Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Naše auta
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 479, 480, 481  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
pivinek



Založen: 23.11.2007
Příspěvky: 3025
Bydliště - POVINNÉ *: na pivu v Čermné

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:02    Předmět: Citovat

Scarynka napsal:
Motory

Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):

Arrow 1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
Arrow 1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
Arrow 1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
Arrow 1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q)


jaj a to jsi holka??
_________________
Renault 19 - 2.0 16V - phI Cœur de l'champion suisse
r.v. - 1991, 3dvířko...
-> http://www.pivinek.rajce.idnes.cz/Ventil_-_2017/
http://www.renault19.cz/forum/viewtopic.php?t=9477
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
soltys



Založen: 31.10.2009
Příspěvky: 327
Bydliště - POVINNÉ *: Moravice-Opava

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:03    Předmět: Citovat

já měl origo koženou manžetu u řadičky a mám 54kw tak to jsi asi netrefil
_________________
mazda MZR-CD
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:05    Předmět: Citovat

ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly Laughing
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:06    Předmět: Citovat

Tak to je mazec popis motoru... Neboj na srazku v UL uvidis i 16v ma pritelka ho ma.
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:06    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly Laughing


jo to je fakt Laughing
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:07    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
ono stejně je to fuk ..vetšina aut ph2 ma blinkry a ne zaslepky a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly Laughing


ja mam blinkry plus zaslepky a tak to u Ph2 ma bejt.
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
afro



Založen: 6.2.2010
Příspěvky: 89
Bydliště - POVINNÉ *: Vyšný Kelčov - Slovensko

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:50    Předmět: Citovat

m1tv napsal:
ono stejně je to fuk ......... a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly Laughing


Asi tak ... moja ex ph1 co teraz rozoberam je 1721 cm³ - 66 kW (F3N-L741) a v TP bolo napisane 1,8 ...
_________________
Škoda 100 - mazel
Škoda 105 - prvý zadohrab (rust in peace)
Škoda Rapid 130 - aktual spotrebkchár..
Škoda Favorit 135L - prvý predohrab (sold)

R 19 TXE 66kW Ph1 (ex - R.I.P.)
Peugeot 406
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 28.02.11 21:52    Předmět: Citovat

afro napsal:
m1tv napsal:
ono stejně je to fuk ......... a to co píšou v Tp je upně jedno protože tam sou vetšínou uplny nesmysly Laughing


Asi tak ... moja ex ph1 co teraz rozoberam je 1721 cm³ - 66 kW (F3N-L741) a v TP bolo napisane 1,8 ...


to cely oznaceni je nejaky divny
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 28.02.11 23:59    Předmět: Citovat

Scarynka napsal:
Motory

Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):

Arrow 1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
Arrow 1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
Arrow 1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
Arrow 1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q)


U té 1,4 si dovolím poupravit drobnou nepřesnost C motory mají 1397 a E motory mají 1390 Very Happy Very Happy
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Tominos



Založen: 21.6.2008
Příspěvky: 4450
Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku

PříspěvekZaslal: 01.03.11 20:55    Předmět: Citovat

taky sem měl 54kw a v papirech 1.8 a aji na zaslepce Wink
_________________
Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)

http://tominos.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Dr.Cvak
V.I.P. Nordic Division


Založen: 31.1.2008
Příspěvky: 734
Bydliště - POVINNÉ *: Mělník

PříspěvekZaslal: 02.03.11 19:55    Předmět: Citovat

Tominos napsal:
taky sem měl 54kw a v papirech 1.8 a aji na zaslepce Wink


....a ještě jedno hovno k tomu Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 02.03.11 20:02    Předmět: Citovat

Rosta napsal:
Scarynka napsal:
Motory

Dnes je potřeba se u označení motorů u Renaultu 19 trochu vyznat. Nestačí totiž znát pouze objem, protože některé motory ani k objemu vůbec nesedí a některých je o stejném objemu hodně (objem 1390 cm3), proto je potřeba znát i interní kódy, podle který se dá určit samotný hnací agregát. V tom se většinou dnešní prodejci ojetin moc nevyznají a tak se ani ceny jednotlivých motorizací v bazarech neliší.
Produkce motorů se specializovala na agregáty s následujícím objemem (včetně interních kódů):

Arrow 1390 cm³ - 1.4 (C1J) 43 kW s karburátorem , 1.4i (C3J) 44 kW s katalyzátorem, od roku 1992 1.4i eco (E7J) 55 kW
Arrow 1721 cm³ - 1.7i 54 kW (F3N-L740) a 66 kW (F3N-L741) - Pozor!!! U Phase II značen jako 1.8
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8s (F3P) 65 (66) kW
Arrow 1794 (1781) cm³ - 1.8i (F3P) 81 kW
Arrow 1764 cm³ - 1.8i 16V (F7P) 99 kW, vozy s tímto motorem mají průduch na kapotě
Arrow 1870 cm³ - diesel 1.9 d 47 kW a turbodiesel 1.9 dT 66 kW (F8Q)


U té 1,4 si dovolím poupravit drobnou nepřesnost C motory mají 1397 a E motory mají 1390 Very Happy Very Happy


a f3n 741 neni 66kw ten se označuje 742
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
Grunt



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 1199
Bydliště - POVINNÉ *: Jihlava - Polná

PříspěvekZaslal: 03.03.11 18:47    Předmět: Citovat

tak dneska geometrie + prezuto a prvni projizdka jihlava - polna a z5 juchu Smile chybelo mi to svezeni Smile ted este umejt, poklidit a pripravit na sraz at nejsu za <> Very Happy
_________________
Renault 19 16v PH1 (pripraven na GO)
SEAT Toledo 1.9 Tdi 66kw 1,5Kc/km
http://grunt.rajce.idnes.cz/


http://www.wreckedexotics.com/newphotos/bad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PETIN



Založen: 17.9.2010
Příspěvky: 7471
Bydliště - POVINNÉ *: Chotěboř

PříspěvekZaslal: 03.03.11 18:57    Předmět: Citovat

Gratulace
_________________
EX Chamade PH2 16v-92
+Chrysler Town and Country 3,8V6 4x4-97
+Jaguar Daimler Six-91
+Jaguar XJR6(x300)-95
+Peugeot 307 3D HDI-04
PETIN 721 686 734
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
mckoci



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 6584
Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice

PříspěvekZaslal: 03.03.11 20:50    Předmět: Citovat

po dvou letech to je dost Laughing
_________________
´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Tuning Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 313, 314, 315 ... 479, 480, 481  Další
Strana 314 z 481

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com