Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 03.01.11 19:50 Předmět: |
|
|
Auto asi 5 dní stálo v garáži. Dens jsem normálně vyjel-vše ok...po 25km jízdy jsem zastavil a čekal na kámoše-mezitím jsem otevřel kapotu abych dolil ostřikovače a koukám že chladící kapalina je několik mm pod minimem (stál jsem na rovině)...tak jdu do kufru pro destilku-z té je led, takže jsem ji dal na motor aby rozmrzla a po 5 minutách jsem schválně povolil víčko na nádržce a voda vystoupala přes 1cm přes max...divil jsem se a tak to nastartoval a hladina spadla mezi min a max...po zhasnutí motoru tam +- tak zůstala...
otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Jesse Anonymní
|
Zaslal: 04.01.11 01:53 Předmět: |
|
|
Václav Sedlář napsal: | Auto asi 5 dní stálo v garáži. Dens jsem normálně vyjel-vše ok...po 25km jízdy jsem zastavil a čekal na kámoše-mezitím jsem otevřel kapotu abych dolil ostřikovače a koukám že chladící kapalina je několik mm pod minimem (stál jsem na rovině)...tak jdu do kufru pro destilku-z té je led, takže jsem ji dal na motor aby rozmrzla a po 5 minutách jsem schválně povolil víčko na nádržce a voda vystoupala přes 1cm přes max...divil jsem se a tak to nastartoval a hladina spadla mezi min a max...po zhasnutí motoru tam +- tak zůstala...
otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx | mě se to už jednou taky stalo ale bohužel nepřišel sem nato proč a stál sem na rovině tda stalo se my to dvakrát ale potom sem už nic takového nepostřeh ani ted tak pokud se to stalo jen jednou tak si stoho nic nemusíte dělat je možné že se v nějaké části nahromadil tlak a vytlačoval tu kapalinu znádržky ale jinak sme nic dalšího nepostřehly čím by to mohlo bejt |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.01.11 15:50 Předmět: |
|
|
hoši mne to zase dělá to že když se voda ohřeje tak hladina stoupne a hadice nejsou natlakovaný. asi je to běžný jev že po zahřátí mění voda objem. chlazení už mam OK auto se ohřeje i při -15°C....taky aby ne když jsem dělal Go hlavy
Vašku : možná bych to ovzdušnil. _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.01.11 16:14 Předmět: |
|
|
Václav Sedlář napsal: | otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx |
vodní okruh se zahřeje = vznikne tlak a jelikož by nádobka měla být nejvýš = tlak vodu tlačí "dolů" a když ji otevřeš změní se tlak.. je to to samé jako s coca colou, když ji prudce otevřeš, ten tlak ti ji vyprskne ven
Martin: tak to máš na 99,9% špatné víčko nádobky.. vsadil bych boty, že jak bys mu šlápl po prdeli do maxima a pak zastavil a hned vypl motor, vytlačí se ti voda ven navíc jestli jsi dělal GO tak můžeš počítat s tím, že pokud máš zavzdušněnou hlavu, budeš to dělat znova.. protože vodní okruh se u R19 odvzdušňuje TLAKEM který tam teď zřejmě nemáš  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.01.11 16:21 Předmět: |
|
|
tlak tam mám.ale hadice nejsou tvrdý jako šutr...je to o hodně měnkčí než předtím....mi tekla voda do dvou válců a to víčko je klidně možné že je špatný...je to ještě origo ale jako ta pružinka ve víčku jde lehce zmáčknout. A zavzdušněný to určitě není...páč jsem auto nechal ohřát a až když sepla sahara tak jsem povolil ovzdušnovák na chladiči a když tekla voda bez vzduchu tak jsem to zavřel. Jinak už dostal trochu za uši a voda trochu vylezla nahoru...ale nešlo to přes víčko.Každopádně se chystám sehnat nový. A topí to jak ďas  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 04.01.11 17:00 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | Václav Sedlář napsal: | otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx |
vodní okruh se zahřeje = vznikne tlak a jelikož by nádobka měla být nejvýš = tlak vodu tlačí "dolů" a když ji otevřeš změní se tlak.. je to to samé jako s coca colou, když ji prudce otevřeš, ten tlak ti ji vyprskne ven
... |
Mno já jen že se toto stalo poprvé za 3 roky...  _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
LANiN Anonymní
|
Zaslal: 04.01.11 17:21 Předmět: |
|
|
běžný jev když je motor zahřátý.. asi jsis toho všiml prvně  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
JeryP Želva

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2023 Bydliště - POVINNÉ *: DE
|
Zaslal: 04.01.11 17:53 Předmět: |
|
|
Jojo poradne mu dej a pak jeste na motoru kterej jede na saharu povol vicko a uvidis ze z min. tam bude hned az po vicko..  _________________ Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.01.11 18:02 Předmět: |
|
|
tak Lanínek mne pěkně vystrašil že jsem nebyl línej a zvednul jsem se od kompu zahřál auto a ovzušnil...ale nebylo to zavzdušněný..díky bohu...víčko asi funguje....po vypnutí motoru syčelo,možná že i za chodu,ale to jsem neslyšel  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Václav Sedlář

Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 2689 Bydliště - POVINNÉ *: Liberec
|
Zaslal: 04.01.11 18:45 Předmět: |
|
|
LANiN napsal: | běžný jev když je motor zahřátý.. asi jsis toho všiml prvně  |
Mno spíš jestli to nebylo tím, že mi mtv dal novou nádobku, protože ta původní měla prasklinku (zalepenou,ale stejně to jemně sičelo...)
-takže úprava-při staré nádobce se to nikdy nestalo....
takže toto je normální?
citace: | ojo poradne mu dej a pak jeste na motoru kterej jede na saharu povol vicko a uvidis ze z min. tam bude hned az po vicko.. |
zas takový debíl nejsem...bylo to v mrazu po klidné jízdě a víčko jsem rukavicí jemně pootevřel až asi 10-15minut po zhasnutí motoru...  _________________ Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010 |
|
Návrat nahoru |
|
 |
m1tv Moderátor

Založen: 8.10.2007 Příspěvky: 17951 Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA
|
Zaslal: 04.01.11 19:41 Předmět: |
|
|
to hejbani je normalni je to prave proto že to funguje jak ma  _________________ Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mihal
Založen: 21.10.2010 Příspěvky: 23 Bydliště - POVINNÉ *: VYSOKÉ MÝTO
|
Zaslal: 19.01.11 19:24 Předmět: |
|
|
zdravím,nechci zakládat nové téma ,ale chtěl bych radu:motor se mi rychle zahřívá už na první čárce se rozsvítí kontrolka teploty jak kdyby se to zavzdušnilo a když zmáčku hadici tak sičí víčko a ted sem zjistil že mi ukapává z výfuku voda nemůže to být prasklé těsnění pod hlavou???pokud ano je lepší vyměnit motor nebo těsnění???????co víde levněji?? |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 19.01.11 19:27 Předmět: |
|
|
tratí se ti voda ? _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mihal
Založen: 21.10.2010 Příspěvky: 23 Bydliště - POVINNÉ *: VYSOKÉ MÝTO
|
Zaslal: 19.01.11 20:52 Předmět: |
|
|
ne voda se mi neztrácí,a jestli tak hodně minimálně |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 20.01.11 00:14 Předmět: |
|
|
tak pokud se ti netratí voda tak ta voda ve výfuku bude nejspíš jenom kondenzát _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|