Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 28.07.08 12:28 Předmět: F3R/F4R/F7R |
|
|
F3R/F4R/F7R jaky je u nich rozdil??? vsechny maji objem 1998ccm a mely by mit 16ventilu (aspon F4R/F7R urcite), takze v cem je rozdil u tech 3 motoru?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.07.08 12:59 Předmět: |
|
|
asi jen podle umisteni v autech třeba clio použiva jiny označeni motoru než megan jinka netušim  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.07.08 13:16 Předmět: |
|
|
a asi taky jeste budou rozdily v systemu(vyrobci) vstrikovani _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dunga

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 28.07.08 13:38 Předmět: |
|
|
aha :-) napadlo me jeste, jesli jsou stejne drzaky motoru, nebo jine, ale to by prece nemenili oznaceni, stejne jako melo clio i 19ka F7P ale jine uchyty   |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.07.08 14:20 Předmět: |
|
|
Takze koukam a f3r je 8v f7r je 16v f4r ma polokulovite spalovaci prostory .vic k tomu nepisou _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.07.08 17:39 Předmět: |
|
|
F3R - 8V MPi 115k 168Nm
F4R - 16V MPi 139k 188Nm + variabilní časování ventilů (soudě dle 4ky v názvu)
F7R - 16V MPi 147k 186Nm + půlkulovitý spal. prostory (podle 7čky v názvu)
proč to chceš vědět? _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.07.08 18:08 Předmět: |
|
|
MortE napsal: | F3R - 8V MPi 115k 168Nm
F4R - 16V MPi 139k 188Nm + variabilní časování ventilů (soudě dle 4ky v názvu)
F7R - 16V MPi 147k 186Nm + půlkulovitý spal. prostory (podle 7čky v názvu)
proč to chceš vědět? | kdes to našel ty ? ja to hledal v jak na to u laguny a je to tam takle obraceně _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.07.08 19:27 Předmět: |
|
|
jo ta 7mička by mela byt pulkolovity spalovaci prostor to tak maji myslim u renaultu vseobecne znacene i 19nactka to tak ma _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.07.08 20:21 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | MortE napsal: | F3R - 8V MPi 115k 168Nm
F4R - 16V MPi 139k 188Nm + variabilní časování ventilů (soudě dle 4ky v názvu)
F7R - 16V MPi 147k 186Nm + půlkulovitý spal. prostory (podle 7čky v názvu)
proč to chceš vědět? | kdes to našel ty ? ja to hledal v jak na to u laguny a je to tam takle obraceně |
eTECH, Renault19World a něco si pamatuju...
ale s tou sedmičkou sem si celkem jistej, páč je to i u ventila...a ten je HEMI...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rixie
Založen: 25.2.2008 Příspěvky: 25 Bydliště - POVINNÉ *: Nove Zamky
|
Zaslal: 28.07.08 20:40 Předmět: |
|
|
F3R= 2.0 8V
F7R=2.0 16V ------totozny s F7P len objen je iny.
F4R=2.0 16v modernej konstrukcie,mensia hlava valcov-kompaktnejsia,dute vacky,uz to ma vahadla,sacie potrubie s variabilnou dlzkou,variabilne casovanie vaciek..... _________________ Renault 19 16v,Clio 1.8 16v,R 5 GTT |
|
Návrat nahoru |
|
 |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
Zaslal: 04.08.08 11:56 Předmět: |
|
|
Rixie napsal: | F3R= 2.0 8V
F7R=2.0 16V ------totozny s F7P len objen je iny.
F4R=2.0 16v modernej konstrukcie,mensia hlava valcov-kompaktnejsia,dute vacky,uz to ma vahadla,sacie potrubie s variabilnou dlzkou,variabilne casovanie vaciek..... |
takže by šel dát motor --- F7R=2.0 16V ------totozny s F7P len objen je iny--- do 16ventilové R19ctky?
¨ještě teda záleží jak moc by se muselo to vše měnit, jestli by stačilo jen měnit řídící jednotku a jiné drobnosti???
nechci to tam dávat, to už bych tam dal radši oturbený motor z CLIA a také by mě zajímalo proč to nedávali do R19???....jen se ptám ze zvědavosti
děkuji pěkně _________________ Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.08.08 12:30 Předmět: |
|
|
vyděl jsem kdysi inzerát že borec prodával 19-ku s motorem F7R z mégana, tkze to jde, ale co musel překopávat nevím  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 04.08.08 16:25 Předmět: |
|
|
jo, de to...ale má to jeden a to dost podstatnej rozdíl- ten motor je úplně jinak uloženej... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 04.08.08 16:33 Předmět: |
|
|
a teď na to čumim a to je docela dobrej vál, že je F7R až na objem stejnej jako F7P...
F7R je "kapku" upravenej- má jiný vačky, jinou kliku, větší písty, větší ventily a větší zdvih...ten motor je vlastně úplně jinej...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
|