Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
milalof
Založen: 2.7.2011 Příspěvky: 34 Bydliště - POVINNÉ *: Praha 6
|
Zaslal: 22.07.11 21:59 Předmět: Děkuji Všem |
|
|
Všem díky za cenné rady.
Otáčkoměr sice stále neukazuje, a začalo pohasínat podsvícení ukazatele paliva, ale je tu úspěch
Psali jste o ŘJ plynu a kontrole pojistek začal jsem tedy kontrolovat.
Pojistky dodělané k pohonu na CNG byly na první pohled v pořádku, ale po preventivní výměně za nové, auto normálně nastartovalo a i jelo na benzín. _________________ Ranault 19 1.4e E7J P7 57Kw phase II r.v.1996 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 22.07.11 22:59 Předmět: |
|
|
CHAMELEON napsal: | Alios napsal: | Fontánka, myslíš akcelerační pumpičku?  |
Si pleteš vstřikování s karburátorem....  |
Ale houby, podle toho co napsal to tak vyplynulo. Poznám karbec od vstřiku a dokonce SPI od MPI.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 23.07.11 20:21 Předmět: Re: Děkuji Všem |
|
|
milalof napsal: | Psali jste o ŘJ plynu a kontrole pojistek začal jsem tedy kontrolovat.
Pojistky dodělané k pohonu na CNG byly na první pohled v pořádku, ale po preventivní výměně za nové, auto normálně nastartovalo a i jelo na benzín. | paráda  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
Zaslal: 04.08.11 20:10 Předmět: |
|
|
Tak mám problém hodil sem motor do auta pozapojoval všecko dolil a po pul roce nastartoval na první pokus chvilku vrčel pak sem přidal víc plyn a zdechnul a nešel nastartovat počkal sem 20min natsartoval zas na poprvý nechal sem ho vrčet takovajch 20-30min když sem mírně přidal plyn tak ok jakmile sem přidal asi už na druhou klapku tak to zdechlo a od tý doby to nechytlo je to už druhej den zkusil sem už poměřit všechny čidla i snímače vše ok zkusil sem vyměnit čidla vody vzduchu natočení kliky map senzor cívka .. stále nic jiskru to dává pěknou benzín tam jde měl sem odpojenou hadičku + svíčky sou furt mokrý motor stále točí ale ani neškytne už mě nic rozumnýho nenapadá kromě odvest to na osciloskop ale to do vejplaty nemám z čeho zaplatit  _________________ Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1
http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.08.11 07:40 Předmět: |
|
|
v seznamu nevidím čidlo otáček, vyměnil jsi?
nebo mi to přijde na nějaký podtlak, přisávání směrem k MAP  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 05.08.11 07:49 Předmět: |
|
|
Jojo tak tento problem jsem uz taky resil a byla to jednotka.. Po prekroceni hodnoty na potaku to davalo divne hodnoty. Cidlo na potaku OK jednotky KO. Vzdy po odpojeni baterky to startovalo normalne a po pridani plynu to chciplo a pak uz nenastartovalo.. Prekontroluj potak a jeho nastaveni. Pri pohybu musi davat ruzne hodnoty od 0,2V (klapka zavrena) az do 4,7V (klapka plne otevrena). Pokud budes chti napsat presne postup nastaveni potaku rad poslouzim. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.08.11 10:24 Předmět: |
|
|
hmmm asi bych šel po zapalování jiná cívka nepomohla?
třeba jiskru to dávat může ale může být slabá já vím že u moto je to jinak ale taky mě zaléval válec benzínem a prd.. chyba byla nakonec ve špatný svíci  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 05.08.11 11:35 Předmět: |
|
|
nedělal jsi rozvody ? že by byly špatně ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 05.08.11 12:16 Předmět: |
|
|
to že máš jiskru neznamná že je taková jaká by měla být, na to jsem byl vždycky upozorněn |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 05.08.11 12:38 Předmět: |
|
|
No, můžeš tam zkusit dát starej rozdělovač i palec a tak, ale nemyslím si, že by to bylo tím. Když to chytlom a pak už né, tak bych to viděl na nějakou hovadinku, konektor nebo tak. Čuměl jsem dona na motor z Terez a nic mě nenapadlo, netuším, nápady už došly  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 05.08.11 12:42 Předmět: |
|
|
Jo tak podobne jsem na tom byl i ja slo malo benalu privodem po odpojeni vracecky skoro nic neteklo.. A kontroloval jsi za jiskra jde v ten spravnej moment.. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 05.08.11 12:43 Předmět: |
|
|
překontorluj si pal čerpadlo a filtr....jednou mi to dělalo i relé palivového čerpadla  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 05.08.11 12:46 Předmět: |
|
|
Tim to nebude jde slyset ze natahuje. By to aspon chytlo a hned zdechlo _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|