Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Potenciometr
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 947
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 10.08.12 20:22    Předmět: Citovat

Jestli to není nějak jinak na jednotkách z ph1 a ph2. Zitra zkusím přehodit ty dratky AB. Sice pochybuji že to s mojim štěstím vyřeší problém s volnoběhem.
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 10.08.12 20:24    Předmět: Citovat

je to možné ale s tím přehazováním nevím je tam nějaká možnost to zapojit naopak ? myslím že by to jít nemělo né ?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 947
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 10.08.12 20:28    Předmět: Citovat

Může to být tím že kabelaž a klapka je z ph2, jednotka nejspíš ph1. Když sem dělal motor tak měla kabelaž jiny konektor na hladinu oleje motoru. Tak to může být prohozený.
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 10.08.12 20:32    Předmět: Citovat

no to je možné
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 11.08.12 10:03    Předmět: Citovat

kabeláž jiná nebude, podle mě není rozdíl mezi Ph1 a Ph2, kabely neprohazuj ať si něco neodpálíš... mínus na multimetru při měření musí být někde na kostře, myslím, že jsem to nějak tak dělal. Typuju, že problém s TPS mít nebudeš, spíš si to blbě změřil...
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
cube



Založen: 10.10.2007
Příspěvky: 947
Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava

PříspěvekZaslal: 11.08.12 12:16    Předmět: Citovat

Tak jsem zkoušel prohodit ty konektory AB a žadná změna pořad to dává opačné hodnoty i kdyřž to změřím přes kostru.
_________________
Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg

http://cube1.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com