Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 10.08.12 20:22 Předmět: |
|
|
Jestli to není nějak jinak na jednotkách z ph1 a ph2. Zitra zkusím přehodit ty dratky AB. Sice pochybuji že to s mojim štěstím vyřeší problém s volnoběhem. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.08.12 20:24 Předmět: |
|
|
je to možné ale s tím přehazováním nevím je tam nějaká možnost to zapojit naopak ? myslím že by to jít nemělo né ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 10.08.12 20:28 Předmět: |
|
|
Může to být tím že kabelaž a klapka je z ph2, jednotka nejspíš ph1. Když sem dělal motor tak měla kabelaž jiny konektor na hladinu oleje motoru. Tak to může být prohozený. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 10.08.12 20:32 Předmět: |
|
|
no to je možné _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 11.08.12 10:03 Předmět: |
|
|
kabeláž jiná nebude, podle mě není rozdíl mezi Ph1 a Ph2, kabely neprohazuj ať si něco neodpálíš... mínus na multimetru při měření musí být někde na kostře, myslím, že jsem to nějak tak dělal. Typuju, že problém s TPS mít nebudeš, spíš si to blbě změřil... _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 11.08.12 12:16 Předmět: |
|
|
Tak jsem zkoušel prohodit ty konektory AB a žadná změna pořad to dává opačné hodnoty i kdyřž to změřím přes kostru. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|