středu a pomalu rukou jako přidáváš. Odpor musí lézt plynule nahoru. To samé 2 krajní. |
jojo jsem zkoušel a v pohodě .. ale mě trošku zarazilo že jsi psal 0.20-4.70voltíku.. a mě to dá max 4.56 což si myslím že není moc dobrí ?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.04.08 22:47 Předmět: |
|
|
14 setin voltu neřeš. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
rumcajs
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 760 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava
|
Zaslal: 17.04.08 06:50 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | 14 setin voltu neřeš. |
A tohle je problém digitálních měřáků - u ručkovýho by to nepoznal  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tomáš Bělohradský Anonymní
|
Zaslal: 08.05.08 18:12 Předmět: |
|
|
nazdarek.ja mam podobny problemy.mam R19 "hecbek",r.v.94,1,8i,1794ccm.
kdyz mam studenej motor,tak mi kolisaj otacky,cuka to a vetsinou to chcipne a kdyz jedu a je studenej motor,tak seslapnu plyn a chci pridat a auto se chova,jako bez sytice dusi se a cuka
zkousel jsem vymenit svicky,tima to nebylo.
co mam jeste vymenit:kabely?hlavici rozdelovace?
slysel jsem neco o vaze vzduchu.ma to na to vliv?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 08.05.08 18:30 Předmět: |
|
|
Tomáš Bělohradský napsal: | nazdarek.ja mam podobny problemy.mam R19 "hecbek",r.v.94,1,8i,1794ccm.
kdyz mam studenej motor,tak mi kolisaj otacky,cuka to a vetsinou to chcipne a kdyz jedu a je studenej motor,tak seslapnu plyn a chci pridat a auto se chova,jako bez sytice dusi se a cuka
zkousel jsem vymenit svicky,tima to nebylo.
co mam jeste vymenit:kabely?hlavici rozdelovace?
slysel jsem neco o vaze vzduchu.ma to na to vliv?? |
motorek volnoběhu ti funuje? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tomáš Bělohradský Anonymní
|
Zaslal: 09.05.08 09:11 Předmět: |
|
|
nazdarek ja mam podobny problemy.pises,ze chces vymenit svicky.to sem udelal.tim to neni spis si myslim kabely nebo hlavice rozdelovace.jenze jak koukam,tak kluci tady pisou,ze by to mohlo delat i
cerpadlo nobo palivovej filtr tak fakt nevim.mel sem to u jednoho profika,vsichni me k nemu doporucili,a ten mi zkusil vymenit moturek na volnobeh(tim to nebylo),tak pak mi procistili trysku.stourali se v tom tak
hodku a pul,a nakonec si rekli 2000kc chvili to bylo dobry a pak se to
casem zase zacalo objevovat.tak babo rad?!
cim to sakra muze bejt??co si myslis/te?? tom |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 09.05.08 10:31 Předmět: |
|
|
jednoznačně je to už hold starí auto .. dědeček takže to mošime tolerovat... mě to třeba chcípalo tedkom na srazu v mostě uplně fest přijedu domů do ovy a po chcípání ani zmínka  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 09.05.08 13:31 Předmět: |
|
|
Tomáš Bělohradský napsal: | nazdarek ja mam podobny problemy.pises,ze chces vymenit svicky.to sem udelal.tim to neni spis si myslim kabely nebo hlavice rozdelovace.jenze jak koukam,tak kluci tady pisou,ze by to mohlo delat i
cerpadlo nobo palivovej filtr tak fakt nevim.mel sem to u jednoho profika,vsichni me k nemu doporucili,a ten mi zkusil vymenit moturek na volnobeh(tim to nebylo),tak pak mi procistili trysku.stourali se v tom tak
hodku a pul,a nakonec si rekli 2000kc chvili to bylo dobry a pak se to
casem zase zacalo objevovat.tak babo rad?!
cim to sakra muze bejt??co si myslis/te?? tom |
no, mám vyměněný svíčky, kabely i víčko + palec rozdělovače- je to teď trošku lepší, ale že by to pomohlo se říct nedá, takže tím to spíš nebude...zkus lambdu...
no a jestli máš 16v, tak Ti ve většině servisů (i těch nejlepší) nepomůžou...musíš hold sám, nebo někomu, kdo tu mrchu taky má...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 31.07.08 09:51 Předmět: |
|
|
otvírám tohle tema znova a sice nerad
Co to dělá za paseku:
Nastartuju otáčky vyletí někde do 2500ot/min spadnou na cca 1300ot/min a drrží se (jak kdy) 30vteřin i 1minutu a pak začne scípat ale ne hopsat jako obvykle ale jakoby se dusil, jakoby jste jeli na 5ku 10km/h a někdy otáčky vyletí na 1500-2000ot/min anebo to scípne uplně.. takhle mě to udělá 2x-6x nebo dokud to nechcipnu sám, zkoušeno i 10minut a furt..
když jedu tak ani nepomáho to co pomohlo "povolit plyn a přidat" ted ani furt to samé.. když přidám plyn aby se otevřela druhá klopa (cítím na pedálu) tak se chytne ale ne pokaždé...
co jsem preventivně změřil:
tlak paliva měřen u mechoše prej OK, při nastartovaném motoru a NEHEKÁNÍ z regulátoru tlaku paliva na liště benzín normal odtíká, při prošlápnutí plynu je odtíkání menší
lambda sonda měřena prej OK
odpor čidla teploty vody při zaplé sahaře cca 85°C 298 ohm
odpor čidla nasávaného vzduchu 1.15 kohm teplotu vzduchu v sání netuším
klopa sání měřená na konektoru 0.22-5.60V
prý tlaky ve válcích (převodovka=>rozvody) 10 10.1 10.2 10.1
regulátor volnoběhu je OK normál pracuje tam a zpět
svíčky maj najeté 10tisíc, tak jako rozdělovač, jen kabely původní
ukostření motoru nové, ukostření baterky 2xhrubší než bylo
konektrory od ŘJ, vstřiků, čidel, lambdy, baterky odpojene NEzaoxidované
na diagnostice sem nebyl moc peněz, byla vypla přez noc i ŘJ a nic
filtry vzduchu (volnoběh i hlavní) byly dole a furt to samé
Mám podezření duď na vstřiky, indučku nebo ŘJ, jinak mě nic nenapadá.
Nějake jiné návrhy?
mirečku zdrž se prosimtě tvojich narážek a připomínek, díky. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 31.07.08 09:56 Předmět: |
|
|
a co pri hekani jde palivo zpet ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|