Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 12:52 Předmět: |
|
|
pardon  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.07.08 12:52 Předmět: |
|
|
seš nějakej přepracovanej LANiNe...měl by si´s odpočinout...  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 13:49 Předmět: |
|
|
no tim šroubkem nastavim klapku aby byla pootevřená ale to by drželo na pevno otáčky ne? mě skáčou sem tam ale nakonec jsou kolem 3000 ale občas poskoči třeba na 2500 ale pak zas k těm 3000 nebo myslíš že ne? každopádně to zkusit můžu za to nic nedam  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.07.08 14:13 Předmět: |
|
|
kowy napsal: | no tim šroubkem nastavim klapku aby byla pootevřená ale to by drželo na pevno otáčky ne? mě skáčou sem tam ale nakonec jsou kolem 3000 ale občas poskoči třeba na 2500 ale pak zas k těm 3000 nebo myslíš že ne? každopádně to zkusit můžu za to nic nedam  |
jo, tím je nastavuješ napevno, ale třeb když sou moc vysoko, tak to začne houpat...
nejdřív bych je dostal na rozumnou hladinu a když to bude houpat dál, tak bych řešil houpající otáčky... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 16:51 Předmět: |
|
|
tak šroubek na klapkách vylučuju asi si skočim pro sekeru a bude to  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.07.08 17:32 Předmět: |
|
|
není to blbost, jestli se při instalaci do auta nějak pohnul, tak bude mít volnoběh logicky vyšší...
neříkám, že to tím je, ale klidně by mohlo (když pominu to houpání otáček)... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 11.07.08 17:48 Předmět: |
|
|
hm,jak tak čtu,tak to jsem asi jedinej,kterej nikdy neměl problémy s volnoběhem(doufám,že se tak nestane ) a to mám tenhle pekáč 10 let Mám ten šroubek na dorazu klapky zakápnutej barvou od výroby a ještě jsem neměl potřebu do něj štárat....klapky mají být při volnoběhu úplně zavřeny,právě kvůli tomu je tam obtokovej(volnoběžnej) ventil,kterej pouští vzduch za klapku _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil goreff dne 11.07.08 17:52, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
MortE Moderátor

Založen: 24.10.2007 Příspěvky: 3623 Bydliště - POVINNÉ *: BRNO
|
Zaslal: 11.07.08 17:51 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | hm,jak tak čtu,tak to jsem asi jedinej,kterej nikdy neměl problémy s volnoběhem(doufám,že se tak nestane ) a to mám tenhle pekáč 10 let Mám ten šroubek na dorazu klapky zakápnutej barvou od výroby a ještě jsem neměl potřebu do něj štárat.... |
já ho mám taky nadoraz, ale zakápnutej není a není zas takovej problém s ním otočit a vzhledem k tomu, že říkal, že tam ten motor dával odjinud, tak předchozí majitel tím šroubkem mohl dolaďovat nějakej problém a on by se teď divil proč má vysokej volnoběh a byla by to taková blbost...takže tak... _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 17:52 Předmět: |
|
|
ten servoventil vzduchu běhá dobře navíc mam jako vždy dva a oba jsou v poho dokonce jsem jeden rozebral jde z lehka ale řídící jednotka má pořád potřebu zvedat otáčky už mě s tim s..e vycvaknu konektor co je na tom servu a otočim ho na zavřeno nastartuju teda když je motor ohřátej jinak ne, otáčky se drží tak na 1300, zapojim konektor na to servo a lup začne se servo otevírat a otáčky jdou nejdřív ke 2000 a pak někdy za chvilku někdy po 1-2 minutách se dostane na 3000 a tam se drží občas sleze na 2000 a pořád dokola jak u blbejch... komplet klapky jak je ten díl mam taky ještě jeden tak ho můžu zkusit vyměnit ale moc si od toho neslibuji 
Naposledy upravil kowy dne 11.07.08 17:53, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mirek

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 16116 Bydliště - POVINNÉ *: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.07.08 18:04 Předmět: |
|
|
kowy napsal: | ten servoventil vzduchu běhá dobře navíc mam jako vždy dva a oba jsou v poho dokonce jsem jeden rozebral jde z lehka ale řídící jednotka má pořád potřebu zvedat otáčky už mě s tim s..e vycvaknu konektor co je na tom servu a otočim ho na zavřeno nastartuju teda když je motor ohřátej jinak ne, otáčky se drží tak na 1300, zapojim konektor na to servo a lup začne se servo otevírat a otáčky jdou nejdřív ke 2000 a pak někdy za chvilku někdy po 1-2 minutách se dostane na 3000 a tam se drží občas sleze na 2000 a pořád dokola jak u blbejch... komplet klapky jak je ten díl mam taky ještě jeden tak ho můžu zkusit vyměnit ale moc si od toho neslibuji  |
Ked si uz vsetko povymienal a skontroloval, cidla, konektory atd., tak potom uz len riadica jednotka, skus ju vymenit na skusku pripadne do nej pozri ci ti nevyhorel ten svab co ovlada ten servomotorek. _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kowy Anonymní
|
Zaslal: 11.07.08 18:25 Předmět: |
|
|
jo tak to bych mochl, tam jsem se ještě nekoukal jinak piny na konektoru od jednotky k čidlům jsem měřil, ale když tam dam druhou jednotku co mam co byla u toho motoru tak mi nejde při otočení klíčkem paliv. čerpadlo to dělá imobilizer ne? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
britva

Založen: 15.10.2007 Příspěvky: 287 Bydliště - POVINNÉ *: Bratislava
|
Zaslal: 11.07.08 18:56 Předmět: |
|
|
imobilizer u r19  _________________ R 19 16v ph1 3d 142,8 ps / 6710 ot/min (MAHA LPS 3000)
R 19 8v ph1 5d 73 -> 90 ps -> f7p 128,4 ps / 6675 ot/min (MAHA LPS 3000) -> R.I.P. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|