Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.03.08 19:50 Předmět: |
|
|
mckoci: tak uz jsem tady. Koukl jsem na ten tacháč. Sundáš vrchní kryt, zezadu odšroubuješ 2 šroubky co drží tachometr, shora šroubky co drží stupnici a tachometr vytáhneš. Pak když koukneš pod stupnici tak uvidíš 2 hřídelky. 1 blokovací 2na ní jsou kolečka s čísly. Než je vycvakneš tak si prohlídni kolečka, mezi nimi jsou takové černé jako kdyby podložky s výstupky. Zapamatuj si jak jsou výstupky natočeny. (všechny stejně) Vycvakneš blokovací hřídelku a pak i hřídelku s kolečky. Když roztáhneš 2 sousedící kolečka od sebe (trošku násilí) tak uvidíš bílý blokovací element. Při roztažení jde nastavit jakékoliv číslo. viz obrázek.
Nastavení 000000 mi trvalo i s montáží 3 a půl minuty _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo.
Naposledy upravil jarda dne 12.03.08 19:54, celkově upraveno 1 krát. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.03.08 19:52 Předmět: |
|
|
Rafika oleje ti nechodí proto že ta nová palubka není ze 16V  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 12.03.08 22:08 Předmět: |
|
|
no moment moment....mam origo 16V..zadnej bastl..je tam i normalni 16V palubovka ph.1....predtim tam byly normalni originalni budiky bez palubaku a tlak i ukazatel chodil bravurne....k dispozici jsem dostal budiky s PC z 16V ph.1 a akorat jsem si prehazel veskere pristroje protoze na tech budikach byly vybledle cislice....a ted mi to nechce ukazovat ten tlak a hladinu....teplotu vody ukazuje ok....nerikej ze to neni neresitelny  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 12.03.08 22:50 Předmět: |
|
|
Tak-že (aby bylo jasno) dal jsi do nové přístrojovky svoje budíky. Olejoměr je připojenej páskovým vodičem do plošného spoje. Otázka: jsou ty plošňáky na pohled stejné. Pokud jo, zkus je přehodit. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.03.08 19:43 Předmět: |
|
|
takze..celej ten mechanismus pocitadla kilometru jsem prehodil a funguje to bezvadne..
co se tyce toho oleje..ten plosnak je stejnej a je zapojenej nekam pod otackomer..dneska jsem se k tomu nedostal ale zitra jdu na to mrknout s TOMMem takze dam vedet jak to dopadlo..
vady: dam L blinkr-zarovka nemaka, dam pravy blinkr-zarovka take nemaka ale soucasne s ni se pohybuje v rozmezi cca 1cm rucicka tlaku oleje, dam vystrazne-zarovka nemaka a take se soucasne pohybuje rucicka tlaku..a jeste nefunguje zarovicka pod tlakem oleje..vymena nepomohla...je to tam nejaky zapeklity  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
sob007 LOPRAIS
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5122 Bydliště - POVINNÉ *: Skalice [Zn]
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 13.03.08 21:43 Předmět: |
|
|
1,Ta folie s páskovými vodiči zezadu na přístrojovce je stejná ???
2,Dotáhl jsi dobře tu matičky na šroubcích přístrojů které dělají kontakt na tu folii ???
Pokud jo vem digišlusmetr a měř cesty od konektoru přístrojovky k žárovkám a olejoměřáku. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 13.03.08 22:03 Předmět: |
|
|
1-pokud myslis jen tu ktera vede od toho ukazatele oleje pod ten otackomer tak ta je stejna..jinak ten celoplosnak po celejch budikach zezadu je uplne jinej
2- maticky dotazeny dobre dnes jsem kontroloval...
jj zitra to tomm premeri..kdyz bude nekde cesta prerusena tak predpokladam ze se to da dratem napajet ze:) ? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 13.03.08 22:28 Předmět: |
|
|
No už jsme doma když je jinej tak tě nenapadlo že to nemusí byt to pravé ořechové. Ona přerušená nebude, ale půjde na jiný piny konektorů. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 14.03.08 19:23 Předmět: |
|
|
no hosi..to byl vejmrd..
nakonec mr. Tomm po zdlouhavem patrani nasrouboval zezadu asi 4 sroubky ktery tam chybely a mely tam bejt jako kostra a svete div se..vse funguje tak jak ma...
..ale proste klasicky fatalky kdyz clovek dava budiky zpatky..tu a tam prestala opet svitit zarovicka a nechtelo chodit denni pocitadlo ujetych km...tak zas cely sundat, seridit a slape to...ale uz nikdy vic...to si radsi ty ruce useknu abych to nemusel delat  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 14.03.08 22:59 Předmět: |
|
|
A co PC, funguje??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 15.03.08 18:27 Předmět: |
|
|
jojo to funguje dobre akorat se mi stane ze kdyz mam treba danou prumernou spotrebu a dlouho na palubak nesaham (nemenim funkce) tak mi automaticky skoci do okynka (zbyvajici litry v nadrzi) ..je to normal?? _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 15.03.08 19:57 Předmět: |
|
|
Vždy po vypnutí a zaonutí klíčku nebo pokud máš v nádrži méně než 10l, tak vždy když ubude 1 litr tak se přepne na zůstatek. Když máš méně než 5 tak to ukazuje ----5 a rožne se kontrolka. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 16.03.08 13:05 Předmět: |
|
|
tak v tom pripade je vse v poradku  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 16.03.08 13:07 Předmět: |
|
|
Ty nemáš prachy na víc než 10L benzínu ???  _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|