Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Problémy s volnoběhem; volnoběžný motorek
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
tomas1981



Založen: 19.5.2008
Příspěvky: 104
Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava

PříspěvekZaslal: 14.10.11 12:33    Předmět: Citovat

tenhe je dobry urcite je srencka co mel najetych poctivý 100tisic a šlo videt přes něho skrz takze je dobry jeste uvazuju jestli to neni vuli ventylu protoze jsem je šteloval nez to zaclo dělat ale hodně lidí mi reklo ze to na to nema vliv ty vule jsou si myslim ok merky v klidu projdou pod vackou jeste bych dodal ze třeba při stání na místě a točení volantem to taky hodně ubírá na otáčkách po výměne toho katu to bylo na opak spíš to přidávalo a to si myslím bylo dobře. No když ten katalizátor tam vařili protože nemel přiruby tak asi meli odpojenou baterku tak jestli se nějak nevyresetovala řidici jednotka a bylo to na chviku v klidu a pak zase nějaka chyba a jeto tam kde to bylo.Měl jsem to ale napíchnute a nic zádná závada.Už fakt nevím skusím koupit ješte jednou to čidlo teploty vody,cele mi to ale připadá ze při tech višších otáčká se to ochudí o jednu složku se směsi bud vzduch nebo benzín protože když to lechtám po plynu tak to nepadá celkem to volnoběh drží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pítrs



Založen: 15.9.2010
Příspěvky: 272
Bydliště - POVINNÉ *: Božičany KV

PříspěvekZaslal: 15.10.11 07:26    Předmět: Citovat

Mě hodně kolísaly otáčky,když jsem měl ruplej vejfuk před lambdou.Tak ho zkoukni,jestli někde nefouká.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 15.10.11 07:33    Předmět: Citovat

spíš bych tipoval lambdu v řiti...tady se to řeší výměnou staré za ještě starší...pokus-omyl Laughing
Poctivých 100000 na je na starém krámu, jako je R19, krásná pohádka Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tomas1981



Založen: 19.5.2008
Příspěvky: 104
Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava

PříspěvekZaslal: 15.10.11 07:37    Předmět: Citovat

ok ja ho skontroluju ale myslim že tesnost je dobra.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomas1981



Založen: 19.5.2008
Příspěvky: 104
Bydliště - POVINNÉ *: Hlučín / Opava

PříspěvekZaslal: 15.10.11 07:40    Předmět: Citovat

kamošuv stryk to kupoval nove v čr a kamoš byl druhy majite prodal mu to tak asi vim ne bydli kousek odeme a jako vyučený automechanik snad neco vím: na lambdu to zas tak nevypada proměřoval jsem ji doma i ted na technicke bylo všechno ok.kolikse tady pohybuje cena lambdy teda starší a dobre.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 23.04.12 10:24    Předmět: Citovat

Zdravím, tak sem úspěšně povýšil na 66kW F3N, ale jeden problém, se kterým bych potřeboval poradit..po nakopnutí se motor v poho rozjel,ale teď to dělá to,že chvíli mám otáčky na cca 900 a pak to klesne na 500,kucne a začne hodně syčet sání a zase vyleze na svých 900. Ale vždy těch 900 drží aspoň 20 sekund.. myslel sem že to dělá jen když je to chladné,ale jak se zahřeje a chcípnu to a zase nahodim,dělá to znovu..vždy to udělá několikrát a pak to už drží normálně v pohodě mezi 800 až 900 otáček,dokud to nenastartuju znovu. Když odpojím lambdu,nedělá to..reset ŘJ nepomohl a lambda je "údajně" funkční..dá se nějak proměřit bez diagnostiky? navíc sem slyšel,že pokud se dává jiná lambda, měla by se na diagnostice smazat chyba..? no a ještě dotaz,nalevo pod ovládáním klapky je zapuštěný šroubek, k čemu? díky za rady
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 27.04.12 13:29    Předmět: Citovat

tak sem vyměnil i lambdu a nic Sad furt stejné...poradí mi někdo?
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 27.04.12 17:18    Předmět: Citovat

Prošels klapku? Je čistá? Co těsnost sání? Pak obtokovej ventil, projít čidla, hledej je toho hodně, každopádně pokaždě resetnout jednotku...... Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 28.04.12 07:01    Předmět: Citovat

CHAMELEON napsal:
Prošels klapku? Je čistá? Co těsnost sání? Pak obtokovej ventil, projít čidla, hledej je toho hodně, každopádně pokaždě resetnout jednotku...... Wink
no jako takto celkově v jednotkách na tomot mototru se nevyznám Sad ale zatím co sem prošel,bylo uhlí,které sem přepojil,původně sem měl 3 hadice od uhlí,nyní 2,ale nějak sem propojil 3,nevím jestli zrovna to uhlí má nějaký následek,ale poté se otáčky mírně "zlepšily"..ale dělá to stejně..pak sem kontoloval tu černou krabičku co je u sání, jestli je to el. sitič nevím,ale taky nevím jak to funguje, je přímo spojená s klapkou, ale když auto startuju nebo je studené, tak se klapka ani nehne, což by asi měla ne? dále sem zkoušel šechny netěsnosti,odpojení čidel a dycky se něco dělo,takže asi ok, rozebral sem ŘJ a žádné studeňáky nebo vlkost nic, takže snad OK..jediné co mě napadá je asi MAP senzor, který je z 54kW a "může" podávat ŘJ milné informace?ale jelikož je to prej na většinu motoru stejné tak nevím Sad může to dělat i vzduchový filtr?emám origo box, jen sportovní filtr...
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 28.04.12 07:40    Předmět: Citovat

66kw pokud vím, má volnoběžný(obtokový) ventil stejný jako třeba 16v(dementi tomu taky říkají krokový motorek Laughing) ne nastavování klapky ...na ten bych se třeba zaměřil, dá se vyčistit, promazat, vyměnit...jinak diagnóza...prostě doma vše jaksi opravit nejde....spousta lidí to pořát nedokáže pochopit Laughing http://www.retro-renault.com/forums/engine/13050-rotary-icv-repair.html
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 28.04.12 08:02    Předmět: Citovat

Uhlím to určitě nebude - nejni to parní stroj

Někde zde jsou fotky jak mají bejt ty hadice propojené, myslím že buďto u Lanina či na Ďuriho rajčeti. Dokonce jsem se na to loni když mi shořelo auto ptal a někde na fóru je i téma .....

Nemáš nakonec některou tu hadičku na sání nezapojenou???

Jinak jak psal Goref, má to OBTOKOVEJ VENTIL VOLNOBĚHU, to znamená že to pouští vzduch při volnoběhu mimo klapku (klapka má být zavčená), proto také název "obtokovej". Je nad svíčkou prvního válce (u renaultů to je ten nejdál od rozvodů).

To na klapce je snímač polohy škrtící klapky, ten se také musí naštelovat.

http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=10207

Nahoď foto jak to máš zbastlené, máš tam aspoň dodané čidlo teploty nasávaného vzduchu???
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 28.04.12 08:15    Předmět: Citovat

jo foto by pomohlo...možná Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Scray



Založen: 5.10.2009
Příspěvky: 2260
Bydliště - POVINNÉ *: Brumov-Bylnice (Zlín)

PříspěvekZaslal: 28.04.12 08:34    Předmět: Citovat

foto hodim pozděj,nejsem doma...ale napojoval sem to podle Michala, co má tu pěknou 19ku v modré metle, chamade, a má jen 2 hadičky oproti 54kW, ta má 3...asi je to blbost,ale připojil sem ještě jednu navíc než má on,takže mám 3, na sání je z obou stran šteft pro vzduch, 66kW má ten pravý ucpaný,ale já ho napojil na stávající..a zase menší změna ke zlepšení,ale vydrželo to chvíli tak asi nic..no ten obtokový tam je,ale jak se dá vyčistit?právě mám podezření i na něj, z něho začne dycky syčet vzduch když to de pod otáčky a při odpojení se dá se říct nic neděje....ale taky snímač polohy škrtící klapky?jak se šteluje?je na něm jen vůle na těch šroubcích..a při sundání filtru jde nějak poznat že je funkcní?např. že se klapka "sama pohne"?měl sem to sundané a je to závislé přímo na "lanku plynu", takže pokud si to samo saje by to mělo jít poznat ne?jinak motor sem koupil komplet s elektrikou a údajně šlapal pěkně,a čidlo nasávaného vzduchu jestli tam bylo,tak tam je Very Happy takže spíš sem myslel že bude chyba v MAP?je sice stejný pro ostatní typy motoru, ale údaje do ŘJ sou jiné ne?kdyžtak natočím i video co to dělá
_________________

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
CHAMELEON



Založen: 20.7.2010
Příspěvky: 3832
Bydliště - POVINNÉ *: ČR-Vysočina

PříspěvekZaslal: 28.04.12 09:07    Předmět: Citovat

Klapka je ovládaná pouze jenom lankem Laughing , jak jsem psal ta krabička na sání je "SNÍMAČ POLOHY ŠKRTÍCÍ KLAPKY", dá se změřit, ukazuje pouze polohu 0 a přidanej plyn. Mezi svorku 2 a 18 zapoj ohmmetr a na "volnoběh - bez plynu či jak to napsat polopatě??" to musí ukazovat 0, po přidání plynu v něm musí cvaknout (v době kdy to cvakne musí být mezi dorazem a klapkou 0,2mm) a naměřená hodnota je nekonečno. Mezi 3 a18 je tomu naopak v klidu nekonečno a při přidání plynu 0.

Stačí to takto?

Jinak v odkazu od Gorefa máš návod jak ten ventil pročistit.

Pokud jenom zapneš klíček měl by ten ventil bzučet a je to i mírně cítit kyž na něj mákneš.

Jinak se dá vyzkoušet i ten ventil. Na svorku 4 zapojíš + a na 3 - a měl by se uzavřít - tím pádem by měl motor zdechnout. Pokud dáš + na 5 tak by se měl otevřít a otáčky by měly bejt 2000 a vejš +-.

4idlo teploty vzduchu je v té plastovo-gumové hadici kterou to saje.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
goreff



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 10669
Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova

PříspěvekZaslal: 28.04.12 09:10    Předmět: Citovat

sakra ...než jsem ten příspěvek sesmolil, tak už to Chameleon napsal za mě Laughing
Scray: jenom tak mimochodem... stáhl sis někde manuál R19, nebo alespoň "Jak na to" Question ...myslím, že v chytré knize je o motoru 66kw docela dost informací, narozdíl od 16v motoru Rolling Eyes
Tady ještě čištění Idle Valve http://www.retro-renault.com/forums/engine/28-16v-iscv-cleaning.html ...použiješ oblíbený(ne u mě) univerzální americký sajrajt na pušky WD-40 Laughing
_________________
F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 15, 16, 17  Další
Strana 8 z 17

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com