Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 25.07.08 15:44 Předmět: |
|
|
Hynku máš pravdu, výplach se děje i u čtyřdobých jen v o hodně menší míře než u dvoutaktu, ale jinak i u čtyřtaktu je třeba určitý odpor výfuku jinak to nepojede. Ať vemeš kterejkoliv diagram časování ventilovýho rozvodu čtyřtaktu tak se otevření výfuku i sání překrývá ale je to zhruba poloviční doba než u dvoutaktu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 25.07.08 16:06 Předmět: |
|
|
to já vím, ale někteří ne _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Tuner
Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 390 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava-Zábřeh
|
Zaslal: 26.07.08 20:47 Předmět: |
|
|
tak tak hynek,KristensenJ máte 100% pravdu vyzkoušel sem to na vlastní kůži,kdy s plně průchozím výfukem to jelo totálně nahovno, o tom kolik to žralo ani nemluvím,stačilo vyměnit koncový tlumič za tlumič s přepážkama a neskutečný rozdíl _________________ Supra mk3 turbo |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.07.08 09:21 Předmět: |
|
|
tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu |
|
Návrat nahoru |
|
|
MortE Moderátor
Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 28.07.08 10:21 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu |
jo tak to tady nechápe víc lidí... _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.07.08 10:39 Předmět: |
|
|
kdyby někoho zajímalo a chtěl ose mu pátrat proč tomu tak je tady jsou nějaké fota teho mojho lešeňového výfuku... dneska večír tam dám eště páru fotek když jsem to měl komplet venku
http://lanin.rajce.idnes.cz/Muj_Vyfuk/ |
|
Návrat nahoru |
|
|
hynek
Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10936 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 28.07.08 10:44 Předmět: |
|
|
s tím výfukem je to indyviduální, ale komplet vykuchanej vejfuk je lepší než žádnej, i ten vykuchanej má odpor, ale není to jednoduchý to poladit aby byl akorát nebo co nejblíž tomu _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.07.08 10:52 Předmět: |
|
|
hele.. já si myslím že kdybych to potrubí měl uplně rovné i ty ohyby žedne nabastlovani ke starým ohybům jak TEĎ A TEĎ tak by to bylo na pikaču..
ale zase hned za druhým dílem kdy se spojují 2trubky v jednu mám až do konce zvětšený vnitřní průměr na 60mm z myslím 45mm?? |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 28.07.08 11:56 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu |
To je uplně jednoduché, vždycky u sportovního výfuku platilo že tlumič musí být pokud možno jen jeden a co nejdál od motoru, čím dál tím líp, ale pokud by jsi to odpojil na svodech nebo přímo u hlavy tak to totálně nepojede. |
|
Návrat nahoru |
|
|
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 28.07.08 12:01 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | LANiN napsal: | tak to mě pak řekněte proč mi to jede tak jak mi to jede s komplet průchozím výfukovým potrubím odpředu až do zádu |
To je uplně jednoduché, vždycky u sportovního výfuku platilo že tlumič musí být pokud možno jen jeden a co nejdál od motoru, čím dál tím líp, ale pokud by jsi to odpojil na svodech nebo přímo u hlavy tak to totálně nepojede. | ted si i trošku (dovolím si říct) že protiřečíš .. no ale dost už dohadování... možná jsem natom potrubí udělal něco díky čemu to motoru prospělo a přitom otom vím akorát to že co nejmenší odpor.. a opravdu to jede líp než seriové potrubí |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.07.08 16:26 Předmět: |
|
|
co motor, to rozdilne chovani na upravy vyfukoveho potrubi...ze zkusenosti vim ze hondy (VTEC) a Mysaci jim hola trubka a vetsi prumer potrubi az ke koncovymu tlumici jedine prospeje...samozrejme lepsi jsou odladene systemy greddy, apexi, skunk2,PIT atd atd...
na nasich 16V jsou stejne po letech pouzivani a velkych teplotach vyfuk.potrubi tlumice vysypane(alespon castecne) takze nejake to nahrazeni trubkou urcite neni na skodu.
pokud se chce clovek vyhnout experimentum a ma prebytecne penize navic tak staci hledat...ladenych systemu je docela dost..OMP, Mongoose, Devil, Scorpion,.... _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
jarda
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 28.07.08 20:55 Předmět: |
|
|
Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
|
mckoci
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 28.07.08 21:01 Předmět: |
|
|
Tak tak..jedine u rally tam to vali benzin furt..proto to tak pekne prdi :-D _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
|
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 29.07.08 07:21 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká. |
no jo tak když chceš slovíčkařit tak uteče nasávanej vzduch a i ten potřebuješ na motoru k životu. |
|
Návrat nahoru |
|
|
Dunga
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 4073 Bydliště - POVINNÉ *: Brandýs nad Labem
|
Zaslal: 29.07.08 09:43 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | jarda napsal: | Pánové samozřejmě že při střihu ventilů jsou otevřené jak výfukový tak sací ventil. Ale..... ECU zapíná vstřik až je výfuk zavřen a proto žádná směs do výfuku neutíká. |
no jo tak když chceš slovíčkařit tak uteče nasávanej vzduch a i ten potřebuješ na motoru k životu. | no ale to je blbost, pze kdyz tam ten vzduch jde, tak se nema pri otevrenych ventilech jak stlacit, stlacuje se az po zavreni ventilu, takze ti neunikne...
vem si tenhle obrazek, oba (/vsechny 4) ventily se zavrely a pist se od dolni uvrate zacina zvedat, a prave diky uzavrenosti prostoru se zacina stlacovat vzduch (nastava komprese, nebo-li stlaceni), tim se ohriva vzduch ve valci a ohriva se od nej i benzin, pak to sviska zapali a ty jsi spokojeny, ze jedes zadny unik se proste nekona, pze ten vzduch co podle tebe unikl, bys tam stejne "neudrzel" proste bys ho tam vic nedostal, pze uz by se nemel kam vlezt... |
|
Návrat nahoru |
|
|
|