Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
bobek123
Založen: 2.12.2010 Příspěvky: 46 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko
|
Zaslal: 15.05.11 19:08 Předmět: klepanie ventilov na 8V |
|
|
Zdravim kupil som R19 cabrio 1.8 8V r.v. 1997 PH2. Klepu mi na motore ventily ked mu pridam s citom pomaly tak auto ide v pohode ale ak mu stupim na plyn tak zacne cukat a klepat ventily. Pan od ktoreho som to kupil mi povedal ze niesu dobre nastelovane ventily. Neviete mi poradit ako sa daju nastelovat? alebo nemoze bit zle nastaveny rozvodovy remen lebo on mi hovoril ze menil celu hlavu za inu. A este mam taku otazocku stale mi bezi benzinove cerpadlo. _________________ Renault 19 1.8i 8V RT, r. v. 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.05.11 19:53 Předmět: |
|
|
no u 8v se vymezuje vůle vyntilů podložkama...ale jestli mu měnily hlavu tak každej solidní mechanik seřídí vůle  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bobek123
Založen: 2.12.2010 Příspěvky: 46 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko
|
Zaslal: 15.05.11 20:57 Předmět: |
|
|
nooo bohuzial to vypada tak ze to ani automechanik nebol to musel bit neaky amater, a neda sa to nejako doma spravit? alebo nedaju sa take podlozky niekde kupit? _________________ Renault 19 1.8i 8V RT, r. v. 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.05.11 21:02 Předmět: |
|
|
no nevím sranda to moc nebude...potřebuješ listové měrky,a podle vůle na ventilu sehnat i podložky každopádně pro lepší práci se musí sundat váčka nikde tu byl návod že to jde i bez sundání,ale je to přistup na kkt určitě je seženeš v každých lepších autodílech jedna stojí cca 40 kč _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
bobek123
Založen: 2.12.2010 Příspěvky: 46 Bydliště - POVINNÉ *: Slovensko
|
Zaslal: 15.05.11 21:09 Předmět: |
|
|
no tak rozhodol som sa ze radsej to dam automechanikovy nech sa s tym on pohra. dik za rady _________________ Renault 19 1.8i 8V RT, r. v. 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 15.05.11 21:32 Předmět: |
|
|
není zač ať ti rovnou udělá GO hlavy a máš to já jsem za kompletku dával 5000,-  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.11 08:28 Předmět: |
|
|
u 8V nejdou štelovat vůle "šroubek/matka" jako třeba u fáčka????  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Miky90

Založen: 14.9.2008 Příspěvky: 700 Bydliště - POVINNÉ *: Ústí nad Labem
|
Zaslal: 16.05.11 09:04 Předmět: |
|
|
bohuzel ne ... taky to potrebuju doresit .... ale trebas na 1.4e to je normalne sroubek matka ... nwm proc to 1.7 nemaj  _________________
R19 Ph2 1.4e s motorem F3N 702 z R5 GTE 69Kw, jinak snad někdy B18FT Volvo turbo
R19 Ph2 1.8 kabrio
2x EX R5 GTE ........ nejlepší auta |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.11 09:43 Předmět: |
|
|
právě mi tam poklepkává jeden-dva ventily, tak jsem se na to chtěl vrhnout před morávií ale takhle asi prd ..
Kdo máte autodata a hodíte sem prosím povolené normy? Možná, když se k tomu dokopu, tak bych udělal i návod ale nebude to hnedka  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.05.11 09:44 Předmět: |
|
|
autodata mám ale jaké myslíš normy ? jako vůle ventilů ?
sací 0,2 výfukový 0,4 za studena _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.11 09:51 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | autodata mám ale jaké myslíš normy ? jako vůle ventilů ?
sací 0,2 výfukový 0,4 za studena | ano ano vůle ventilů.. 5min jsem přemýšlel co to chci, prostě mi to vypadlo z kebule .... díky
a není tam nějaké rozmezí od-do ?? vím, že třeba u angličáka to tak je..  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.05.11 09:54 Předmět: |
|
|
není tam uvedeno žádné rozmezí _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 16.05.11 10:52 Předmět: |
|
|
no sice s tím je více práce ale myslím si že podložky jsou lepší než ty šrouby a matky  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 16.05.11 11:53 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | no sice s tím je více práce ale myslím si že podložky jsou lepší než ty šrouby a matky  | to bych neřekl.. další nesmysl shánění navíc.. se šroubkem sundáš víko, párkrát potočíš rozvody, pošroubuješ a za 15minut máš hotovo..
takle to musíš rozebrat, vše změřit, spočítat jak hrubý potřebuješ, sehnat je a vyměnit.. a když nemáš jinou možnost, musís to složit a s tím samým autem pro to dojet a pak to zase rozebírat jako pako.. to máš u 66kW 2x sundávání sání, víka.. fakt netuším na co ti frantíci mysleli  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 16.05.11 12:00 Předmět: |
|
|
aby v servisech více vydělali
 _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|