Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výfuk
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 25.07.08 15:44    Předmět: Citovat

Hynku máš pravdu, výplach se děje i u čtyřdobých jen v o hodně menší míře než u dvoutaktu, ale jinak i u čtyřtaktu je třeba určitý odpor výfuku jinak to nepojede. Ať vemeš kterejkoliv diagram časování ventilovýho rozvodu čtyřtaktu tak se otevření výfuku i sání překrývá ale je to zhruba poloviční doba než u dvoutaktu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 25.07.08 16:06    Předmět: Citovat

to já vím, ale někteří ne Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Tuner



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 390
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh

PříspěvekZaslal: 26.07.08 20:47    Předmět: Citovat

tak tak hynek,KristensenJ máte 100% pravdu vyzkoušel sem to na vlastní kůži,kdy s plně průchozím výfukem to jelo totálně nahovno, o tom kolik to žralo ani nemluvím,stačilo vyměnit koncový tlumič za tlumič s přepážkama a neskutečný rozdíl Wink
_________________
Supra mk3 turbo
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 28.07.08 09:21    Předmět: Citovat

tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu Question
Návrat nahoru
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 28.07.08 10:21    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu Question

jo tak to tady nechápe víc lidí... Laughing
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 28.07.08 10:39    Předmět: Citovat

kdyby někoho zajímalo a chtěl ose mu pátrat proč tomu tak je tady jsou nějaké fota teho mojho lešeňového výfuku... dneska večír tam dám eště páru fotek když jsem to měl komplet venku Wink
http://lanin.rajce.idnes.cz/Muj_Vyfuk/
Návrat nahoru
hynek



Založen: 14.10.2007
Příspěvky: 10936
Bydliště - POVINNÉ *: Brno

PříspěvekZaslal: 28.07.08 10:44    Předmět: Citovat

s tím výfukem je to indyviduální, ale komplet vykuchanej vejfuk je lepší než žádnej, i ten vykuchanej má odpor, ale není to jednoduchý to poladit aby byl akorát nebo co nejblíž tomu Wink
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 28.07.08 10:52    Předmět: Citovat

hele.. já si myslím že kdybych to potrubí měl uplně rovné i ty ohyby žedne nabastlovani ke starým ohybům jak TEĎ A TEĎ tak by to bylo na pikaču..
ale zase hned za druhým dílem kdy se spojují 2trubky v jednu mám až do konce zvětšený vnitřní průměr na 60mm z myslím 45mm??
Návrat nahoru
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 28.07.08 11:56    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu Question


To je uplně jednoduché, vždycky u sportovního výfuku platilo že tlumič musí být pokud možno jen jeden a co nejdál od motoru, čím dál tím líp, ale pokud by jsi to odpojil na svodech nebo přímo u hlavy tak to totálně nepojede.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 28.07.08 12:01    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
LANiN napsal:
tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu Question


To je uplně jednoduché, vždycky u sportovního výfuku platilo že tlumič musí být pokud možno jen jeden a co nejdál od motoru, čím dál tím líp, ale pokud by jsi to odpojil na svodech nebo přímo u hlavy tak to totálně nepojede.
ted si i trošku (dovolím si říct) že protiřečíš .. no ale dost už dohadování... možná jsem natom potrubí udělal něco díky čemu to motoru prospělo a přitom otom vím akorát to že co nejmenší odpor.. Embarassed a opravdu to jede líp než seriové potrubí Embarassed
Návrat nahoru
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 28.07.08 16:26    Předmět: Citovat

co motor, to rozdilne chovani na upravy vyfukoveho potrubi...ze zkusenosti vim ze hondy (VTEC) a Mysaci jim hola trubka a vetsi prumer potrubi az ke koncovymu tlumici jedine prospeje...samozrejme lepsi jsou odladene systemy greddy, apexi, skunk2,PIT atd atd...

na nasich 16V jsou stejne po letech pouzivani a velkych teplotach vyfuk.potrubi tlumice vysypane(alespon castecne) takze nejake to nahrazeni trubkou urcite neni na skodu.

pokud se chce clovek vyhnout experimentum a ma prebytecne penize navic tak staci hledat...ladenych systemu je docela dost..OMP, Mongoose, Devil, Scorpion,....
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 28.07.08 20:55    Předmět: Citovat

Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 28.07.08 21:01    Předmět: Citovat

Tak tak..jedine u rally tam to vali benzin furt..proto to tak pekne prdi :-D
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
KristensenJ



Založen: 17.10.2007
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: 29.07.08 07:21    Předmět: Citovat

jarda napsal:
Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká.


no jo tak když chceš slovíčkařit tak uteče nasávanej vzduch a i ten potřebuješ na motoru k životu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Dunga



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 4073
Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem

PříspěvekZaslal: 29.07.08 09:43    Předmět: Citovat

KristensenJ napsal:
jarda napsal:
Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká.


no jo tak když chceš slovíčkařit tak uteče nasávanej vzduch a i ten potřebuješ na motoru k životu.
no ale to je blbost, pze kdyz tam ten vzduch jde, tak se nema pri otevrenych ventilech jak stlacit, stlacuje se az po zavreni ventilu, takze ti neunikne...

vem si tenhle obrazek, oba (/vsechny 4) ventily se zavrely a pist se od dolni uvrate zacina zvedat, a prave diky uzavrenosti prostoru se zacina stlacovat vzduch (nastava komprese, nebo-li stlaceni), tim se ohriva vzduch ve valci a ohriva se od nej i benzin, pak to sviska zapali a ty jsi spokojeny, ze jedes Smile zadny unik se proste nekona, pze ten vzduch co podle tebe unikl, bys tam stejne "neudrzel" proste bys ho tam vic nedostal, pze uz by se nemel kam vlezt...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Další
Strana 2 z 40

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com