Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 17.09.13 22:35 Předmět: |
|
|
vem čistič na brzdy , nastartuj a střikej na tesnění jestly si někde nepřidá .. to samý u Vstřiku a nebo mě eště napada jestly nesaje vzduch přes Posilovač brzd nebo podobně .. zkus ucpat všechny hadice okolo _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 18.09.13 07:06 Předmět: |
|
|
Já tento problém vyřešil jednotkou a to se chytila až třetí. Přetěsnil jsem kde co, vyměnil snad vše krom holého motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
CHAMELEON

Založen: 20.7.2010 Příspěvky: 3832 Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina
|
Zaslal: 18.09.13 07:06 Předmět: |
|
|
Já tento problém vyřešil jednotkou a to se chytila až třetí. Přetěsnil jsem kde co, vyměnil snad vše krom holého motoru. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 18.09.13 20:23 Předmět: |
|
|
Ty hadice jsem procházel asi 10x a vyměnil jsem i ty ostatní čidla.
ALE PŘIŠEL JSEM NA TO Ten zajebanej poťák. Přidal jsem mu jen tak od ruky a je pravda že chvíli trvalo, než motor zareagoval, ale najednou buch a 900 ot/min, rohlík na hubě a šel jsem štelovat, ladil jsem asi 3 minuty, než jsem znova našel tu správnou polohu, ale mám to
Pořád mě ta mrdka školí  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 18.09.13 22:35 Předmět: |
|
|
to nastav voltmetrem ne? 0,2v a na druhým 4,7v jestly si to dobře pamatuju a bude to fungovat jak má.
Přidám dotaz co se stane když vyhodim z motoru 5 vstřik ? ten je jan na studenej start ne ? _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 18.09.13 22:58 Předmět: |
|
|
jo jen na studenej start...jsem prohlížel fotky motorů F7P a na některých ten ventil studeného startu vůbec není... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Naposledy upravil goreff dne 21.09.13 14:48, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 19.09.13 15:01 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | to nastav voltmetrem ne? 0,2v a na druhým 4,7v jestly si to dobře pamatuju a bude to fungovat jak má.
|
To jsem právě měl a hovno z toho  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bucho
.gif)
Založen: 16.6.2009 Příspěvky: 431 Bydliště - POVINNÉ *: Ziar nad Hronom
|
Zaslal: 19.09.13 15:39 Předmět: |
|
|
tak premeraj kolko mas teraz.. ;) . ..a to si steloval len tym stelovakom na klapke??..
A uz ti to netrha autom pod lahkym plynom?? _________________ mam rad <> a 19tky obzvlast.. ;)
http://bucho01.rajce.idnes.cz/dT_2014/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 19.09.13 17:48 Předmět: |
|
|
Ne, posouval jsem poťák, dokud to nekleslo a neuklidnilo se. O víkendu dostane test, koza a z5, čítám tak 700 km  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Scray

Založen: 5.10.2009 Příspěvky: 2260 Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)
|
Zaslal: 04.02.14 15:54 Předmět: |
|
|
Zdqr,nejedna se sice o 16V motor,ale o 66kW 742. Muze bazmek na fotce od uhli zapricinit spatne stqrtovani za tepla..teda nekam jedu,prijedu,zhasnu motor,za chvilku startuju a toci asi 4 sekundy a pak chytne jakoby se mu ani nechtelo..nekdy zdechne a chytne a drzi az napodruhe..navic pri volnobehu se co asi 20 sekund pridusi a klesnou otacky pod uroven 500.nekdy zdechne.navic by me zajimalo jestli je rozdil mezi tema dvema bazmekama na fotce? Ten spodni by mel byt origo z 66kW.
 _________________
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 04.02.14 18:54 Předmět: |
|
|
Když jsem ho kdysi odpojil, dělal mi 16V něco podobného, ale zastudena. Po ucpání sání (záslepka místo podtlakové hadičky) a vyházení celého bazmeku i s uhlím je klídek  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Herodes 67

Založen: 25.10.2010 Příspěvky: 1863 Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City
|
Zaslal: 06.06.14 15:59 Předmět: |
|
|
help.... když nastartuju tak volnoběh 1000 ot.... při jízdě s nezahřátým motorem stále drží 1000 ot ... jenže jak se auto zahřeje tak si drží 1200-1400 ot .. jinak motor nehapruje ale drží prostě vyšší otáčky...
nějaký tip kde je problém?  _________________ Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 06.06.14 16:00 Předmět: |
|
|
moc vzduchu _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Pavel00010
Založen: 20.4.2009 Příspěvky: 326 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín
|
Zaslal: 06.06.14 17:10 Předmět: |
|
|
Herodes 67 napsal: | help.... když nastartuju tak volnoběh 1000 ot.... při jízdě s nezahřátým motorem stále drží 1000 ot ... jenže jak se auto zahřeje tak si drží 1200-1400 ot .. jinak motor nehapruje ale drží prostě vyšší otáčky...
nějaký tip kde je problém?  |
tohle mi ventil taky delal, akorat ze me pri studenym kolisaly otacky az chcipal a jak se zahral tak mel taky 1200-1400. Nakonec jsem zjistil ze to bylo teplotni cidlo _________________ Renault 19 PH2 16v- dárce orgánů na bílého
bílý R19 PH2- 16v |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Herodes 67

Založen: 25.10.2010 Příspěvky: 1863 Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City
|
Zaslal: 06.06.14 17:59 Předmět: |
|
|
osly: to je sice pěkné .ale co s tím
Pavel00010: druhé čidla mám.. tak vyzkouším .. dík za tip  _________________ Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|