Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 15:54 Předmět: KO pal. čerpadlo? |
|
|
Zdravím hoši mám problém že když mam zařazenou 4 a 5tku a sešlápnu víc plyn tak auto prostě zpomaluje...myslíte si že se loučí čerpadlo se životem? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 25.04.11 17:09 Předmět: |
|
|
Zdar, tak teoreticky je možné, že je to čerpadlem (málo paliva), ale může to být i vstřik a vše okolo dodávky paliva, takže klidně i filtr a ten bych zkusil zkontorlovat, než bych maloval čerta. Pak bych prověřil zapalování, od svíček až po cívku. Dělá to v určitých otáčkách, nebo u 4. 5. kdykoliv. Schválně zkus ty otáčky, postupně vem za 1. co snese, pak 2. a pak 3. ale rozumně, nějak mi totiž nejde do hlavy, když by to na 1,2,3 zvládlo jet na vysoké otáčky, tak proč by to na 4. 5 blblo.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 17:14 Předmět: |
|
|
filtr jsem dával včera novej a pořád stejný,cívku mam doma náhradní takže zkusím...prohodím teda i kabely, svíčky maj asi 2000km jsou to NGK takže myslím že pohoda...jinak jsem to dneska zkoušel...dělá to v jakých koliv otáčkách prostě když šlápnu na plyn víc jak za půlku a na 1,2,3 to nedělá prostě jen 4 a 5 _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 25.04.11 17:15 Předmět: |
|
|
To je divný, pak to motorem nejspíše nebude, hledej mezi spojkou a převodovkou. Zkoušel jsi různé zátěže? Protože, když to vezmeš logicky, tak když motor jede dejme tomu od 800-4000 ot. bez problémů, tak palivem a zapalováním či vzduchem to nebude. Aby Ti to neklouzalo na spojce, tak bych vysvětlil ty ztráty, ale to by si musel cítit.  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 17:21 Předmět: |
|
|
spojka je taky nová špatně jsem ti porozuměl nejčastějš to přestane táhnou okolo těch 3000-3500ot...ale jen an ty dvě rychlosti ! _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 25.04.11 17:29 Předmět: |
|
|
Aha, takže v zátěži na 3000-3500 ot, zkusím popřemýšlet. No tak vyloučil bych palivo, zapalování a sání. Benzínu bude dost, zapalování ok, spojka ok, převodovka není kde. No tak nějaká ta regulace. EGR máš funkční? _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 17:33 Předmět: |
|
|
to je takovej ten černej válec co?na podběhu u nádržky ostřikovaču? _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 25.04.11 17:57 Předmět: |
|
|
Martin Pergl napsal: | to je takovej ten černej válec co?na podběhu u nádržky ostřikovaču? |
chvilku počkej opravář lojzik ti to vygugluje  _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Alios

Založen: 29.3.2011 Příspěvky: 1711 Bydliště - POVINNÉ *: Blansko
|
Zaslal: 25.04.11 18:02 Předmět: |
|
|
Ne, to je nádoba s aktivním uhlím, EGR je zezadu pod vstřik. zařízením. Takový ventil a vede do toho hadička. Vzhled podobný jako podtlak. regulace na rozudělovači.
Pro tutman:
Myšleno jak?  _________________ R19 Ph2 1.7 54Kw 1993 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 25.04.11 18:13 Předmět: |
|
|
sranda  _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 18:17 Předmět: |
|
|
Alios napsal: | Ne, to je nádoba s aktivním uhlím, EGR je zezadu pod vstřik. zařízením. Takový ventil a vede do toho hadička. Vzhled podobný jako podtlak. regulace na rozudělovači.
Pro tutman:
Myšleno jak?  |
Jo už asi vím je to přidělaný na sání že jo? Wink tak na ten jsem od výroby nešáhnul  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 25.04.11 18:27 Předmět: |
|
|
jj to je egr _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 25.04.11 18:29 Předmět: |
|
|
pecka jdu se na něj mrknout  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Víťa

Založen: 11.7.2009 Příspěvky: 3105 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov, Bola, Opa, Ova a tak...
|
Zaslal: 25.04.11 18:31 Předmět: |
|
|
Tutman nechces za nama do klubu a koupit si 54ku?  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|