Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

nastaveni cislic na budiku
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 12.03.08 19:50    Předmět: Citovat

mckoci: tak uz jsem tady. Koukl jsem na ten tacháč. Sundáš vrchní kryt, zezadu odšroubuješ 2 šroubky co drží tachometr, shora šroubky co drží stupnici a tachometr vytáhneš. Pak když koukneš pod stupnici tak uvidíš 2 hřídelky. 1 blokovací 2na ní jsou kolečka s čísly. Než je vycvakneš tak si prohlídni kolečka, mezi nimi jsou takové černé jako kdyby podložky s výstupky. Zapamatuj si jak jsou výstupky natočeny. (všechny stejně) Vycvakneš blokovací hřídelku a pak i hřídelku s kolečky. Když roztáhneš 2 sousedící kolečka od sebe (trošku násilí) tak uvidíš bílý blokovací element. Při roztažení jde nastavit jakékoliv číslo. viz obrázek.
Nastavení 000000 mi trvalo i s montáží 3 a půl minuty
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.


Naposledy upravil jarda dne 12.03.08 19:54, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 12.03.08 19:52    Předmět: Citovat

Rafika oleje ti nechodí proto že ta nová palubka není ze 16V Crying or Very sad
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 12.03.08 22:08    Předmět: Citovat

no moment moment....mam origo 16V..zadnej bastl..je tam i normalni 16V palubovka ph.1....predtim tam byly normalni originalni budiky bez palubaku a tlak i ukazatel chodil bravurne....k dispozici jsem dostal budiky s PC z 16V ph.1 a akorat jsem si prehazel veskere pristroje protoze na tech budikach byly vybledle cislice....a ted mi to nechce ukazovat ten tlak a hladinu....teplotu vody ukazuje ok....nerikej ze to neni neresitelny Rolling Eyes
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 12.03.08 22:50    Předmět: Citovat

Tak-že (aby bylo jasno) dal jsi do nové přístrojovky svoje budíky. Olejoměr je připojenej páskovým vodičem do plošného spoje. Otázka: jsou ty plošňáky na pohled stejné. Pokud jo, zkus je přehodit.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 13.03.08 19:43    Předmět: Citovat

takze..celej ten mechanismus pocitadla kilometru jsem prehodil a funguje to bezvadne..
co se tyce toho oleje..ten plosnak je stejnej a je zapojenej nekam pod otackomer..dneska jsem se k tomu nedostal ale zitra jdu na to mrknout s TOMMem takze dam vedet jak to dopadlo..
vady: dam L blinkr-zarovka nemaka, dam pravy blinkr-zarovka take nemaka ale soucasne s ni se pohybuje v rozmezi cca 1cm rucicka tlaku oleje, dam vystrazne-zarovka nemaka a take se soucasne pohybuje rucicka tlaku..a jeste nefunguje zarovicka pod tlakem oleje..vymena nepomohla...je to tam nejaky zapeklity Rolling Eyes Twisted Evil
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
sob007
LOPRAIS


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 5122
Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]

PříspěvekZaslal: 13.03.08 20:15    Předmět: Citovat

no moh by to bejt někde špatnej kontakt bo upadenej drát a dotýká se něčeho čeho nemá Idea
_________________
Renault 19 RT F3P 1794 65kW(SPI) 1993
Renault 19 16V cabrio ph1

http://sob007.rajce.idnes.cz/
Servisní manuály, Jak na to ......
http://www.edisk.cz/adresar/1de83325b3cdf4b28843e72ae17fa915
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 13.03.08 21:43    Předmět: Citovat

1,Ta folie s páskovými vodiči zezadu na přístrojovce je stejná ???
2,Dotáhl jsi dobře tu matičky na šroubcích přístrojů které dělají kontakt na tu folii ???
Pokud jo vem digišlusmetr a měř cesty od konektoru přístrojovky k žárovkám a olejoměřáku.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 13.03.08 22:03    Předmět: Citovat

1-pokud myslis jen tu ktera vede od toho ukazatele oleje pod ten otackomer tak ta je stejna..jinak ten celoplosnak po celejch budikach zezadu je uplne jinej
2- maticky dotazeny dobre dnes jsem kontroloval...
jj zitra to tomm premeri..kdyz bude nekde cesta prerusena tak predpokladam ze se to da dratem napajet ze:) ?
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 13.03.08 22:28    Předmět: Citovat

No už jsme doma když je jinej tak tě nenapadlo že to nemusí byt to pravé ořechové. Ona přerušená nebude, ale půjde na jiný piny konektorů.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 14.03.08 19:23    Předmět: Citovat

no hosi..to byl vejmrd..
nakonec mr. Tomm po zdlouhavem patrani nasrouboval zezadu asi 4 sroubky ktery tam chybely a mely tam bejt jako kostra a svete div se..vse funguje tak jak ma...
..ale proste klasicky fatalky kdyz clovek dava budiky zpatky..tu a tam prestala opet svitit zarovicka a nechtelo chodit denni pocitadlo ujetych km...tak zas cely sundat, seridit a slape to...ale uz nikdy vic...to si radsi ty ruce useknu abych to nemusel delat Twisted Evil
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 14.03.08 22:59    Předmět: Citovat

A co PC, funguje???
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 15.03.08 18:27    Předmět: Citovat

jojo to funguje dobre akorat se mi stane ze kdyz mam treba danou prumernou spotrebu a dlouho na palubak nesaham (nemenim funkce) tak mi automaticky skoci do okynka (zbyvajici litry v nadrzi) ..je to normal??
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 15.03.08 19:57    Předmět: Citovat

Vždy po vypnutí a zaonutí klíčku nebo pokud máš v nádrži méně než 10l, tak vždy když ubude 1 litr tak se přepne na zůstatek. Když máš méně než 5 tak to ukazuje ----5 a rožne se kontrolka.
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 16.03.08 13:05    Předmět: Citovat

tak v tom pripade je vse v poradku Cool
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jarda



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2643
Bydliště - POVINNÉ *: Havířov

PříspěvekZaslal: 16.03.08 13:07    Předmět: Citovat

Ty nemáš prachy na víc než 10L benzínu ??? Laughing
_________________
Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Skype Name
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Elektrika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com