Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 27.07.11 20:24 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | ale 4% není žádná tragedie ne ?  | Víš kolik Vás je ???? 4 procentních.  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 27.07.11 20:37 Předmět: |
|
|
asi dost  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Johny_travnikar

Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 2 Bydliště - POVINNÉ *: Praha / Moravské Budějovice
|
Zaslal: 31.07.11 15:40 Předmět: |
|
|
Zdravím...
Brzdový pedál začne reagovat až skoro u podlahy, takže mám jen pár cm na redukování brzdného účinku s čímž se dá jet, ale je to o hubu a nepohodlné...
Jaká je šance, že to bude jen povolené brzdové lanko? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 31.07.11 15:53 Předmět: |
|
|
pozri stav brzdovej kvapaliny... skus ju vymenit a odvzdusnit cely system ked to nepomoze chyba bude inde  _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 31.07.11 16:16 Předmět: |
|
|
jj nezapomeň ovzdušnovat křížem to znamená např. PP-LZ a PZ-LP  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Johny_travnikar

Založen: 31.7.2011 Příspěvky: 2 Bydliště - POVINNÉ *: Praha / Moravské Budějovice
|
Zaslal: 31.07.11 17:15 Předmět: |
|
|
mmm, nepotěšili jste mě...
Já na to nemám prostory, vercajk a nejspíš ani ruce... ://
Takže to musím strčit do servisu, přičemž tam jedu i přezout a vyměnit olej... to zase bude jistě penízků... :/
Ale díky... ;) _________________ Džony |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 31.07.11 17:23 Předmět: |
|
|
a pokud já mám pedál jako kámen? prasklej řemen neni.. ale brzda je prostě moc tvrdá ovšem stačí jen trochu víc šlápnout a auto je na místě zastavený... bez nastartovanýho motoru-špatně brzdí a je to tvrdý... u nastartovanýho nepatrně změkne a brzdí dobře _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 01.08.11 20:51 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | jj nezapomeň ovzdušnovat křížem to znamená např. PP-LZ a PZ-LP  |
Zdar, takto to není správně, klidně mně kamenujte ale nejdřív PZ, pak LZ, pak PP a nakonec LP, prostě to kolo nejdál od brzd. válce vždy první a to nejblíž poslední.
to Sedlik:
Asi posilovač kaput.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 01.08.11 20:53 Předmět: |
|
|
to co píšeš plati leda tak u starých škodovek kde byly zapojene na jeden okruh zadní kola a na druhý přední na renaultu je to do kříže jak píšou přede mnou _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 01.08.11 20:55 Předmět: |
|
|
proč by to němělo být správně ...tahle je to uvedeno i v manuálu...2 okruhy, každý okruh zapojen do kříže...viděls někdy, jak vypadá HBV z R19, nebo jiných aut vevnitř  _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 02.08.11 18:53 Předmět: |
|
|
Já teda nevím, ale kde jsem byl přítomen nebo to dokonce asi 20x dělal sám, tak jsme to dělali takto, dokonce origo Renault servis to tak dělal, tak nevím co je na tom blbě, na školení od Bosch to taky říkali. Někde bude chyba, ale kde, nějakej autorizovanej servisák?
Ono jestli to děláte pořád špatně, tak potom tady není se čemu divit, že měníte brzdové posilovače a pořád to nebrzdí, ještě jednou, pokud je to do kříže(odborně diagonální zapojení), jako že od nějakého roku je to povinné pro všechny auta, tak je postup PZ,LZ,PP,LP, za tím si stojím. , pokud nemáte anglána.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 02.08.11 19:16 Předmět: |
|
|
Error asi zjištěn od pan H.R. Etzold Z jak na to, všude valí způsob na Š120 a jaksi nerozlišuje, koukám se to Jak na to R19, Megane, až u VW GOlf 4 jaksi píše to co já, přitom to má všechno stejný zaqpojení, ABS neuvažuji, ta je potom spec. způsob dle modelu. Tak nevím co si myslet, pokud R19 to má do kříže, tak VW G4 taky. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
Zaslal: 02.08.11 19:37 Předmět: |
|
|
no nehledal bych v tom buhvíjakou vědu, ono to jde tak i tak...když v práci měním třeba jeden zadní váleček (Avia A, D), tak odvzdušňuju jen ten jeden...a vždycky to funguje _________________ F7R 16 Soupapes http://goreff.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.08.11 19:40 Předmět: |
|
|
nevim jak u avie ale u renautlu se mi stava že když dělam třeba vzadu prasatka tak i když zacvaknu hadičku tka občas se dostane vzduch i dopředu a stejně musim ovzdušnit cely auto ..neni to vždy ale vetšinou to stejně vemu všechno a vymenim rovnou i kapalinu protože to děla stejně malokdo _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|