Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
R19GTD
Založen: 18.2.2012 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Janovice
|
Zaslal: 23.07.12 23:24 Předmět: motor komprese |
|
|
Zdar chlapi nevite jaka ma byt kompres u 19 1.9 D 47 KW diky za odpovedi  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 24.07.12 17:01 Předmět: |
|
|
nepamatuju si to přesně ale někde kolem 20-23 atmo _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19GTD
Založen: 18.2.2012 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Janovice
|
Zaslal: 26.07.12 22:57 Předmět: |
|
|
diky za odpoved jeste at to ma taku kompres a je to dobre |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 27.07.12 07:30 Předmět: |
|
|
sousedící válce by neměly mít rozdíl více než 1bar a měří se to za tepla |
|
Návrat nahoru |
|
 |
R19GTD
Založen: 18.2.2012 Příspěvky: 5 Bydliště - POVINNÉ *: Janovice
|
Zaslal: 28.07.12 22:17 Předmět: |
|
|
jo to vim ale přesneji to nahoduou nevi ty tlaky  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.02.13 18:59 Předmět: |
|
|
Mám velký problém s jedním motorem na 16V. Na jednom válci byly nižší tlaky, tak že, buď ventily, nebo kroužky, po rozhození dle vizuální kontroly nic, tak jsem palici otočil ventily nahoru a zalil všechny 4 benzínem, jestli neproteče, věděl jsem který, ale benzín vyprchal ze všech stejně rychle, tudíž neprotekl. To samé jsem udělal i s válci a výsledek ten samý.
Otázka zní, když by to udrželo benzín, je možné že tlak vzduchu ne?? Dále, je možné, aby jeden hydroštel byl v pí.. a tím ventil málo otevře a méně nasál??
Asi shodím vanu a pro jistotu zkontroluji ty kroužky.
Díky za rady a tipy  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 03.02.13 19:05 Předmět: |
|
|
a nebylo špatný těsnění pod hlavou? _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.02.13 19:08 Předmět: |
|
|
to co píše osly dává smysl mohlo by to tím být _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.02.13 19:20 Předmět: |
|
|
Máte mě za úplnýho vola?? To bych snad poznal, těsnění bylo v pořádku, navíc se voda neztrácela a ani netlakovala, olej to samé. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 03.02.13 19:23 Předmět: |
|
|
se hned nerozčiluj  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 03.02.13 19:26 Předmět: |
|
|
To že netlakovala voda ani se neztrácel olej neznamená že to nemohlo být těsněním přeci a chtěl jsi tipy takže jestli se ti to nelíbí tak se tady neptej... _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
duri_svk

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 1580 Bydliště - POVINNÉ *: Zlate Moravce, SVK
|
Zaslal: 03.02.13 19:30 Předmět: |
|
|
hynek, naposledy som riesil cosi podobne, boli to sali na ojniciach, ale motor si i obcas zazvonil, co neviem ci bude tvoj pripad ale i tak by som sa asi pozrel, ci ide piest do horneh uvrate alebo sa par desatin mm pred HU zastavy a potom ide dolu. Len pre istotu. Zalezi jak moc velky je rozdiel v tych tlakoch v porovnani z ostatnymi piestmi _________________ R19 Chamade 1,7 phase I/II,III under construction / R19 Cabrio phase II / R Megane Classic / R Laguna II ph2 http://durisvk.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.02.13 19:38 Předmět: |
|
|
to Osly: a kam by se ten tlak ztrácel?? Do druhého válce?? A ten druhý by se choval snad stejně. Chtěl jsem rady, ale těsnění bylo první, co jsem zkoumal
to duri_svk: dobrý nápad, to bych mohl zkusit změřit hloubkoměrem. 3 válce měli cca 11 a ten poslední měl cca 9, jo a je to druhý válec. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Osly

Založen: 5.4.2011 Příspěvky: 5655 Bydliště - POVINNÉ *: Loučná nad Desnou okr. Šumperk
|
Zaslal: 03.02.13 19:50 Předmět: |
|
|
třeba k jednomu ze závitu na šroub co drží hlavu...známýmu se to taky stalo že olej a voda ok ale měl špatnej tlak na druhým nebo čtvrtým válci a bylo to těstněním _________________ Clio III ph2 Grandtour 94kw 09
R19 PH2 81kw 94 - Baccara - In progress
R19 PH2 81kw 95 - Baccara - sold
R19 PH1 54kw 92 - sold
Šáde 120 (sešrotovaná)
www.osly.rajce.idnes.cz |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 03.02.13 19:53 Předmět: |
|
|
Akorát, že ten šroub je vlastně v motoru, což znamená, že by to tlakovalo do oleje. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|