Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
pivinek

Založen: 23.11.2007 Příspěvky: 3025 Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné
|
Zaslal: 28.02.11 21:02 Předmět: |
|
|
Scarynka napsal: | Motory
Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):
1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q) |
jaj a to jsi holka?? _________________ Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
soltys

Založen: 31.10.2009 Příspěvky: 327 Bydliště - POVINNÉ *: Moravice-Opava
|
Zaslal: 28.02.11 21:03 Předmět: |
|
|
já měl origo koženou manžetu u řadičky a mám 54kw tak to jsi asi netrefil _________________ mazda MZR-CD |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 28.02.11 21:05 Předmět: |
|
|
ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 28.02.11 21:06 Předmět: |
|
|
Tak to je mazec popis motoru... Neboj na srazku v UL uvidis i 16v ma pritelka ho ma. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 28.02.11 21:06 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly  |
jo to je fakt  _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 28.02.11 21:07 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly  |
ja mam blinkry plus zaslepky a tak to u Ph2 ma bejt. _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
afro
Založen: 6.2.2010 Příspěvky: 89 Bydliště - POVINNÉ *: Vyšný Kelčov - Slovensko
|
Zaslal: 28.02.11 21:50 Předmět: |
|
|
m1tv napsal: | ono stejně je to fuk ......... a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly  |
Asi tak ... moja ex ph1 co teraz rozoberam je 1721 cm³ - 66 kW (F3N-L741) a v TP bolo napisane 1,8 ... _________________ Škoda 100 - mazel
Škoda 105 - prvý zadohrab (rust in peace)
Škoda Rapid 130 - aktual spotrebkchár..
Škoda Favorit 135L - prvý predohrab (sold)
R 19 TXE 66kW Ph1 (ex - R.I.P.)
Peugeot 406 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
Zaslal: 28.02.11 21:52 Předmět: |
|
|
afro napsal: | m1tv napsal: | ono stejně je to fuk ......... a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly  |
Asi tak ... moja ex ph1 co teraz rozoberam je 1721 cm³ - 66 kW (F3N-L741) a v TP bolo napisane 1,8 ... |
to cely oznaceni je nejaky divny _________________ Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 28.02.11 23:59 Předmět: |
|
|
Scarynka napsal: | Motory
Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):
1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q) |
U té 1,4 si dovolím poupravit drobnou nepřesnost C motory mají 1397 a E motory mají 1390  _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 01.03.11 20:55 Předmět: |
|
|
taky sem měl 54kw a v papirech 1.8 a aji na zaslepce  _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Dr.Cvak V.I.P. Nordic Division
Založen: 31.1.2008 Příspěvky: 734 Bydliště - POVINNÉ *: Mělník
|
Zaslal: 02.03.11 19:55 Předmět: |
|
|
Tominos napsal: | taky sem měl 54kw a v papirech 1.8 a aji na zaslepce  |
....a ještě jedno hovno k tomu  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 02.03.11 20:02 Předmět: |
|
|
Rosta napsal: | Scarynka napsal: | Motory
Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):
1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q) |
U té 1,4 si dovolím poupravit drobnou nepřesnost C motory mají 1397 a E motory mají 1390  |
a f3n 741 neni 66kw ten se označuje 742 _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Grunt

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 1199 Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
PETIN

Založen: 17.9.2010 Příspěvky: 7471 Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř
|
Zaslal: 03.03.11 18:57 Předmět: |
|
|
Gratulace  _________________ EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 03.03.11 20:50 Předmět: |
|
|
po dvou letech to je dost  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|