Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Mirous Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 14:38 Předmět: Nepřesné řazení "2" |
|
|
Jak jsem tady na fóru zjistil, tak problémy s řazením a převody jsou docela časté. Mě to dělá problémy nejvíce při řazení "2". Připadá mi to, jako by bylo uvolněné to táhlo od řadící páky. Je tam někde nějaký šroub nebo něco, co by se dalo utáhnout? Pokud ano, kde se "k tomu" dostanu? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Ufas

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2995 Bydliště - POVINNÉ *: Bechyně
|
Zaslal: 14.07.08 14:42 Předmět: |
|
|
taky se připojim, jdou mi ztuha skoro všechny rychlosti... a nejhůř asi ta dvojka... s meziplynem je to znatelně lepší... a zpátečku, tam skoro jinak než přez zuby nedám... (většinou si jí tam dám ještě než nastartuju...)  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 15:17 Předmět: |
|
|
zvednout předek auta nejlíp levou (řidičovou) stranu, zajistit špalkem aby to nečaplo na hlavu a lehnout pod motor.. a táhlo už uvidíte a u převodovky je to táhlo přidělané jedním šroubkem, 2x 13ka klíč => dotáhnout..
pak lehnou z řidičové strany přímo pod 1.dveře a tam je něco jako kloub (nevím jak to mám nazvat) do "L" a tyč chytlá na šaltru stylem že šaltra zasunutá do té tyče a chytlé objímkou => dotáhnout a hotovka
JO A POZOR.. nedoporučuju to kolínko u šaltry povolovat jak to rozštelujete tak se to blbě seřizuje 
Naposledy upravil LANiN dne 14.07.08 15:21, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirous Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 15:21 Předmět: |
|
|
Díky, zkusím. Doufám, že to bude jen tahle "hloupost". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 15:22 Předmět: |
|
|
Mirous napsal: | Díky, zkusím. Doufám, že to bude jen tahle "hloupost". |
no on ten kloub u předovodky může být vachechlaný vychozený tak tam pak jsou nepřesnosti a blbě to pak řadí |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rellik

Založen: 8.3.2008 Příspěvky: 82 Bydliště - POVINNÉ *: Veletiny
|
Zaslal: 14.07.08 15:36 Předmět: |
|
|
Ufas napsal: | taky se připojim, jdou mi ztuha skoro všechny rychlosti... a nejhůř asi ta dvojka... s meziplynem je to znatelně lepší... a zpátečku, tam skoro jinak než přez zuby nedám... (většinou si jí tam dám ještě než nastartuju...)  |
Ta dvojka ti jde spatne na 80% kvuli odchazejicim synchronum v prevodovce. Ale ta zpatecka... Muze mit spojitost s tou 2 jelikoz se mi zda ze jedno ozubene kolo je jak pro 2 tak pro zpatecku. Zkus nastartovat se zmacklou spojkou, spojku nepoustej a zkus tam dat zpatecku. Měla by tam jit dat normalne. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 14.07.08 17:05 Předmět: |
|
|
zastudena zatepla vsechno mi de dobre  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
L.A.C.O. Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 17:38 Předmět: |
|
|
Dyz sem koupil Vehicla tak sem s fofrklackem kvedlal jakkoli a cajk...ale jakmile se tam dala nova spojka tak zpatecka jinak nez prez zuby nejde ..jinak vsechny ostatni rychlosti v poho  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 14.07.08 18:13 Předmět: |
|
|
synchron to muze byt....ale nekdy pomuze dotahnout ten sroubek a vymenit olej....  _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
re19v
Založen: 5.5.2008 Příspěvky: 44 Bydliště - POVINNÉ *: levice-slovensko
|
Zaslal: 14.07.08 18:21 Předmět: |
|
|
mal som tiež problém s rýchlostamy a dolial- vymenil olej v prevodovke a paráda (môže to biť tiež problém ) , skus pozrieť kolko tam máš oleja _________________ RENAULT 19 1,4e 57kw 5dv 1995 implantovaný 1,8 16V 101kw http://re19v.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 14.07.08 19:04 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | zastudena zatepla vsechno mi de dobre  | po výměně spojkové sady a poté převodovky taky paráda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|