Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 23.12.10 14:00 Předmět: 16V od 6tis netahne |
|
|
Tak mam konecne po vymene motoru.Motor co tam je tet ma najeto cca 100 000tis,ale asi pet let lezel ve stodole.Ale zda se mi ze oproti starymu tahne lip od spoda ale od 6tis dost vyrazne umira.To ten starej,kterej zral olej sel ochotne do omezovace.Nejaky postup co bych mel vse zkontrolovat a doseridit (bohatost smesi....? atd. ).A na volnobeh to ma pres tisic...to je asi dost,ne?
Diky |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.12.10 15:48 Předmět: |
|
|
vypity motory co zerou olej ty jedou vzdycky nejlip
..jinak za me..volnobeh je urcite vyssi nez predepsanej..zkusil bych cidlo teploty motoru, mozna lambdu,...
co se tyce tahu motoru..muze tam bejt vic veci, ale casto opomijeny veci v zapalovaci soustave (svicky, zapal.kabely,palec+vicko rozdelovace)..v tvym pripade bych se zameril asi na ty kabely...taky mi to ve vysokejch prestavalo tahat a bylo to tim kabelem co jde od civky k rozdelovaci  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 23.12.10 15:56 Předmět: |
|
|
Hele kabely fakt nestojej za moc.....tak to by fakt mohlo byt tim.Neprodaval tady nahodou nekdo bosche kolem litru?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.12.10 16:26 Předmět: |
|
|
jo to sem byl ja...nejaky funglovky bych ti jeste mohl objednat, ale bosche uz to nebudou.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 23.12.10 16:35 Předmět: |
|
|
Tak neco nabidni.....
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 23.12.10 16:37 Předmět: |
|
|
po vanocich to nejak spachame  _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 23.12.10 16:51 Předmět: |
|
|
jj...dik! |
|
Návrat nahoru |
|
 |
hynek

Založen: 14.10.2007 Příspěvky: 10937 Bydliště - POVINNÉ *: Brno
|
Zaslal: 24.12.10 12:47 Předmět: |
|
|
No, nechci dělat chytrého, mě se to nestalo, ale napadá mě i palivový filtr a poťák, setkal jsem se s jedním, kterej u měření při plném plnz dával úplně jiné hodnoty, než ty ostatní, tak se na něj také mrkni  _________________
 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 24.12.10 13:13 Předmět: |
|
|
hynek napsal: | No, nechci dělat chytrého, mě se to nestalo, ale napadá mě i palivový filtr a poťák, setkal jsem se s jedním, kterej u měření při plném plnz dával úplně jiné hodnoty, než ty ostatní, tak se na něj také mrkni  |
pravda..
http://www.youtube.com/watch?v=KzDLvgAj8vw
tady bylo spatny cidlo teploty a spatne serizenej potenciometr.. _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 06.01.11 13:30 Předmět: |
|
|
Tak auto jsem dal do servisu...uvidime jestli na neco prijdou.Ale mam dva dotazy..nemuze to delat: a/kdyz sem nastartoval auto a koukal na motor kourilo se od svodu,jako z pod tesneni....?
b/moc oleje v motoru (mam tam 15w 40) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Tominos
Založen: 21.6.2008 Příspěvky: 4450 Bydliště - POVINNÉ *: Haj ve slezsku
|
Zaslal: 06.01.11 17:03 Předmět: |
|
|
no z pod tesneni svodu by se asi kourit nemelo  _________________ Escort 1.3 (k.o.),R19 1.7 (sold),R19 16v 3x (k.o.),R19 1.9D (sold),megane I 1.6 16v (k.o.),clio II 1.6 16v (sold),R19 16v ph1 (sold),laguna II ph2 2.0t (dailycar),megane II 1.6 16v ( monkeycar)
http://tominos.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 06.01.11 17:18 Předmět: |
|
|
no to mi je jasny  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Fido

Založen: 16.10.2009 Příspěvky: 97 Bydliště - POVINNÉ *: Poděbrady
|
Zaslal: 16.01.11 13:41 Předmět: |
|
|
Máš tam tu samou jednotku nebo co u toho motoru byla. Mám dvě jednotky jedna táhne odspoda do středu a ta druhá mezi středníma otáčkami. Mám další zkušenost s čerpadlem, motor při startu kuckal, někdy se chytl někdy chcípl, při 3000 otáčkách by to člověk nepoznal, ale čím víc ses blížil k omezovači auto začalo mírně cukat _________________ Renault 19 16V PHII |
|
Návrat nahoru |
|
 |
danix.m
Založen: 14.10.2009 Příspěvky: 149 Bydliště - POVINNÉ *: Benešov
|
Zaslal: 22.01.11 10:45 Předmět: |
|
|
Tak v servisu na nic neprisli..to se dalo cekat.
ME TAK NAPADA NEMOHLY BY TO BYT SPATNE NASTAVENY ROZVODY?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mckoci

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 6584 Bydliště - POVINNÉ *: Pardubice
|
Zaslal: 22.01.11 10:51 Předmět: |
|
|
danix.m napsal: | Tak v servisu na nic neprisli..to se dalo cekat. |
smíííííích ty vole smííííích...co to je za servis _________________ ´91 19 16V ph.1 [ F7R 700 & JC5 014 inside ]
´98 Laguna I ph.2 [ 2.0 16V 102kW ]
´07 Outback 3.0R H6 [ EZ30 AT 180kW, 4x4 ]
´06 W251 R Classe 320CDI [ 4Matic, AT, 165kW ] |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|