Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výměna těsnění pod hlavou

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 03.04.08 10:36    Předmět: Výměna těsnění pod hlavou Citovat

Jak jistě víte řeším problém s tím,že mám nepravidelnej volnoběh,občas mi to chcípne a mám vysokou spotřebu a vůbec to nejede.Po návštěvě,diagnostiky,kde mi víceméně nic nenašli a mechanické kontrole,že mi to nikde nepřisává falešnej vzduch nám zbývá poslední možnost vyměnit těsnění pod hlavou.To mi doporučili,když jsem byl na té diagnostice,že se to občas stává,když je špatný těsnění.Takže se chci zeptat jak je to s dotahováním hlavy.Knížku Jak na to mám,ale nějak jsem to z toho nepochopil.v knížce je buď návod na 1.4 motor s karburátorem(typ C) nebo motor se vstřikováním(typ E).Jenže já mám C3J710 čili motor typu C,ale se vstřikováním,takže podle kterého návodu to mám udělat?Nebo je to úplně jinak?Pár lidí už mi říkalo že v té knížce mají spoustu blbostí,tak abych to nějak nezkurvil...

Jo a jinak stalo se vám někomu,že by vám to přisávalo vzduch pod hlavou?Jen tak naokraj mám v tomhle stavu najeto cca 3000 km a žádný z příznaků prdlýho těsnění se neprojevil.Oleje nepřibylo ani neubyo,konzistenci má správnou,chladící kapalina taky a že by se mi to přehřívalo taky nepozoruju...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 03.04.08 10:41    Předmět: Re: Výměna těsnění pod hlavou Citovat

Lord Bazzi napsal:
Jo a jinak stalo se vám někomu,že by vám to přisávalo vzduch pod hlavou?Jen tak naokraj mám v tomhle stavu najeto cca 3000 km a žádný z příznaků prdlýho těsnění se neprojevil.Oleje nepřibylo ani neubyo,konzistenci má správnou,chladící kapalina taky a že by se mi to přehřívalo taky nepozoruju...


chyba bude asi jinde než těsnění pod hlavou nemyslíš?? když nemáš žádné příznaky??...
Arrow byl jsi na měření tlaků ve válcích?? Idea
Návrat nahoru
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 03.04.08 10:52    Předmět: Citovat

No právě,že ono mi to udělalo ze dne na den.Špatný tlaky by se snad projevily nějak postupně ne skokově ze dne na den.Diagnostika neodhalila že by bylo špatný nějaký čidlo.V servisu mi to obstříkli takovým tím sprejem jestli to nepřisává,tam taky nic.Svíčky,rozdělovač,gáble nový(pro sichr).Ty 3 kila za těsnění mě nezabijou,případné přebroušení mám grátis,montáž taky(budem to dělat se sousedem) Zkrátka je to záhada...Jo ty tlaky jsme měřili tak před rokem,byly celkem OK akorát na "oblíbeném" 3 válci byl trochu nižší,ale ještě to bylo v toleranci...Na to kolik měl ten motor najeto to byl skoro zázrak,ale pro sichr to ještě přeměříme...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 03.04.08 11:03    Předmět: Citovat

hele když říkáš z ničeho nic mě tak napadlo co když jsou třeba vstřiky ucpane?? jakože pouštěj málo benálu .. Question
Návrat nahoru
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 03.04.08 11:11    Předmět: Citovat

Já mám jednodod. Idea ale když jsi to tak načal tak mě napadlo,jestli spíš ten vstřikovací ventil špatně nezavírá tzn by tam pak šlo toho benzínu moc...odpoledne zajdu probrat svůj sklad s ND(kovošrot,kde dělají ekolikvidace,a zrovna ta mají jednoho Renaulta).Myslím,že vstřikování jsem tam někde viděl...
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 03.04.08 11:14    Předmět: Citovat

Lord Bazzi napsal:
Já mám jednodod. Idea ale když jsi to tak načal tak mě napadlo,jestli spíš ten vstřikovací ventil špatně nezavírá tzn by tam pak šlo toho benzínu moc...odpoledne zajdu probrat svůj sklad s ND(kovošrot,kde dělají ekolikvidace,a zrovna ta mají jednoho Renaulta).Myslím,že vstřikování jsem tam někde viděl...


no vidiš zkus a uvidíš..



páč měnit těsnění pod hlavou Rolling Eyes to je roboty a roboty Rolling Eyes kura už nikdy víc Rolling Eyes ..................... Laughing
Návrat nahoru
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 03.04.08 20:46    Předmět: Citovat

Jinak kdyby si ho menil tak samozdrejme podle navodu na C motory
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lord Bazzi



Založen: 11.10.2007
Příspěvky: 2680
Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov

PříspěvekZaslal: 08.04.08 11:26    Předmět: Citovat

Hmm tak těsněním pod hlavou to nebylo,jak jsem předpokládal... Twisted Evil ale můj mechanik říkal,že by mě to brzy stejně neminulo,protože bylo mezi 2 a 3tím válcem mokrý.Teď už zbývají čidla. Ví někdo k čemu jsou ty 2 co jsou v sacím potrubí?Jedno je zezadu jak je servomotorek škrtící klapky a druhý napravo shora?Jaké by to mělo ukazovat hodnoty?A čidlo teploty chl kapaliny pro ŘJ je kde?Já jsem našel jen pro budíky.Nebo je snad společný?
_________________
VW Prassat Variant B4 TDI-pracant

Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW

3x 16V na ND
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
django



Založen: 29.2.2008
Příspěvky: 66
Bydliště - POVINNÉ *: Nový Bor

PříspěvekZaslal: 08.04.08 22:00    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
Lord Bazzi napsal:
Já mám jednodod. Idea ale když jsi to tak načal tak mě napadlo,jestli spíš ten vstřikovací ventil špatně nezavírá tzn by tam pak šlo toho benzínu moc...odpoledne zajdu probrat svůj sklad s ND(kovošrot,kde dělají ekolikvidace,a zrovna ta mají jednoho Renaulta).Myslím,že vstřikování jsem tam někde viděl...


no vidiš zkus a uvidíš..



páč měnit těsnění pod hlavou Rolling Eyes to je roboty a roboty Rolling Eyes kura už nikdy víc Rolling Eyes ..................... Laughing


ani ne já to těsnění měnil a uplně v pohode. a to sem čistil komplet celej motor a pravce na 2 dny. a jak krasne šlape na 400 otackach... i kdyz nevim proc je tma puvodni majitel nastavil kdyz ma mit 600-700
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com