Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 11.05.11 19:59 Předmět: Reakce na plyn |
|
|
Zdravím mam motor c1j 1,4 už delsí dobu my to dělá že když jede na volnoběh a sešlápnu rychle plyn a držim ho tak motor nejde do otáček ale dusí se a bud chcípne nebo až po chvíli (cca.1-3sec.) otáčky vyletí.
Palivový i vzduchový filtr je novy svíčky sou tam dávaný před pul rokem. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Geltny
Založen: 12.11.2009 Příspěvky: 623 Bydliště - POVINNÉ *: Karviná
|
Zaslal: 11.05.11 21:37 Předmět: |
|
|
rozdelovač a palec skus vymenit nebo aspone pořadne vyčistit od oxidace  _________________ R19 PH1 1991 1.7i 8v F3N 54kw zhnilej dědek
R19 PH2 1993 1.7i 8v F3N 54kw ex
R19 PH2 1995 1,8i 8v F3P 81kW (životní láska) aktual |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 22.05.11 19:08 Předmět: |
|
|
Dá se nějak zkontrolovat popř. nastavit PŘEDSTIH zapalovaní ?
Jinak čekám ještě na nové kabely už sem mel dvoje doma ale pokaždé nesly na můj motor u prvních byl krátký ten od cviky a druha sada kabelu mela jiné uchyceni, v tom obchode my naznačil že další objednávat nebude tak v týdnu jedu do auto kelly at my daj ty spravny  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 22.05.11 19:10 Předmět: |
|
|
teď nevím jestli má tvuj motor řj nebo ne,ale motor s řj si ho nastavuje sám z informací čidla klepání jestli kecám ať mne dědkové opraví  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 22.05.11 19:39 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | teď nevím jestli má tvuj motor řj nebo ne,ale motor s řj si ho nastavuje sám z informací čidla klepání jestli kecám ať mne dědkové opraví  |
rad te opravim. treba c3j nema cidlo klepani, predstih je pevne dan a zanesen do mapy v ECU. Jako hlavni cidlo je tu snimac polohy klikoveho hridele, jinak zakladni predstih je podle meho mereni 13° a treba ventil mel 3° C1J by mel byt karburator, tam by mel jit nastavit predstih na rozdelovaci. Dokonce si myslim, ze je tam taky ECU na zapalovani a ma svoji mapu predstihu _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 22.05.11 21:37 Předmět: |
|
|
Řídící jednotku má, karburátor nemam je to vstřikováni jednobod. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 22.05.11 22:02 Předmět: |
|
|
Dělalo mi to něco podobného a přestalo to poté co jsem rozebraĺ a namazal nastavovač škrtící klapky,zkontroloval a pošteloval spínač plného plynu,vyměnil hadičku k MAP senzoru,vyčistil palec a víčko rozdělovače a rozebral a rozhýbal EGR ventil...Co z toho konkrétně pomohlo netuším udělal jsem to všechno naráz a problém zmizel... _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Mercury

Založen: 20.1.2008 Příspěvky: 1924 Bydliště - POVINNÉ *: Ceske Budejovice
|
Zaslal: 22.05.11 23:18 Předmět: |
|
|
aladar napsal: | Řídící jednotku má, karburátor nemam je to vstřikováni jednobod. |
tak mas spatny cislo motoru, C1J ma bejt karbec a C3J jednobod _________________ R19 Chamade 16S
Octavia RS 1.8T
BMW E36 328i
ex R19 Chamade 16V
http://n4n0b1t.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 23.05.11 19:05 Předmět: |
|
|
JO to skusim o vikendu a sry je to opravdu c3j spatne sem se podival  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 23.05.11 19:07 Předmět: |
|
|
Ješte otázka co a kde je ERG ventil, a nastavovač škrtící klapky myslíš sitič ? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sedlik18

Založen: 28.3.2011 Příspěvky: 362 Bydliště - POVINNÉ *: Plzeň
|
Zaslal: 23.05.11 21:38 Předmět: |
|
|
mám to samí na F3N 740, víčko i palec rozdělovače novej _________________ Renault 19 - Abarth
Renault Twingo - žába |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 25.05.11 22:13 Předmět: |
|
|
Tak kabely a palec sou novy trochu se to zlepšilo ale problém zůstává o víkendu kouknu na hadičky a na spínač plnýho plynu.
Kde najdu ERG ventil ?
Naposledy upravil aladar dne 28.05.11 15:26, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Lord Bazzi
Založen: 11.10.2007 Příspěvky: 2680 Bydliště - POVINNÉ *: Uhřice okr. Vyškov
|
Zaslal: 25.05.11 23:04 Předmět: |
|
|
Taková kulatá věc zezadu na svodech.vede do toho hadička...  _________________ VW Prassat Variant B4 TDI-pracant
Renaulty mám už jen pro zábavu:
16V ph2,3dv Mazlík
Nafoukané Kabrio kabrioletovič ph2kovič 8V ??kW
3x 16V na ND |
|
Návrat nahoru |
|
 |
aladar

Založen: 1.7.2010 Příspěvky: 35 Bydliště - POVINNÉ *: Desná
|
Zaslal: 28.05.11 15:25 Předmět: |
|
|
Tak erg ventil se hýbe bez problému, hadičky sou ok tak sem je skoušel odpojovat
Když odpojím hadičku u čidla podtlaku tak reakce na plyn je okamžitá ale to odpojeny nechat nemůžu pak to blbne na volnobeh.
no a když ji odpojim tady (nevim co to je) tak taky dobry jak to dam zpět tak se to pri plnym plynu dusí

Naposledy upravil aladar dne 28.05.11 20:44, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 28.05.11 16:44 Předmět: |
|
|
To je regerenační ventil z nádobky s akt. uhlím, myslím označené červenou šipkou. _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|