Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Volnoběh
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.07.08 12:52    Předmět: Citovat

Embarassed pardon
Návrat nahoru
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.07.08 12:52    Předmět: Citovat

seš nějakej přepracovanej LANiNe...měl by si´s odpočinout...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kowy
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.07.08 13:49    Předmět: Citovat

no tim šroubkem nastavim klapku aby byla pootevřená ale to by drželo na pevno otáčky ne? mě skáčou sem tam ale nakonec jsou kolem 3000 ale občas poskoči třeba na 2500 ale pak zas k těm 3000 nebo myslíš že ne? každopádně to zkusit můžu za to nic nedam Very Happy
Návrat nahoru
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.07.08 14:13    Předmět: Citovat

kowy napsal:
no tim šroubkem nastavim klapku aby byla pootevřená ale to by drželo na pevno otáčky ne? mě skáčou sem tam ale nakonec jsou kolem 3000 ale občas poskoči třeba na 2500 ale pak zas k těm 3000 nebo myslíš že ne? každopádně to zkusit můžu za to nic nedam Very Happy

jo, tím je nastavuješ napevno, ale třeb když sou moc vysoko, tak to začne houpat...
nejdřív bych je dostal na rozumnou hladinu a když to bude houpat dál, tak bych řešil houpající otáčky...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kowy
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.07.08 16:51    Předmět: Citovat

tak šroubek na klapkách vylučuju Rolling Eyes asi si skočim pro sekeru a bude to
Návrat nahoru
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:14    Předmět: Citovat

kowy napsal:
tak šroubek na klapkách vylučuju Rolling Eyes asi si skočim pro sekeru a bude to
samozřejmě tím šroubkem je to blbost(at si říká kdo chce co chce) já bych omrknul těsnost klapek,už to tu někdo psal,potom volnoběžnej ventil,dá se vyčistit a promáznout http://www.retro-renault.com/forums/engine-mechanical/28-16v-iscv-cleaning.html ...chce to jen přeložit Wink
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:32    Předmět: Citovat

není to blbost, jestli se při instalaci do auta nějak pohnul, tak bude mít volnoběh logicky vyšší...
neříkám, že to tím je, ale klidně by mohlo (když pominu to houpání otáček)...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:48    Předmět: Citovat

hm,jak tak čtu,tak to jsem asi jedinej,kterej nikdy neměl problémy s volnoběhem(doufám,že se tak nestane Laughing ) a to mám tenhle pekáč 10 let Laughing Mám ten šroubek na dorazu klapky zakápnutej barvou od výroby a ještě jsem neměl potřebu do něj štárat....klapky mají být při volnoběhu úplně zavřeny,právě kvůli tomu je tam obtokovej(volnoběžnej) ventil,kterej pouští vzduch za klapku
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/


Naposledy upravil goreff dne 11.07.08 17:52, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
MortE
Moderátor


Založen: 24.10.2007
Příspěvky: 3623
Bydliště - POVINNÉ *: BRNO

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:51    Předmět: Citovat

goreff napsal:
hm,jak tak čtu,tak to jsem asi jedinej,kterej nikdy neměl problémy s volnoběhem(doufám,že se tak nestane Laughing ) a to mám tenhle pekáč 10 let Laughing Mám ten šroubek na dorazu klapky zakápnutej barvou od výroby a ještě jsem neměl potřebu do něj štárat....

já ho mám taky nadoraz, ale zakápnutej není a není zas takovej problém s ním otočit a vzhledem k tomu, že říkal, že tam ten motor dával odjinud, tak předchozí majitel tím šroubkem mohl dolaďovat nějakej problém a on by se teď divil proč má vysokej volnoběh a byla by to taková blbost...takže tak...
_________________
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kowy
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:52    Předmět: Citovat

ten servoventil vzduchu běhá dobře navíc mam jako vždy dva Very Happy a oba jsou v poho dokonce jsem jeden rozebral jde z lehka ale řídící jednotka má pořád potřebu zvedat otáčky už mě s tim s..e vycvaknu konektor co je na tom servu a otočim ho na zavřeno nastartuju teda když je motor ohřátej jinak ne, otáčky se drží tak na 1300, zapojim konektor na to servo a lup začne se servo otevírat a otáčky jdou nejdřív ke 2000 a pak někdy za chvilku někdy po 1-2 minutách se dostane na 3000 a tam se drží občas sleze na 2000 a pořád dokola jak u blbejch... komplet klapky jak je ten díl mam taky ještě jeden tak ho můžu zkusit vyměnit ale moc si od toho neslibuji Sad

Naposledy upravil kowy dne 11.07.08 17:53, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Mirek



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 16116
Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:52    Předmět: Citovat

...a pak že 16šoupátek nemá sytič
_________________
Levné nové náhradní díly http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?p=246432#246432
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky MSN Messenger Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.07.08 17:54    Předmět: Citovat

mirek napsal:
...a pak že 16šoupátek nemá sytič
má pátej vstřik prde Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 11.07.08 18:04    Předmět: Citovat

kowy napsal:
ten servoventil vzduchu běhá dobře navíc mam jako vždy dva Very Happy a oba jsou v poho dokonce jsem jeden rozebral jde z lehka ale řídící jednotka má pořád potřebu zvedat otáčky už mě s tim s..e vycvaknu konektor co je na tom servu a otočim ho na zavřeno nastartuju teda když je motor ohřátej jinak ne, otáčky se drží tak na 1300, zapojim konektor na to servo a lup začne se servo otevírat a otáčky jdou nejdřív ke 2000 a pak někdy za chvilku někdy po 1-2 minutách se dostane na 3000 a tam se drží občas sleze na 2000 a pořád dokola jak u blbejch... komplet klapky jak je ten díl mam taky ještě jeden tak ho můžu zkusit vyměnit ale moc si od toho neslibuji Sad

Ked si uz vsetko povymienal a skontroloval, cidla, konektory atd., tak potom uz len riadica jednotka, skus ju vymenit na skusku pripadne do nej pozri ci ti nevyhorel ten svab co ovlada ten servomotorek.
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kowy
Anonymní





PříspěvekZaslal: 11.07.08 18:25    Předmět: Citovat

jo tak to bych mochl, tam jsem se ještě nekoukal Very Happy jinak piny na konektoru od jednotky k čidlům jsem měřil, ale když tam dam druhou jednotku co mam co byla u toho motoru tak mi nejde při otočení klíčkem paliv. čerpadlo to dělá imobilizer ne?
Návrat nahoru
britva



Založen: 15.10.2007
Příspěvky: 287
Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava

PříspěvekZaslal: 11.07.08 18:56    Předmět: Citovat

imobilizer u r19
_________________
R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Strana 4 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com