Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Herodes 67

Založen: 25.10.2010 Příspěvky: 1863 Bydliště - POVINNÉ *: Opava-City
|
Zaslal: 14.07.11 23:27 Předmět: |
|
|
jak výmluvy.,.. asi za to můžu ...auto s rytmem života mnooo ..a co že bude next týden? SZ! at to tady nezasíráme  _________________ Espace III 2.0 8V LPG
16V Chamade - aktual
16V - prodáno
16V - Blue pussy off
16V CABRIO - výměna za EIII
Cabrio - výměna za 16V for kubles
2x 16V - K.O.
http://sixty-seven.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jeff78
Založen: 26.10.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 26.10.11 15:21 Předmět: |
|
|
goreff napsal: | myslím že to kravina nebude,zaoxidováný kontakty jsou málo pravděpodobný,budou v prdeli uhlíky nebo sběrací kroužky nebo regulátor,diodovej můstek se dá proměřit jedině když je altík venku a musí se rozdělat...jo a z ventila vytáhnout altík za pět minut ... takovýho borce bych rád potkal  |
Zdravim chtel jsem se zeptat ohledne alternatoru. Bohuzel mi sviti stabilne kontrolka dobijeni. Jednou si i dokonce zhasla, ale ted zase sviti. Mel jsem ho rozdelanej. Vymenil jeden uhlik a stale sviti. Nevite cim by to mohlo byt?? Ten regulator. Jak zjistim ze je spatnej?? MAm doma multimetr a umim s nim zachazet :-) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jeff78
Založen: 26.10.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 26.10.11 15:25 Předmět: |
|
|
sekec napsal: | jestli ti to problikava zkus nejdriv relatka dobijeni ja jsem taky menil altik a zbytecne byly to ty relatka a sral jsem se s tim tri dni pri tom oprava na 10 min dyl ne |
kde jsou ty relatka dobijeni?? I kdyz jsem meril napeti primo na alternatoru a tam bylo bohuzel 12V |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 26.10.11 17:17 Předmět: |
|
|
relatka tam žadne nejsou, je tam regulator který je v alternátoru. 12V je samozdřejmě málo asi bude ten regulátor v háji nebo něco jiného ve startéru _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jeff78
Založen: 26.10.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 26.10.11 17:59 Předmět: |
|
|
prave a ja bych potreboval vedet co by tomohlo s nejvetsi pravdepodobnosti byt |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jeff78
Založen: 26.10.2011 Příspěvky: 4
|
Zaslal: 26.10.11 19:40 Předmět: |
|
|
Jeste jeden dotaz meril jsem odpor mezi tema sberacima krouzkama jsem nameril 4,4 ohm. Je t o normalni?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Kubais Zoofil

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 7176 Bydliště - POVINNÉ *: Drsný kraj,drsní lidé-Bruntál
|
Zaslal: 26.10.11 19:50 Předmět: |
|
|
jeff78 napsal: | Jeste jeden dotaz meril jsem odpor mezi tema sberacima krouzkama jsem nameril 4,4 ohm. Je t o normalni?? |
Však to je vlastně jen namotaný drát tak tam bych nečekal velký odpor. _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
alexander.cz
Založen: 14.11.2010 Příspěvky: 69 Bydliště - POVINNÉ *: Praha
|
Zaslal: 27.10.11 06:33 Předmět: |
|
|
jeff78 napsal: | prave a ja bych potreboval vedet co by tomohlo s nejvetsi pravdepodobnosti byt |
podíval bych se jestli sběrné kroužky nejsou přerušený,pořádně vyčistit a pořádně prohlédnout, jestli mají probroušená místa-vyměnit. _________________ Renault 19 B/C 53 1.8 GTS (1721ccm 54kw r.v.1992) červená barva |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adam221
Založen: 3.6.2011 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: SR - Bratislava
|
Zaslal: 30.01.12 13:56 Předmět: |
|
|
Caute, na kolko vam dobija 19ska? Pri volnobehu mam 13,6 a pri 3000ot 12,8 zeby sa zacal odporucat altik?  _________________ Renault 19 rv.95 66kw cabrio
http://adam221.rajce.idnes.cz/R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 30.01.12 18:10 Předmět: |
|
|
jo jo těch 12,8 je malo _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adam221
Založen: 3.6.2011 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: SR - Bratislava
|
Zaslal: 31.01.12 08:24 Předmět: |
|
|
Rosta> dakujem za odpoved, myslel som si...
Vcerajsie meranie po vymene baterky:
Po nastartovani 14,5
zvysene otacky 14,5
zapnem svetla 14,1
po zapnuti ventilatora kurenia 12,4 a nestupa....
Mam tam altik 70A Valeo.. Ze by bol slaby? _________________ Renault 19 rv.95 66kw cabrio
http://adam221.rajce.idnes.cz/R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 31.01.12 18:03 Předmět: |
|
|
jake to mělo otáčky ? když jsi to měřil _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adam221
Založen: 3.6.2011 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: SR - Bratislava
|
Zaslal: 31.01.12 18:29 Předmět: |
|
|
Ahoj,
Po nastartovani 14,5 800ot
zvysene otacky 14,5 cca 3000ot
zapnem svetla 14,1 800ot
zapnute svetla 14.3 3000ot
po zapnuti ventilatora kurenia 12,4 800ot
po zapnuti ventilatora kurenia 12,5 3000ot
Meral som to od baterky a potom aj priamo na altiku... Hodnoty take iste.
Motor F3N 66kw, kurenie aj s ovladanim klimatizacie /v aute klima nieje/ _________________ Renault 19 rv.95 66kw cabrio
http://adam221.rajce.idnes.cz/R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 31.01.12 18:53 Předmět: |
|
|
to s tím ventilátorem je nějak málo ,ale ještě by to možná chtělo změřit baterku kolik má s vypnutým motorem a vypnutýma spotřebičema _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
adam221
Založen: 3.6.2011 Příspěvky: 54 Bydliště - POVINNÉ *: SR - Bratislava
|
Zaslal: 31.01.12 19:08 Předmět: |
|
|
12.7 vypnuty motor a vypnute elektrospotrebice...
Ostatne testy bolo pri nastartovanom motore.. _________________ Renault 19 rv.95 66kw cabrio
http://adam221.rajce.idnes.cz/R19 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|