Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma |
Autor |
Zpráva |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 03.11.10 15:57 Předmět: |
|
|
nikto nic???? Fakt by som to potreboval lebo v mudrej knizke Ako na to je to to cidlo s tymi dvoma kablami...ale co je to potom za cidlo hned za termostatom???? _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
goreff
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 10669 Bydliště - POVINNÉ *: Olšany u Prostějova
|
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 03.11.10 16:28 Předmět: |
|
|
Viem že je tu toho veľa ale stále sa rieši ventil alebo iná motorizacia...takze stačí vymeniť ten s tými kablikmi hej??? Lebo ked som ho odpojil tak sa nic nedialo, ale ked som na to pozeral tak mám tie kabliky úplne bez izolácie asi tak na 10 cm... _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Michal19ch
Založen: 7.8.2008 Příspěvky: 375
|
Zaslal: 03.11.10 17:20 Předmět: |
|
|
Tohleto čidlo je pro řídící jednotku
To, že ho jenom odpojíš, nic nezjistíš. Vem ohmmetr a to čidlo změř, jestli ti dává hodnoty (za studena i za tepla), které jsou napsány v " Jak na to". |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.11.10 16:25 Předmět: |
|
|
já bych se jen zeptal. Mám taky 54kw a čidlo teploty motoru pro řj ukazuje správné hodnoty,ale to čidlo co je v sání(čidlo teploty nasávaného vzduchu) ukazuje jiné hodnoty než co je v jak na to. Je možné že ty čidla mají obě stejné hodnoty podle knihy? V knížce jjsou totiž uvedené stejné hodnoty jako pro čidlo teploty motoru pro řj(o řádek víš je obráze)  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Michal19ch
Založen: 7.8.2008 Příspěvky: 375
|
Zaslal: 04.11.10 17:01 Předmět: |
|
|
Taky jsem na to koukal, ale obě čidla fungují na stejném principu. Takže hodnoty budou stejný, ale to čidlo teploty nasávané směsi, podle mě, jede v jiných teplotách než čidlo teploty motoru. Takže, když má motor 80°C, v sání 80°C asi nebude. Já když jsem ho chtěl změřit, tak jsem ho vyndal (pořád píšu o tom čidle ) a dal ho na kouřovod od kotle který měl cca 80°C a potom jsem změřil odpor toho čidla. A do tý hodnoty jsem se dostal. Ale když jsem to čidlo nechal přimontovaný na sání, tak jsem se na ty hodnoty nedostal. |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Martin Pergl

Založen: 13.2.2008 Příspěvky: 1894 Bydliště - POVINNÉ *: Kladno
|
Zaslal: 04.11.10 17:17 Předmět: |
|
|
díky já jsem to právě měřil za studena cca 20°C,ale ukazovalo to hodnoty jako při 40°C+ asi budu muset sehnat jiný...nějak zase začaly mírně kolísat otáčky  _________________ Renault 19 PH2 54kw
Hankook Optimo K 406 - 185/65 R14-už jsou zase koupené nové
http://martinrenda.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
tutman
Založen: 22.10.2007 Příspěvky: 1467 Bydliště - POVINNÉ *: Krnov-Zlaté Hory
|
Zaslal: 04.11.10 17:48 Předmět: |
|
|
zkus ho ještě dát do lednice _________________ ph2 CHAMADE 54kw > ph1 5dv. 54kw > ph1 5dv. 66kw REDBARON> laguna 1,8 66kw up na F3R 84kw
http://tutman.rajce.idnes.cz/ |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 14.11.10 12:23 Předmět: |
|
|
No tak som to cidlo zmeral a pri zimnom motore som mal odpor 6,27 kohm a pri zohriatom 280 ohm. Tiez som premeral lambdu za studena to stupalo az po cca 550 mA a za tepla to skakalo medzi 500 - 750 mA.A este som tam nasiel neake dalsie odporove cidlo co je na hlave z hora a na pravo od vstreku... Co je to zas za cidlo???? Malo priblizne rovnake hodnoty len za tepla malo 560 ohm.Ja uz fakt neviem co s tym moze byt....Ale zaujimave je ze mi otacky ani nekolisaju(cca 750) ani mi nezdochyna ani zieden problem s nastartovanim za tepla. Iba mi nejde sitic lebo ked je studeny tak ma max 1500 ot/min. _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 14.11.10 12:34 Předmět: |
|
|
jen taková menší technická na lambdě by se měli měřil mV měřit proud je nesmysl, 1500 ot mi příjde akorát _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 14.11.10 12:44 Předmět: |
|
|
samozrejmeee ze tam my byt mV...ale proste to neako tezko startuje za zimna a na tych 1500 vybehne az potom ako mu pridam plin inak ma tendenciu zdochnut... _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 14.11.10 14:50 Předmět: |
|
|
skus odpojit čidlo teploty pro ř.j. a do konektoru strč místo čidla odpor odpovídající hodnotě čidla třeba při -10 mi se až takhle povedlo odhalit čidlo které se měřením zdálo být OK _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
mato39

Založen: 7.10.2008 Příspěvky: 268 Bydliště - POVINNÉ *: Smolník,SR
|
Zaslal: 14.11.10 15:25 Předmět: |
|
|
No dobre ale cim???? Ja velmi na elektroku nemam vybavenie... _________________ Renault 19 Chamade ph2,sialenych 54kw  |
|
Návrat nahoru |
|
 |
Rosta
Založen: 9.10.2007 Příspěvky: 7427 Bydliště - POVINNÉ *: Dolni Domaslavice
|
Zaslal: 14.11.10 17:41 Předmět: |
|
|
nechapu co čim ? prostě do konektoru strčíš odpor s odpovídající hodnotou _________________ R19 Ph2 1,4e - minulost |
|
Návrat nahoru |
|
 |
|