 |
Renault 19 Club Fórum Renault 19 clubu ČR
|
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 05.05.12 10:11 Předmět: Potřeboval bych radu motor->olej-> start atd... |
|
|
Čus jelikož mě to auto sere, tak se s váma podělím....
Od koupě mám docela velkou spotřebu oleje. Třeba když jsem koupil tak cestou po dálnici PHA -> DC, tak když jsem dojel domu byl motor ÚPLNĚ suchej, ano sám sem se divil, že jsem to nezadřel.. Kupodivu jezdí dodnes...
S autem sem najel cca 12tkm a nalil jsem tam cca 20l Oleje (možná to bude i víc) jen dolejvání.
Jen auto špatně startuje :
Teď jsem měnil spojku, motor venku, tak jsem zkusil vyměnit čidlo na sání -> Teplota nasátého vzduchu. A ejhle vyndám staré které bylo v novém 7mm kabátku z oleje, tak jako sání. To vypadalo jak nějaká jeskyně všude vrstva zapečeného oleje. Fajn Pavel00010 si začal hrát na chemika, nalil do sání z plastové lahvičky jednu tajnou složku a šup na WAPKU no co sání jako nové, tak jsem pak postupě vyčistil všechny čidla ke kterým vedli kabely.
No co dáváme motor zpět, a ono to startuje normálně radost, ovšem po nějakých cca 300km opět znova, sice né tak drasticky, ale není to pěkný start, otáčky kolísají a kolísají 1200 ot / min - 350 ot /min motor si sám přidá a je to cajk... Ovšem stane se, že i chcípne a rozsvítěj se kontrolky...
Tak jsem po cca 14set km opět dolil cca 2.5L olejíčku. Jinak liju tam 10w-40 Elf competition co jinýho, když 5L vychází na cca 520kč.
Jinak další indície, olej se ztrácí když jezdím kolem 1500 ot/ - 3000ot/min, když jezdím od 4500 ot/ min do 6500 ot/ min tak pohoda olej zůstává.. Jezdím hodně po kopcích, dálky atd.. Ovšem fakt mě nebaví, jet někam 300km od domova s tím že už nedojedu dom, protože to zadřu, tak vždy sttojím a koukám na olej, případně doleju, po z kufru se stává pomalu sklad olejů, takže když uvidíte R19 6x8 0.0.7.4 a budete mit málo oleje, tak zatrubte, blikejte a já vám klidně vyměním komplet
Závěr, napadají mě dříky ventilů->netěsnost -> únik do sání, dál by padla možnost pístní kroužky, ale motor nekouří modře..
Má cenu nechat si tento motor udělat koplet těsnení + krožky + hydra + ventily + klika atd... Nebo sehnat jiný a udělat ten.. Zdá se mi, že tenhle motor vůbec netahá od 4200 spíš tak od 4600- 7000 ot/min. kde od 5000-7000 je ,,razantí'" nárus na tachometru. Motor je asi už vyběhanej, když táhne i od 6500 nahoru, nebo se pletu??
Za každou radu budu vděčnej. _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 05.05.12 10:35 Předmět: |
|
|
sehnat jiný funkční motor tě vyjde určitě levněji záleží aby ovšem nebyl na tom stejně jako ten tvůj _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 05.05.12 11:19 Předmět: |
|
|
Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru...
Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca.... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 05.05.12 11:24 Předmět: |
|
|
Lord Bazzi napsal: | Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru...
Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca.... |
JJ tesnení victor reinz cca 6- 7t komplet s dříkama...
No nic kdyžtak, kdyby měl někdo funkční motor, tak sz _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 05.05.12 11:33 Předmět: |
|
|
za těsnění nějako moc...mě stálo jedno gufero na dřík ventilu asi 12korun, jó hydroštely, pokud by jsi je měnil, tak tam už je jiná cenovka  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 05.05.12 11:34 Předmět: |
|
|
Lord Bazzi napsal: | Za peníze co tě stál ten olej jsi už mohl mít skoro GO motoru...
Kroužky 16OO, gufera na ventily a ostatní 1000,nové těsnění hlavy válců,pod svody a pod sání 1000 no a ještě plus práca.... |
no nevím tohle má do GO daleko co mě tak ještě v rychlosti napadá, ložiska na kliku a na ojnice,možná výbrus kliky,uhlování ojnic, srovnání hlavy, teď záleží v jakém stavu budou písty a válce, při tomhle určitě nové rozvody, gufera na kliku a na vačky, a to jsem určitě ještě na něco zapoměl _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Luda-16V

Založen: 12.2.2012 Příspěvky: 452 Bydliště - POVINNÉ *: Děčín32
|
Zaslal: 05.05.12 11:43 Předmět: |
|
|
Dobrá sekl jsem se.... je to cca 4500,- + pistní kroužky 450,- hydra 3800 a ventily 200x16 a je clovek hodne přes 7t + věci na kliku
 _________________ R19 PH1 Chamade 1.8 16V OMEX 600 + RENC/280/440H PH4 + 440ccm + FP 3.8bar 185RWHP
Takové htp od Renaultu 🚓 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 05.05.12 12:47 Předmět: |
|
|
Ono se dá vynechat spousta věcí, záleží jak moc si troufáš,stav opotřebení a podobně ale nesmí se to přehánět...
Přiznám se,že ten můj popis "GO" byl spíš popis tzv lepší bazarnické GO.Někde si pod pojmem GO představují výměnu oleja filtrů svíček a drážkovaného řemene...  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
|
|