Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
lisakt22 Anonymní
|
Zaslal: 10.03.08 15:16 Předmět: chcípe a blbne |
|
|
zdravím mám probém-dám neutrál (stačí sešlápnout spojka) a otáčky držej když je studenej motor, když je zahřátej tak po pár sekundách jdou otáčky pod 1000 a buď to chcípne nebo najednou se otáčky zvednou až ke 2000. A pak znova to samý.Zkusil sem doma zastavit dát neutrál a trochu sem šlápnul na plyn, otáčky se zvedly ale jak jsem to držel na stejným místě tak otáčky začaly zase klesat, prostě nedržely.
A ještě jeden- když jedu, dám plyn k podlaze a u 2000 otáček motor netáhne a pár sekund zůstane na 2000(plyn mám pořád u podlahy) ale nakonec se zvedne ale štvemě to-jako by vynechávaj.
"nevím jestli obojí má souvislost"-prosím o pomoc
Auto-Renault 19 1,7 54kW |
|
Návrat nahoru |
|
 |
kody

Založen: 18.11.2007 Příspěvky: 577 Bydliště - POVINNÉ *: Olomouc
|
Zaslal: 10.03.08 21:34 Předmět: |
|
|
Cau chlape me to taky blbne za tepla kdyz to scipnu a za chvilku startuju tak mi to taky scipe a dusi se i si to samo pak prida plyn tvrdi mi ze mam vadne palivove cerpadlo tak ho musim nechat promerit kolik tlaci mozna je to i tvuj pripad.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 10.03.08 21:54 Předmět: |
|
|
mě to teda nechcípalo ale když to bylo tak na půl ohřátý tak prostě když jsem stál na místě tak to houpalo v nízkej točkách skoro až někde na 500rpm a když chtěl člověk jet na čtvrt plynu tak to prostě nejelo jako když docházel benzín, vyměnil jsem palivovej filtr a zatím je to dobrý, ale jeden na foru zdejší vyměnil filtr a škube mu to dál no tak mě už taky nenapadá nic jinýho než čerpadlo, nebo třeba může být jen blbej kontakt na něm. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lzika Anonymní
|
Zaslal: 11.03.08 10:30 Předmět: |
|
|
Já to dneska taky nemoh natočit. Jakoby chtěl naskočit ale pak se to zase zadusí. Pak to chytne běží to hrozně potichu otáčky kolem 400 občas si to přidá a pak by to chcíplo. Cestou do práce sem startoval asi 8x a to je to 6 km. Napadnul mě palivovej filtr nebo svíčky ale taky nevim. Dneska na to juknu.  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Vítek
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1483 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 11.03.08 15:36 Předmět: |
|
|
zkus omrknout palec rozdelovace rado to takhle blbne kdyz je spatnej! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lisakt22 Anonymní
|
Zaslal: 11.03.08 17:36 Předmět: |
|
|
Díky za typ já jsem myslel že to je lamdasonda. Ještě musím najít někoho kdo to proměří. Neví někdo o někom v okolí Jablonce nad Nisou, protože co znám tak se nezajímá o Renaulty. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 11.03.08 20:23 Předmět: |
|
|
Tak už mě to dělá zase, čerpadlem ani přetlakovým ventilem to není páč jsem hnedka na to hodil měřák a tlak si to drží pořád 2,5 i když klesaj otáčky až do zdechnutí a i potom co to zdechne, ventil volnoběhu to taky není to zase zkoušel někdo jinej, no a palec a víčko mám cca půl roku ale starý mám schovaný tak to zkusím přehodit. Jen tak pro upřesnění, ráno nastartuju, dvě minuty běží v poho ale pak začne brutálně houpat až to třeba i zdechne natočím chytne hned ale jak chci jet na čtvrt plynu tak to prostě poskakuje jak koza až když se šlápne víc na plyn tak se to chytne. Takhle to blbne cca 500m a pak je klid. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
radecek7

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 5176 Bydliště - POVINNÉ *: Brno-Vlezprdelkov
|
Zaslal: 11.03.08 21:06 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | Tak už mě to dělá zase, čerpadlem ani přetlakovým ventilem to není páč jsem hnedka na to hodil měřák a tlak si to drží pořád 2,5 i když klesaj otáčky až do zdechnutí a i potom co to zdechne, ventil volnoběhu to taky není to zase zkoušel někdo jinej, no a palec a víčko mám cca půl roku ale starý mám schovaný tak to zkusím přehodit. Jen tak pro upřesnění, ráno nastartuju, dvě minuty běží v poho ale pak začne brutálně houpat až to třeba i zdechne natočím chytne hned ale jak chci jet na čtvrt plynu tak to prostě poskakuje jak koza až když se šlápne víc na plyn tak se to chytne. Takhle to blbne cca 500m a pak je klid. | a kdyz das hned po nastartovani plnej plyn tak to udela co??? mame tady hyundai z podobnym problemem.... _________________ BMW E36 CABRIO:)
Renault 19 16v PH1
Volvo V70 2.5 TDI rakev
VW Golf Cabrio III dostala moje draha:)
Felda pracant |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 11.03.08 21:53 Předmět: |
|
|
KristensenJ napsal: | čerpadlem ani přetlakovým ventilem to není páč jsem hnedka na to hodil měřák a tlak si to drží pořád 2,5 |
já bych řekl že 2.5 je málo. Zkoušel jsi sundat zpátečku z regulačního ventilu ??? _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 11.03.08 22:11 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | KristensenJ napsal: | čerpadlem ani přetlakovým ventilem to není páč jsem hnedka na to hodil měřák a tlak si to drží pořád 2,5 |
já bych řekl že 2.5 je málo. Zkoušel jsi sundat zpátečku z regulačního ventilu ??? |
2,5 je se zapojenou a 3,1 s odpojenou pořád i když to houpe a pak zdechne. Jinak s tím plynem je to jedno chytá to uplně bez problémů i potom co to zdechne a když začne houpat a skoro i zdechat tak šlápneš na plyn udělá to trochu jako díru ale pak vystřelí do toček ale jakmile to spadne na volnoběh tak po chvilce zase brutálně houpe a když nedrkneš do plynu tak i zdechne, dřív to dělalo že běžel na volnoběh a třeba na 5 vteřin spadnul na nějakejch 900 možná 850 ale hned se srovnal na 950-1000 ale to beru jako normální páč to za jízdy nikdy neblblo ale teď jak to je sotva vlažný tak houpe a klesá a klesá až třeba zdechne a někdy se mu povede že se chytí a vyběhne na 1500 a hned se srovná na 950 a za jízdy jak chceš těch pár metrů jet na čtvrt plynu (na první klapku) tak to je prostě jako když blbě pálí nebo dochází benzín ale jakmile přidíš tak že se pootevře druhá klapka tak hned chytěj saze a jede a jak se trošku ohřeje tak už je to dobrý. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 11.03.08 22:20 Předmět: |
|
|
Ty mi nerozumíš. Sundat zpátečku znamená sundat hadičku která vede benzín z reg. ventilu zpět do nádrže. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 11.03.08 22:26 Předmět: |
|
|
jarda napsal: | Ty mi nerozumíš. Sundat zpátečku znamená sundat hadičku která vede benzín z reg. ventilu zpět do nádrže. |
aha a tím poznám co? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
jarda

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2643 Bydliště - POVINNÉ *: Havířov
|
Zaslal: 11.03.08 22:30 Předmět: |
|
|
No já těm měřákům tlaku moc nefandím tak-že poznáš to že při zapnutí klíčku a rozběhu čerpadla z ventilu musí téct benzín. tak samo po nastartování. _________________ Rozhodl jsem se,že budu žít věčně a umřu jenom kdyby mi to nevyšlo. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
KristensenJ
Založen: 17.10.2007 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Česká Třebová
|
Zaslal: 12.03.08 10:19 Předmět: |
|
|
No tak jsem to chtěl dneska zkusit a zrovna jak na sviňu to neudělalo, ale sundal jsem víčko rozdělovače a palec chtěl jsem změřit odpor ale palec házel furt nějaký nesmyslný hodnoty furt nějakejch 20-60 kOhmu no tak jsem ho očistil a už to bylo dobrý a ve víčku byla klasicky taková ta oxidace ale ne jenom prášek ale přímo šutry na kontaktech tak jsem to očistil a uvidí se. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
lisakt22 Anonymní
|
Zaslal: 12.03.08 16:10 Předmět: |
|
|
tobě to teda když zahřeješ motor už nedělá jo? Mě to dělá pořád i když rencka pořádně prošlapu, prostě nad 2500 otáček to je v pohodě až když se to dostane do 2000 otáček tak to začne vynechávat a pak najednou se otáčky zvednou. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|