Obsah fóra Renault 19 Club Renault 19 Club
Fórum Renault 19 clubu ČR
 
 FAQFAQ   HledatHledat   Seznam uživatelůSeznam uživatelů   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   RegistraceRegistrace 
 ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Chlazení motoru, termostaty
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 46, 47, 48  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 03.01.11 19:50    Předmět: Citovat

Auto asi 5 dní stálo v garáži. Dens jsem normálně vyjel-vše ok...po 25km jízdy jsem zastavil a čekal na kámoše-mezitím jsem otevřel kapotu abych dolil ostřikovače a koukám že chladící kapalina je několik mm pod minimem (stál jsem na rovině)...tak jdu do kufru pro destilku-z té je led, takže jsem ji dal na motor aby rozmrzla a po 5 minutách jsem schválně povolil víčko na nádržce a voda vystoupala přes 1cm přes max...divil jsem se a tak to nastartoval a hladina spadla mezi min a max...po zhasnutí motoru tam +- tak zůstala...

otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jesse
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.01.11 01:53    Předmět: Citovat

Václav Sedlář napsal:
Auto asi 5 dní stálo v garáži. Dens jsem normálně vyjel-vše ok...po 25km jízdy jsem zastavil a čekal na kámoše-mezitím jsem otevřel kapotu abych dolil ostřikovače a koukám že chladící kapalina je několik mm pod minimem (stál jsem na rovině)...tak jdu do kufru pro destilku-z té je led, takže jsem ji dal na motor aby rozmrzla a po 5 minutách jsem schválně povolil víčko na nádržce a voda vystoupala přes 1cm přes max...divil jsem se a tak to nastartoval a hladina spadla mezi min a max...po zhasnutí motoru tam +- tak zůstala...

otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx
mě se to už jednou taky stalo ale bohužel nepřišel sem nato proč a stál sem na rovině tda stalo se my to dvakrát ale potom sem už nic takového nepostřeh ani ted tak pokud se to stalo jen jednou tak si stoho nic nemusíte dělat je možné že se v nějaké části nahromadil tlak a vytlačoval tu kapalinu znádržky ale jinak sme nic dalšího nepostřehly čím by to mohlo bejt
Návrat nahoru
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 04.01.11 15:50    Předmět: Citovat

hoši mne to zase dělá to že když se voda ohřeje tak hladina stoupne a hadice nejsou natlakovaný. asi je to běžný jev že po zahřátí mění voda objem. chlazení už mam OK auto se ohřeje i při -15°C....taky aby ne když jsem dělal Go hlavy Wink Laughing

Vašku : možná bych to ovzdušnil.
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.01.11 16:14    Předmět: Citovat

Václav Sedlář napsal:
otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx


vodní okruh se zahřeje = vznikne tlak a jelikož by nádobka měla být nejvýš = tlak vodu tlačí "dolů" a když ji otevřeš změní se tlak.. je to to samé jako s coca colou, když ji prudce otevřeš, ten tlak ti ji vyprskne ven

Martin: tak to máš na 99,9% špatné víčko nádobky.. vsadil bych boty, že jak bys mu šlápl po prdeli do maxima a pak zastavil a hned vypl motor, vytlačí se ti voda ven Wink navíc jestli jsi dělal GO tak můžeš počítat s tím, že pokud máš zavzdušněnou hlavu, budeš to dělat znova.. protože vodní okruh se u R19 odvzdušňuje TLAKEM který tam teď zřejmě nemáš Laughing
Návrat nahoru
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 04.01.11 16:21    Předmět: Citovat

tlak tam mám.ale hadice nejsou tvrdý jako šutr...je to o hodně měnkčí než předtím....mi tekla voda do dvou válců Crying or Very sad a to víčko je klidně možné že je špatný...je to ještě origo Laughing ale jako ta pružinka ve víčku jde lehce zmáčknout. A zavzdušněný to určitě není...páč jsem auto nechal ohřát a až když sepla sahara tak jsem povolil ovzdušnovák na chladiči a když tekla voda bez vzduchu tak jsem to zavřel. Jinak už dostal trochu za uši a voda trochu vylezla nahoru...ale nešlo to přes víčko.Každopádně se chystám sehnat nový. A topí to jak ďas Razz
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 04.01.11 17:00    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
Václav Sedlář napsal:
otazka-co mělo znamenat to poklesnutí pod minimum? thx


vodní okruh se zahřeje = vznikne tlak a jelikož by nádobka měla být nejvýš = tlak vodu tlačí "dolů" a když ji otevřeš změní se tlak.. je to to samé jako s coca colou, když ji prudce otevřeš, ten tlak ti ji vyprskne ven

...


Mno já jen že se toto stalo poprvé za 3 roky... Idea
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
LANiN
Anonymní





PříspěvekZaslal: 04.01.11 17:21    Předmět: Citovat

běžný jev když je motor zahřátý.. asi jsis toho všiml prvně Wink Laughing
Návrat nahoru
JeryP
Želva


Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2023
Bydliště - POVINNÉ *: DE

PříspěvekZaslal: 04.01.11 17:53    Předmět: Citovat

Jojo poradne mu dej a pak jeste na motoru kterej jede na saharu povol vicko a uvidis ze z min. tam bude hned az po vicko.. Laughing
_________________
Renault Scenic PH2 2.0 16v F4R 740 (plan F4R 736 132kW)
1.8 16v Ph1 Renault Chip :-) 15" Borbet
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky Skype Name
Martin Pergl



Založen: 13.2.2008
Příspěvky: 1894
Bydliště - POVINNÉ *: Kladno

PříspěvekZaslal: 04.01.11 18:02    Předmět: Citovat

tak Lanínek mne pěkně vystrašil že jsem nebyl línej a zvednul jsem se od kompu zahřál auto a ovzušnil...ale nebylo to zavzdušněný..díky bohu...víčko asi funguje....po vypnutí motoru syčelo,možná že i za chodu,ale to jsem neslyšel Wink
_________________
Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové Smile

http://martinrenda.rajce.idnes.cz/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Václav Sedlář



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 2689
Bydliště - POVINNÉ *: Liberec

PříspěvekZaslal: 04.01.11 18:45    Předmět: Citovat

LANiN napsal:
běžný jev když je motor zahřátý.. asi jsis toho všiml prvně Wink Laughing


Mno spíš jestli to nebylo tím, že mi mtv dal novou nádobku, protože ta původní měla prasklinku (zalepenou,ale stejně to jemně sičelo...)
-takže úprava-při staré nádobce se to nikdy nestalo....

Arrow takže toto je normální?

citace:
ojo poradne mu dej a pak jeste na motoru kterej jede na saharu povol vicko a uvidis ze z min. tam bude hned az po vicko..


zas takový debíl nejsem...bylo to v mrazu po klidné jízdě a víčko jsem rukavicí jemně pootevřel až asi 10-15minut po zhasnutí motoru... Wink
_________________
Renault R19 Chamade,r.v.1994,1794ccm/65kw.
Renault Laguna Grandtour, r.v. 1998,1598ccm/79kw.
Renault Laguna 3 Grandtour, 2.0 dci 110kw, r.v. 2010
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
m1tv
Moderátor


Založen: 8.10.2007
Příspěvky: 17951
Bydliště - POVINNÉ *: PrAhA

PříspěvekZaslal: 04.01.11 19:41    Předmět: Citovat

to hejbani je normalni je to prave proto že to funguje jak ma Wink
_________________
Říkají o mě že sem flegmatik. A mě je to jedno ..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
mihal



Založen: 21.10.2010
Příspěvky: 23
Bydliště - POVINNÉ *: VYSOKÉ MÝTO

PříspěvekZaslal: 19.01.11 19:24    Předmět: Citovat

zdravím,nechci zakládat nové téma ,ale chtěl bych radu:motor se mi rychle zahřívá už na první čárce se rozsvítí kontrolka teploty jak kdyby se to zavzdušnilo a když zmáčku hadici tak sičí víčko a ted sem zjistil že mi ukapává z výfuku voda nemůže to být prasklé těsnění pod hlavou???pokud ano je lepší vyměnit motor nebo těsnění???????co víde levněji??
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 19.01.11 19:27    Předmět: Citovat

tratí se ti voda ?
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mihal



Založen: 21.10.2010
Příspěvky: 23
Bydliště - POVINNÉ *: VYSOKÉ MÝTO

PříspěvekZaslal: 19.01.11 20:52    Předmět: Citovat

ne voda se mi neztrácí,a jestli tak hodně minimálně
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Rosta



Založen: 9.10.2007
Příspěvky: 7427
Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice

PříspěvekZaslal: 20.01.11 00:14    Předmět: Citovat

tak pokud se ti netratí voda tak ta voda ve výfuku bude nejspíš jenom kondenzát
_________________
R19 Ph2 1,4e - minulost
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď    Obsah fóra Renault 19 Club -> Motor Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 46, 47, 48  Další
Strana 19 z 48

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Český překlad phpBB Czech - www.phpbbcz.com