Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
matesg2
Založen: 7.11.2011 Příspěvky: 2 Bydliště - POVINNÉ *: Vyškov a Ostrava
|
Zaslal: 06.12.11 10:35 Předmět: ph1 16v nestřika benzin do 3. valce |
|
|
čau, auto mam asi 2 měsíce a nějake větši zkušenosti s opravami zatim nemam.. teď mi dva tydny stalo a jak sem ho nastartoval tak mi jede na tři valce tak sem začal zkoumat a jisktu to normalně hazi všechno, ale nestřika mi tam benzin.. myslite že to je jenom ucpany ten vstřik nebo prostě odešel ?? prosim kdyžtak o radu jak to vyčistit. dik jo eště před tim když to bylo studeny tak se to občas dusilo ale to tak jenom prvni 4 km pak už jel normalně |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 06.12.11 11:54 Předmět: |
|
|
1. Buď je vstřik ucpaný nebo odešel do věčných lovišť, ale to je jedno, tím pádem ho musíš vyměnit.
2. Špatný kontakt a nejde k němu šťáva, tím pádem neotvírá
3. To dušení a cukání dělá poťák (potenciometr škrtící klapky - červená malinká krabička na dvou šroubech na klapce) buď seštelovat, nebo je starej a špatnej. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jeliman
Založen: 21.9.2011 Příspěvky: 116 Bydliště - POVINNÉ *: Rakovnik
|
Zaslal: 07.12.11 09:09 Předmět: |
|
|
Ten vstřik co ti neotevíra tak naněj nataáhni + a - z baterky a pus to doněj při nastartovanym motoru a když se valec probudí tak to je štávou a když to nic neudělá vymněn vstřik.Taky sem tohle řešil u 16v a mněl sem v hají první vstřik jeno¨m kuli tomu že nakej majitel předemnou utrhal ty pružinky co jsou na štekru kterej nasazuješ na vstřik.A když tam ta pružinka neni tak ten štekr tam poskakuje natom vstřiku a ten vstřik se přidře.A jestli zjistíš že vstik je přidřenej tak vem baterku za nakýho nakladáku jako 24v a rozhejbej ten vstřik.Radim z vlastní zkušenosti.Až se ti povede vstřik rozhejbat tak přidej do benzínu trochu líhu dam příklad 20l benzínu 1 l lihu |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 07.12.11 09:13 Předmět: |
|
|
líh už dneska do benzínu přidávat nemusí ten už se tam dává automaticky  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
matesg2
Založen: 7.11.2011 Příspěvky: 2 Bydliště - POVINNÉ *: Vyškov a Ostrava
|
Zaslal: 07.12.11 09:36 Předmět: |
|
|
jj dikec jak se vratim v patek ze školy tak to zkusím a dam vědět co to dělá a nedělá ;) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.12.11 14:58 Předmět: |
|
|
to "duseni" co popisujes .. to by MEL delat kazdej ventil za studena ..
je to diky funkci pridavnyho patyho vstriku, kterej je zespoda sani a smes obohacuje ..
ovsem 4km jizdy je pomerne dost, aby to byl tenhle zpusob "duseni" _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 07.12.11 15:12 Předmět: |
|
|
mckoci napsal: | to "duseni" co popisujes .. to by MEL delat kazdej ventil za studena ..
je to diky funkci pridavnyho patyho vstriku, kterej je zespoda sani a smes obohacuje ..
ovsem 4km jizdy je pomerne dost, aby to byl tenhle zpusob "duseni" |
nejak nechapu jak to s tim souvisi muzes to popsat lip? treba to vyresi ten muj vecnej problem _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 07.12.11 15:40 Předmět: |
|
|
nikdy sis nevsiml ze kdyz je venku zima .. jako treba v tehle dnech .. tak kdyz si auto nastartujes a lehoulince slapnes na plyn ze se otacky nejdriv lehce propadnou a pak az zacnou stoupat ? .. to je diky funkci toho vstriku .. i za jizdy to jde poznat kdyz ten vstrik tam to palivo dava .. motor ma opravdu takovej "pridusenej" chod a kdyz pak drzis za jizdy treba na 4 pri 60km/h chvili plyn v konstantni poloze tak motor lehce "skubne" a to je prave ta chvile kdy tam prestal ten pridavnej vstrik davat palivo. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 07.12.11 17:39 Předmět: |
|
|
Ten páty vstrik je tam na prd ja ho tam nemám a žádný problém. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 07.12.11 17:43 Předmět: |
|
|
Ja kdyz testoval E85 na ventilu tak sem ho zapojil aby strikal soucastne se vsema vstrikama, aby to davalo vic stavy a kua to bylo neco  _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 07.12.11 17:55 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | cube napsal: | Ten páty vstrik je tam na prd ja ho tam nemám a žádný problém. | to ho máš odpojenej, nebo jsi ho dal úplně pryč  |
Uplně pryč, díra zadělaná. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
cube

Založen: 10.10.2007 Příspěvky: 947 Bydliště - POVINNÉ *: Jížní morava
|
Zaslal: 07.12.11 18:37 Předmět: |
|
|
V zimě s tím nejezdím. Rozdíl v tom ale není žádný at už je zapojený či odpojený. _________________ Ph2,16v chamade-Project RED ENGINE-dead
weight: cca 890kg
http://cube1.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|