Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Midloch Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 12:30 Předmět: 1.8. 66kw je jednobod nebo ctyrbod???? |
|
|
no jako ja sem si dotedka myslel ze mam jednobod ale.....???  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 12:36 Předmět: |
|
|
co vím tak 65/66 kW u ph1 je 4bod (F3N-L742 mpi), a u ph2 jednobod (F3P spi) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 12:46 Předmět: |
|
|
Já mám 1.8 66kW r.v.94 a je to tutově jednobod - na vlastní bulvy. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Midloch Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 12:52 Předmět: |
|
|
tak to ste mi moc neporadili.... ...neee tak jako ja tam mam lpgcko a rekl bych ze to je prave jednobod.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 12:54 Předmět: |
|
|
pošli fotku motoru a jsme doma. Pozná se to hned na první pohled. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 12:57 Předmět: |
|
|
Jednobod poznáš tak,že od hlavy válců vede sací potrubí a na něm sedí cosi jako karburátor,ale je to škrtící klapka a nad ní je vstřikovač - jednobod. Když je to čtyrbod,tak ty vstřikovače jsou přidělaný kousek od hlavy na tom potrubí - každej válec jeden vstřik. _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 13:05 Předmět: |
|
|
hlavně stačí typ motoru z techničáku - F3N - 4bod, F3P - 1bod... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Midloch Anonymní
|
Zaslal: 29.05.08 13:12 Předmět: |
|
|
tak v technicaku je typ motoru f3PN7  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 13:15 Předmět: |
|
|
takže máš ph2 jednobod, ne?
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 13:19 Předmět: bigi |
|
|
Hele,ty máš tu 81kW verzi? To je 8V? _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 13:20 Předmět: Re: bigi |
|
|
KUNAX napsal: | Hele,ty máš tu 81kW verzi? To je 8V? |
jestli je to na mě, tak jo, mám ji... a je to 8V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 13:25 Předmět: bigi |
|
|
A čim je tam dosaženo takovýho výkonu? Dyk je to koncepčně stejnej motor jako třeba ta 1.7 54kW ne? Jinak taky ta tvoje verze neni vůbec k sehnání. A jak to jede? To musí bejt docela střelba.... _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 13:27 Předmět: Re: bigi |
|
|
KUNAX napsal: | A čim je tam dosaženo takovýho výkonu? Dyk je to koncepčně stejnej motor jako třeba ta 1.7 54kW ne? Jinak taky ta tvoje verze neni vůbec k sehnání. A jak to jede? To musí bejt docela střelba.... |
no je to narozdíl od výše zmíněnýho 66kW MPi, takže ten výkon je asi nahnanej tím... je to F3P, 54kW je F3N, ale opticky je to podobný...
no k sehnání moc není, původně jsem myslel že kupuju 66kW, ale pak jsem zjistil že to je 81kw, takže i náhoda... jede jak drak, ne úplně jak třeba ventil, ale dost srovnatelně, MortE potvrdí...  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KUNAX
Založen: 21.5.2008 Příspěvky: 1075 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 29.05.08 13:31 Předmět: bigi |
|
|
Takže jen tim vstřikováním?Bych tu 81kW fakt chtěl,tak přemejšlim jak to provést.Kdyby stačilo jen někde sehnat to vstřikování a ECU,tak by to bylo supr! Mně se to i líbí víc jak ten 16V. Jednodušší motor a prostě 8V mám radši  _________________ R19 F3P N760 65kW r.v.94 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bigi

Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 359 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 29.05.08 13:34 Předmět: Re: bigi |
|
|
KUNAX napsal: | Takže jen tim vstřikováním?Bych tu 81kW fakt chtěl,tak přemejšlim jak to provést.Kdyby stačilo jen někde sehnat to vstřikování a ECU,tak by to bylo supr! Mně se to i líbí víc jak ten 16V. Jednodušší motor a prostě 8V mám radši  |
nejbližší sraz můžu až drhleny, takže jestli se tam ukážeš, tak to dovezu, ale třeba to má ještě někdo kdo pojede dřív... jinak myslím že jedinej rozdíl je v tom vstřikování, a jinak je řešený sání vzduchu, není tam čidlo teploty směsi, ale vzduchu... ale určitě je tu někdo kdo ti řekne víc... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|